FANDOM

Adoptowany!
Postać ta została adoptowana od Kama13 przez Chye , Marevest FOREVER

Opis

Cookie to młoda kotka rasy Angora Turecka. Należy do Psiego Patrolu mimo to i jest tam pomocniczką. Co oznacza, że może pomagać psiakom w każdym zawodzie.

Wygląd

Cookie to szczupła kotka o miękkim i puszystym futrze. Całe futerko ma białe, zaś na głowie grzywkę. Jej oczy mają kolor średnio-niebieski.

Charakter

Kotka na co dzień jest pełna pogody ducha. Zawsze kocha pomagać, chętnie się bawi i wykonuje różne aktywności na dworze. Nie znosi siedzenia w miejscu. Może być zacięta w walce i nie odpuści. Ma problemy z zaufaniem mimo, że zdawać by się mogło że tak wesoła kotka nie miałaby żadnych. Ogólnie bardzo boi sie byciem zranioną, przez to w gorsze dni chodzi melancholijna. Trudno ją pocieszyć. Mimo to stara się myśleć o sobie dobrze, nie chodzi o narcyzm jednak nie chce zaniżać sobie samooceny. Doświadczenie nauczyło ją silnie stąpać po ziemi. Jak się dla kogoś otworzy jest bardzo oddana, przyjazna. Nigdy nie pokaże po sobie złości w obecności takich osób. Nie jest ani damska ani chłopczycą. Nie przeszkadza jej to, że będzie mieć ładne ozdoby czy futro, ale także jak zabawy w piachu,. Jej poczucie humoru jest szerokie od wesołkowatego do nawet czasem czarnego. Kocha przebywać w towarzystwie piesków. Cookie cechuje bardzo duża determinacja i wola walki. Gdy jej "przyjaciele" nie wierzyli i nie dawali szans, że zostanie członkinią Psiego Patrolu dała sobie jako cel, że to zrobi. Zrobiła to i była bardzo z siebie dumna. Ogólnie nie lubi jak się za bardzo ją chwali, krępuje ją to. Kocha różne wyjazdy i zbierać na nich cudowne wspomnienia, które potem chętnie przytacza w rozmowach. Lubi pomagać i można nawet powiedzieć, że zawsze siedzi jak na szpilkach gdy są wybierane pieski na misję i nie może doczekać się jej kolei. Do minusów kotki można zaliczyć że z początku znajomości bardzo bardzo jest zdystansowana. O dziwo nawet chłodna, woli nie wylewać swoich uczuć zbyt szybko by potem nie żałować. Czasem wątpi w swoje umiejętności i fakt czy powinna należeć do Psiego Patrolu, ale po każdej udanej misji stwierdza że tak i że to była najlepsza decyzja w jej życiu. Kocha przygody, ale nie przeszkadza też jej siedzenie w bazie.

Umiejętności

Cookie jest bardzo zwinną kotką, przez to jest najzwinniejsza. Wspinaczka po drzewach idzie jej jak z płatka. Kotka jest szybkim biegaczem. Ma nawet mocny zgryz. Świetnie pływa, co dużo jej pomaga w misjach na wodzie. Cookie to świetny gracz Hop Hop Boogie. Lubi także trochę pomajstrować w cukiernictwie.

Rodzina

  • Nie pamięta tej z której pochodzi

Dubbing

  • Wersja angielska- Alyssa Milano
  • Wersja polska- Katarzyna Pysiak

Biografia

Kotla urodziła się w leśnej chatce, podczas chłodnej i ulewnej jesiennej nocy. Była jedyna z jej miotu. Jednakże rodzice kotki wychodząc na polowanie zostali potrąceni na drodze. Zginęli na miejscu. Kotka była głodna i bliska śmierci, jednak znalazła ją pewna kotka i traktowała jako swoją córkę. Dała jej imię Cookie i opiekowała się nią dopóki nie podrosła. Gdy dorastała jej przyrodnia matka uczyła ją jak polować. Potem pozwoliła Cookie zadecydować czy chce odejść czy jak. Wtedy też Cookie powędrowała do Zatoki Przygód mimo to żal ściskał ją jak opuszczała jej przyrodnią matkę, którą traktowała jak własną. Jednak wiedziała, że chce zobaczyć miasto. Napotkała tam parę kotów z którymi weszła w przyjaźń. Na początku było wszystko w porządku, zawsze mogła na nich liczyć. Jednak gdy widziała akcje ratunkową Psiego Patrolu z ukrycia wiedziała, że chce tam być i pomagać innym. Zwierzyła się z tego pomysłu jej przyjaciołom, gdzie została wyśmiana. Coraz bardziej dokuczali jej na temat tego pomysłu i mówili, że nigdy jej tam nie przyjmą. Pewnego dnia podjęła decyzję, że przyjdzie do bazy i poprosi. Na co zareagowali, że jak pójdzie nigdy ma nie wracać do nich. Złamali jej tym serce, gdyż im ufała, ale poszła. Obserwowała pieski przez jakiś czas z drzewa. Gdy wyszedł Ryder zeskoczyła i poprosiła go wprost o przyjęcie i wytłumaczyła powody. Chłopak powiedział, że da jej czas próbny jak się sprawdzi. W tym czasie Cookie dawała z siebie 100 %! Po pewnym czasie została honorowym członkiem Psiego Patrolu, dostała odznakę oraz zawód.

Odznaka

Kotka nosi wtedy obrożę w kolorze jasnoniebieskim, gdzie ma odznakę. Odznaka ma średnio- niebieskie tło. Na nim jasnoszary zarys korony.

Strój

Uniwersalny- kotka ma na sobie jasnoniebieską kamizelkę, w zależności od misji ma czapkę/ hełm, które także mają kolor jasnoniebieski.

Pojazd

Uniwersalny- Cookie ma jasnoniebieski motorolot, który może zamienić się w mini- helikopter, poduszkowiec, mały wóz strażacki. Z przodu ma dwa bardzo jaskrawo niebieskie pasy, które świecą w ciemności.

Wyposażenie plecaka

Uniwersalne- kotka ma wtedy hak, sieć, wysuwane gogle na pod czerwień, napęd wodny, skrzydła, megafon, lina, działko wodne, śrubokręt, łopatę, strzałki usypiające, bandaże, apteczka.

Cytaty

Cytat1 Kto powiedział, że nie mogę być w Psim Patrolu? Cytat2
Na misje (1)
Cytat1 Cookie gotowa nieść każdą możliwą pomoc! Cytat2
Na misje(2)
Cytat1 Ugh...Kocia Katastrofa... Obraza dla wszystkich kotów...hańba! Albo 2? H-A-Ń-B-A dla gatunku! Cytat2
O Kociej Katastrofie 1 i 2

Lubi

  1. Spędzać czas z Psim Patrolem
  2. Pomagać
  3. Udowadniać innym, że może należeć do Psiego Patrolu.
  4. Dobro
  5. Boże Narodzenie
  6. Sylwester
  7. Walentynki
  8. Wielkanoc
  9. Ciepło
  10. Normalne pory roku bez anomalii
  11. Wycieczki z Psim Patrolem
  12. Las
  13. Wodę
  14. Wszystkie pory roku

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu
  2. Kociej Katastrofy
  3. Kociej Katastrofy 2
  4. Zła
  5. Gdy ktoś jej mówi, że nie powinna należeć do Psiego Patrolu
  6. Okrucieństwa
  7. Zdrajców
  8. Kłamców
  9. Oszustów
  10. Złodziei
  11. Wielkich upałów

Hobby

  1. Wspinaczka po drzewach
  2. Bieganie
  3. Hop Hop Boogie
  4. Płuwanie
  5. Cukiernictwo

Strach

  1. Będzie odtrącona
  2. Wybuchy
  3. Poważniejsze burze

Ciekawostki

  1. Kotka nie czuje się komfortowo gdy jest mgła na dworze.
  2. Ma 36 cm wzrostu.
  3. Jest pierwszym domowym kotem należącym do Psiego Patrolu.
  4. Ulubiony kolor kotki to jasnoniebieski.
  5. Kiedyś żyła w dziczy, ale to przez jakiś czas.
  6. Jest najzwinniejszym członkiem Psiego Patrolu.
  7. Nienawidzi całym sercem Kociej Katastrofy, gdyż uważa że to hańba dla kotów.
  8. Od momentu dołączenia prawie zawsze jest na misjach.
  9. Kotka przetrwała tylko dzięki temu że znalazła ją inna kocica która zastąpiła jej matkę.

Galeria Cookie