FANDOM

Opis

Connor to młody pies, który jest mieszanką Owczarka Shiloh i Dalmatyńczyka. Jest magiem burzy. Należy do złego odłamu psiej Ligi Londyńskiej. Należy do grupy wywiadowczej Taga.

Wygląd

Connor to wysoki, przystojny, dobrze zbudowany piesek. Jego sierść ma średnią długość. Podstawowy kolor futra psa jest biały. Lewe ucho ma szare, tak samo jak na głowie łatkę w tym kolorze a także "skarpety" na przednich łapach. Z czego na lewej łapie od dołu ciemnoszary spód. Na głowie po bokach, białym pasem oddzielone są jasnorude łaty wpadające w kolor żółty. W tym samym kolorze jest łata od pleców po górną część ogona. Na barkach ma szarą łatkę, na niej ciemnoszarą. Klatkę piersiową, lewą przednią łapę, podbrzusze i tylne łapy zdobią brązowe kropki w różnych kształtach. Blado-szare kropki ma też na ogonie. Prawe ucho ma jeszcze ciemnoszarą łatę. Oczy ma jasnoniebieskie, zaś nos szary. Nosi na szyi obroże ze znakiem Ligii Londyńskiej.

Charakter

Na co dzień Connor to poważny, oschły w uczuciach, pewny siebie i odważny pies. Jest bardzo sprytny i przebiegły. Dobrze udaje. Nie pozwala napluć sobie w kaszę. Gdy pracuje to bardzo świetnie dedykuje, wykorzystuje swój spryt, a także umiejętności do udawania. Nie chwali się na jakie idzie misje. Potrafi kogoś podejść. Lubi drwić ze swoich wrogów. Kiedy spotyka się z nimi najpierw otwarcie kpi z nich, a potem staje do walki. Podczas różnych bitew Connor to nieustępliwy i zażarty przeciwnik. Zazwyczaj nie okazuje on wiele emocji, przez co każdy ma wrażenie, że jest chłodny i zdystansowany. Mało okazuje emocji, nawet w towarzystwie jego bliskich przyjaciół. Jeśli już to lekka radość. Jednak Connor nie powie co go gryzie, woli sam przegryźć problem, który go zamartwia. Podczas złych dni, jest opryskliwy. Mimo to bardzo starannie wykonuje mu powierzone zadania. Jest wierny i wdzięczny Lidze Londyńskiej co dla niego zrobiła. Będzie robić dla nich wszystko co w jego mocy. Nienawidzi Psiego Patrolu, często drwi z nich, docina na ich temat. Stara się zrobić wszystko aby tylko im zaszkodzić. Uważa, że nie znają życia, tylko zawsze mieli wszystko z górki i podane na talerzu. Connor jest dobrym przyjacielem, potraf dochowywać sekretów, a gdy trzeba stanie w ich obronie. Co do Tago, to jest wierny jemu. Zawsze wykonuje jego polecenia i chętnie służy pomocą swoją. Nie jest zbyt ufny, ale jak zaufa można być pewnym jego lojalności. Gdy dąży do celu zawsze robi to z największym zażarciem.

Umiejętności

Connor to zwinny, szybki piesek. Dzięki jego budowie jest dość silny. Wykorzystuje dobrze swój spryt, a także umiejętność udawania. To pomaga mu zdobywać informacje bardzo potrzebne dla Ligi Londyńskiej. Ma doskonałą pamięć. Może zapamiętać nawet drobny szczegół. Świetnie się podszywa i ukrywa swoje zamiary.

Rodzina

  • Tilly- mama
  • Benjamin- tata
  • Elijah- brat
  • Olivia- siostra

Dubbing

  • Wersja angielska- Jason Marsden
  • Wersja polska- Wojciech Dmochowski

Moc

Burza

Connor potrafi poprzez spojrzenie się w niebo wywołać burzę. Może przyciągać chmury. I wytwarzać komórki burzowe, poprzez kierowanie łapą. Umie wytwarzać też chmury z których będą burze, oraz kontrolować burze, która sama się wytworzyła. Może nasilać rdzeń burzowy. Wywoływać grad, zjawiska wiatru prostoliniowego oraz deszcz. W zależności od jego stanu emocjonalnego jest siła burzy.

Burza wiatrowa

Może wykorzystywać tą moc, gdy targają nim bardzo silne emocje. Jednak nie musi. Może dojrzeć się w niebo, tupnąć łapą i skupić się by powstała burza wiatrowa. Ale też wywołuje burze wiatrowe gdy jest wściekły. Potrafi wytwarzać potężne porywy wiatru, jak na zwykłego maga burzy, który nie jest mieszanką z magiem wiatru. Oczy lekko świecą mu na lodowo niebieski.

Piorun

Pies potrafi tkać pioruny. Może też skierować łapę na jakieś miejsce w czasie burzy i tam strzelić piorunem. Potrafi tkać też pioruny miotełkowe, paciorkowy a nawet kuliste. Te ostatnie może kontrolować.

Biografia

Connor urodził się w Texasie. Był pośrodku, jego siostra była starsza od niego o półgodziny, zaś młodszy brat o 45 minut. Tak jak jego rodzeństwo oraz rodzice Connor był magiem burzy. Kiedy szczenięta nauczyły się chodzić, otworzyły oczy i podrosły zaczął się ich trening. Connor dawał z siebie 100 %, jego rodzice tryskali dumą, widzieli jako kryje się w nim potencjał. Pomagał rodzeństwu uczyć się ich mocy. Sam jednak chciał opanować żywioł do perfekcji. Nie raz rodzice widzieli jak wraca wycieńczony z treningów i próbowali go przekonać by nie ćwiczył tak ostro. On jednak odpowiadał, że będzie ćwiczyć tak jak się jemu podoba i nikt go nie powstrzyma w tym. Myślał, że rodzice chcą go zrównywać umiejętnościami z rodzeństwem. Nawet jego rodzeństwo próbowało go zachęcać do zabawy, byleby na chwilę odpoczął. Z wiekiem bardziej im odmawiał, będąc młodszym czasem jeszcze się zgadzał. Gdy już urośli wyjechali na ostateczny egzamin umiejętności do osady Grupy Burzy. Na końcowym treningu Connor był jako ostatni. Ze śmiechem pod nosem oglądał jak egzaminator chwali jego rodzeństwo. Miał plan, że pokaże im iż umiejętności jego brata i siostry to nic w porównaniu z jego. Gdy przyszła kolej na niego. Mimo iż nic nie miał z maga wiatru wywołał potężną burzę wiatrową. Zaliczył jak najbardziej ocenę. Jednak po egzaminie, oceniający go pies podszedł do niego i powiedział:"Widzę młodzieńcze, że jesteś bardzo potężnym magiem burzy. Jednym z bardzo nielicznych jakich mogłem oglądać. Ale! Kryje się w Tobie zbyt dużo pychy, chęci bycia najlepszym. A gdy wpadniesz w szał, gniew całkowicie przysłoni Ci racjonalne myślenie. Uważaj na emocje." Connor wziął sobie uwagę do serca, jedynie pod względem by nie okazywać otwarcie uczuć i swoich myśli. Każdy uważał go, że bardzo się zmienił i stał chłodny. Nikt nigdy nie wiedział, co tak naprawdę Connor czuje. Podczas pewnego razu jego siostra oskarżyła go o coś czego nie zrobił. Na początku odpowiadał jej bardzo spokojnie, starając się panować nad emocjami. Jednak Olivia zawołała rodziców, zaczynając oskarżenia przy nich. Na niekorzyść psa wpłynął jego skryty charakter, który ukształtował. Każdy uznał, że oskarżenia są słuszne. Gdy rodzice upomnieli syna, każąc mu przeprosić siostrę, odeszli. Wtedy też Connor uznał, że wcale nie będzie przepraszał Olivii, która zrobiła aferę na całą wieś. Oprócz rodziców psa, cała wieś uważała go za złodzieja a nawet mordercę. Chodziło głównie oto, że podczas treningów po egzaminie nie chcący Connor zranił mocno Olivię w łapę. Kiedy tamta poszła pobiegać, on podążył za nią. Poczekał na moment gdy będzie sama. Był to środek upalnego lata. Pies zaatakował siostrę. Tamta ledwo się broniła, zmęczona po wysiłku fizycznym. Pies wykorzystał energię potencjalną, po czym wytworzył potężną burzę. Następnie ze szczękami rzucił się na siostrę. Olivia ledwo uszła z życiem, mimo to pies nie był zdolny jej zaatakować. Wiedział jednak, że w jego sercu była to ostatnia iskra dobra jaką w sobie wydusił. Odszedł zostawiając ją na pastwę losu. Wyjechał do Londynu. Tam dołączył do Ligi Londyńskiej, gdzie został agentem wywiadu Tago. Wyszlifował jego cechy, które nadawały się do tego typu pracy. Od tamtej pory znajduje się w szeregach Ligi Londyńskiej.

Lubi

  1. Zło
  2. Pomagać Ligi Londyńskiej
  3. Burze
  4. Akcje wywiadowcze
  5. Tkać burze
  6. Tajemniczość
  7. Spędzać czas z członkami Ligi Londyńskiej
  8. Gdy jest wybierany na misję.
  9. Lody o smaku czarnego kokosa.
  10. Frytki
  11. Kurczaka
  12. Granatowy
  13. Czarny
  14. Lato

Nie lubi

  1. Psiego Patrolu
  2. Przyjaciół Psiego Patrolu
  3. Teamu Flurr
  4. Dobra
  5. Gdy komuś z Ligi Londyńskiej coś grozi
  6. Ignorancji
  7. Rozmawiania o jego przeszłości.
  8. Swojego rodzeństwa
  9. Lodów o smaku orzechowym
  10. Zimy

Hobby

  1. Tkać burze
  2. Biegi
  3. Siłowanie się
  4. Ćwiczenie się na misje wywiadowcze
  5. Ćwiczenia pamięciowe

Strach

  • Brak

Ciekawostki

  1. Connor skrycie był zakochany w Nadrii, ale nie okazywał tego w żaden sposób. Sam tylko znał swoją tajemnicę. Nie wiedział, jednak, że dla suczki jest tylko przyjacielem. Przeszło mu gdy dowiedział się, że związała się z Ned'em. Pies nie żywi nienawiści do Ned'a, po prostu uważa, że tak miało się stać.
  2. Jego mama była Dalmatyńczykiem, zaś ojciec Owczarkiem Shiloh.
  3. Jest pierwszym magiem burzy w szeregach Ligi Londyńskiej.
  4. Przez krótki okres w życiu, chodzi o 2 miesiące gdy pojechał do osady Grupy Burzy na ostateczną ocenę, podkochiwał się w Squall. Jednak potem mu przeszło.
  5. Ma ogromny szacunek do Tago i Akro.
  6. Mimo, że nikt nigdy w jego rodzinie nie związał się z magiem wiatru, to potrafi generować potężne burze wiatrowe.
  7. Ma 76 cm wzrostu.
  8. Powodem, dla którego nie zabił Olivii był ten, że nie chciał dać wsi w której mieszkań dowodu, że jest mordercą.
  9. Z początku rozumiał, że rodzice dostrzegają jego potencjał, nawet przez krótki okres w życiu dostrzegał ich dumę z niego, ale rywalizacja przysłoniła mu to.
  10. Nie jest nic dziwnym, że pies nie znosi imienia swojej siostry. Mniej negatywnie reaguje na imiona swojego brata..
  11. Można powiedzieć, że jest introwertykiem.
  12. Jest pierwszym magiem burzy, który jest antagonistą na tej wiki.
  13. Sytuacjami, które sprawiły, że stał się zły była jego chęć rywalizacji oraz plotka siostry.
  14. Jego ulubionym rodzajem ćwiczeń po tych związanych z tkaniem burz, siłowych ćwiczeniach są pamięciowe.

Galeria Connor'a