FANDOM

Opis

Crus to nastoletnia suczka rasy gończy węgierski . Pełni zawód historyka i archeologa .

Charakter

Sunia jest skora do rozmów i roboty . Potrafi być twarda i postawić na swoim . Nie rozumie czemu Frozen zaciągnęła się do wojska . Crus jest też energiczna , wysportowana i pomocna . Nie ma problemu z przymierzeniem czegoś .

Wygląd

Dziewczyna jest bardzo wysoka (aż nadto) . Jej futro jest brązowe , pysk , łapy i pręga ciągnąca się przez plecy do ogona biszkoptowa . Crus ma też szafirowe oczy i cień do powiek w tym samym kolorze tylko że o wiele ciemniejszym .

Rodzina

Frozen - młodsza siostra

Trixie - młodsza siostra przybrana

Ley - starszy brat (nie żyje)

Uno - młodszy kuzyn

Sasie - ciocia

Let - wujek

Dubbing

Angielski : ? Polski : Sarsa

Biografia

(Piszę w pierwszej osobie)

Urodziłam się jako druga z rodzeństwa . Po narodzinach mojej siostry rodzice postanowili wysłać mnie do cioci i wujka . Było tam ekstra tymbardziej że był tam też mój kuzyn Uno . Któregoś wieczoru gdy wracałam z nim ze sklepu usłyszeliśmy dziwne upiorne chałasy . Z przerażeniem stwierdziłam że jesteśmy obok cmentarza . Zza zakrętu wyłonił się duch . Zaczęliśmy się drżeć i zwaliśmy gdzie pieprz rośnie znaczy się do domu wujka i cioci . Powiedzieli nam tylko że pewnie się nam przewidziało . Zaczęliśmy się strasznie bać chodzić tamtędy . Niestety niedługo akcja się powtórzyła . Duch tym razem gonił nad a my uciekaliśmy ile sił w nogach yyyy znaczy w łapach . W połowie drogi do domu ustąpił . Tydzień później dostałam wiadomość od taty że mama umarła . Pojechałam do domu z Uno'em (sam się uparł) . Frozen i Ley'a nie było bo wyjechali na kolonie a tata prubował jakoś zarobić ale jakoś skąpo mu szło . Postanowiłam z kuzynem że będziemy skręcać długopisy by jakoś zarobić . Codziennie rano Uno szedł po karton z częściami długopisów i skręcaliśmy je . Wieczorami szliśmy do chińskiego sklepu i dawaliśmy karton z około setką długopisów i dostawaliśmy za to dwa złote . I tak codziennie . Zaczęły nas już boleć łapy . Po miesiącu zarobiliśmy 60 złotych . Tata powiedział że nie musieliśmy. Kilka lat później natrafiliśmy na osi patrol i zamieszkaliśmy tam .

Lubi

Lubi

- wszystkie pory roku

- książki scene fiction

- filmy przygodowe

- gdy coś się dzieje

- nosić ciemne kolory

Nie lubi

- halloween

- skręcania długopisów

- brania udziału w horrorach ((dwa razy jej się to zdarzyło ale na prawdziwo)

- burzy

Strach

  • Śmiertelne boi się cmentarzy
  • To samo z duchami
  • Nieco mniej z halloween

Ciekawostki

  • Ma starszego o 5 lat brata i młodszą o 7 siostrę
  • Lubi powieści scene fiction
  • Na halloween w ogóle się nie przebrała tylko założyła ciemno turkusową bluzę i zrobiła trochę jaśniejszy makijaż
  • Tak samo jak kuzyn panicznie boi się cmentarzy
  • Biorąc pod uwagę rasę i to że jest suczką jest bardzo wysoka

Galeria

Project Capture-0

Crus w halloween

Uno and Crus

Razem z Uno