FANDOM

Cody-(czyt.Kodi) piesek rasy Lablador Husky. Był bardzo sławnyn piosenkarzem, jednak porzucił swoją karierę i dołączył do Psiego Patrolu gdzie jest Policjantem. Jest punktem westchnień wielu suczek, jednak nigdy się nie zakochał. Pierwszy raz pojawił się w opowiadaniu "Pieski i wyjaz do Paryża".

Charakter

Piesek jest wesoły i bardzo sympatyczny. Daży swoich przyjaciół ogromnym szacunkiem i zaufaniem. Jest odpowiedzialny, jednak uwielbia szalone rzeczy. Kocha wygłupy i inne zabawy. Jest energiczny i bardzo pomysłowy. Tryska od niego charyzmą. Jest kulturalny i nie przechwala się swoim talentem. Nawet się zawstydza, wśród jego fanów. Ma ogromny szacunek do dziewczyn, i często się w nim zakochują, jednak jak na razie nie znalaz tej jedynej. Kocha śpiewać i nikt nie może odebrać mu tej przyjemności. Jednak do pracy podchodzi z odpowiedzialnością i pracowitością. Jest odważny i wie kiedy zrobić krok na przód a kiedy się wycofać. Jest odważny i w obliczu niebezpieczeństwa myśli racjonalnie i nie panikuje. Wszystko chce załatwić sprawiedliwie. Gdy ktoś zagraża jego bliskim lub komuś innemu jest w stanie wyszczerzyć kły i stanąć do walki. Jest zabawny i bardzo chętnie spędza czas na pomaganiu innym. Nie wykorzystuje swojej sławy do celów wyłącznie dla niego. Nie jest snobem i nie znosi takich osób. Chętnie się zapoznaje z innymi.

Umiejętności

Piesek jest bardzo utalentowany muzycznie. Ma naprawdę piękny głos a dzięki ćwiczeniom jest profesjonalnym wokalistą. Jest szybki i to bardzo. Dość silny. Czasami lubi coś porysować w piasku. Ma talent do układania i pisania piosenek.

Na misję

Biografia

Ciekawostki

Galeria