Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Postać miesiąca!
Artykuł ten jest autorstwa ShirazDesign ,i wygrał on głosowanie na postać miesiąca Listopad/2021.

Wiedz ,że ten artykuł jest warty przeczytania!

Opis

Crimson to suczka owczarka szkockiego długowłosego. Gra na gitarze elektrycznej w girls bandzie, do którego należy z Musicą, Melanie, Michelle, Jolene, Evelyn, Yaxi CDN.

Wygląd

Crimson jest średniego wzrostu suczką o bardzo długim futrze, zwłaszcza na brzuchu i ogonie. Jej futro jest w trzech kolorach, głównie czerni z kremowymi i rudymi łatami. Oprócz tego jej futro jest nietypowo nakrapiane. Oczy suczki są w karmazynowym kolorze. Jej nos jest czarny. Nosi czarną obrożę z cyrkoniami i podobne opaski na przednich łapach. Na uszach po zewnętrznej stronie ma piercing z kolcami, a po wewnętrznej industrial. Na głowie nosi różową opaskę z kolcami, która po bokach ma światełka. Suczka owczarka ma grzywkę z różowymi końcówkami.

Charakter

Suczka jest bardzo energiczna, żywiołowa i beztroska. Jest wielką gadułą, przy czym szybko mówi. Jest marzycielką, czasami trudno się jej skupić, cały czas ma tonę pomysłów. Jest wyjątkowo czuła w stosunku do bliskich jej osób. Jest odważna, broni swojego zdania i nie boi się wyzwań. Suczka zazwyczaj się uśmiecha, żartuje i wygłupia. Czasami dostaje nadwyżkę energii i adrenaliny, nie może wtedy siedzieć spokojnie. Sama uważa się za dziewczyńską, jednak ogromnie podziwia twarde suczki, czasami przyczepia się do jednej z nich i zamęcza rozmową. Crimson jest wolnym duchem, jest niezależna i uwielbia uczucie wolności. Jest wyluzowana, nie przejmuje i nie martwi się na zapas. Zawsze stara się żyć chwilą. Zdarza się być lekko zadziorna, jednak szybko przekształca wszystko w żart. Lubi zawierać nowe znajomości i zazwyczaj ona zaczyna rozmowę. Ma naturę ekstrawertyka. Nie lubi samotności, wtedy szybko się nudzi. Jest również ciekawska, lubi gdy coś się dzieje. Nie cierpi gdy ktoś robi komuś na złość. Suczka staje w obronie słabszych.

Umiejętności

Crimson oczywiście jest uzdolniona muzycznie. Oprócz jej umiejętności grania na gitarze elektrycznej, potrafi również śpiewać, jednak nie aż tak ładnego głosu jak reszta dziewczyn w grupie. Oprócz muzyki interesuje się sportem, jej ulubioną dyscypliną jest piłka nożna i jest w niej naprawdę dobra. Poza tym świetnie tańczy.

Rodzina

Rodzice nieznani CDN

Lubi

  • Współpracę
  • Pomagać
  • Wyjazdy
  • Przygody
  • Lato
  • Ładną pogodę
  • Spędzać czas na świeżym powietrzu
  • Spędzać czas z jej grupą
  • Grać na gitarze
  • Spacery
  • Oglądać mecze piłki nożnej
  • Pizzę
  • Mieszanie różnych smaków

Nie Lubi

  • Kłótni
  • Gdy jej coś nie wychodzi
  • Nudy
  • Gdy ją coś omija
  • Ciszy
  • Ciemności

Hobby

  • Gra na gitarze
  • Śpiew
  • Taniec
  • Piłka nożna
  • Sport
  • Bieganie
  • Tory przeszkód

Strach

  • Że jej grupa się rozpadnie

Ciekawostki

  • To ona pierwsza wyszła z pomysłem założenia girls bandu i uchodzi za liderkę
  • Jest bardzo charyzmatyczna
  • Lubi różne ciekawe i nietypowe smaki
  • Ma kolekcję peruk, chociaż nie używa ich często
  • Jej grupa jest dla niej jak rodzina
  • Potrafi zjednać w sobie ludzi
  • Lubi większość typów muzyki, ale jej ulubioną jest rock
  • (jeżeli ktoś chciałby dodać pieska do girls bandu to można ^^)

Galeria

Advertisement