FANDOM

Opis

Cloe - Suczka rasy owczarek niemiecki. Teoretycznie mieszka w PP, jednak zwykle nie ma jej w bazie.

Wygląd

Suczka ma futro podobne do Chase'a, lecz w cieplejszym odcieniu. Oprócz tego ma łatki w przeciwnym kolorze na lewym uchu oraz pyszczku. Nad nosem nosi plaster. Na przedniej lewej łapie oraz prawej tylnej ma bandaże.

Na lewym uchu nosi dwa kolczyki. Ma fioletowe oczy.

Obroża

Jest to ciepło-żółta oraz obwinięta bandażem, który ukazuje kawałki obroży. Jej znaczek przedstawia skarabeusza na fioletowym tle.

Zawód

Jej zawodem jest szukanie skarbów w piramidach. Często tłumaczy hieroglify.

Charakter

Silna ,nie ma zamiaru się poddawać. Uwielbia błyskotki, kolczyki, diamenciki, a nawet metalowe dodatki. Dba o swoją kobiecość. Czasem jest rzeczywiście damą i nie chce pobrudzić łap. Jednak gdy trzeba jest odważna oraz robi się z niej waleczna i silna suczka -na ziemię potrafi powalić niejednego chłopaka.

Pup Pack

Jest to niewielki plecak w brązowym kolorze. Jest w nim latarka. Reszta miejsca jest przeznaczona na znaleziska.

Pojazd

Terenówka przystosowana do jazdy po piasku

Kolor - Biała ze złotymi wstawkami. Białe opony

Wyposażenie - otwierany i zamykany dach ,wentylator ,radio ,zmienne opony: Do jazdy po piasku i do normalnej drogi.

Ciekawostki

  • Ma 62 cm
  • Jest młodszą kuzynką Chase'a
  • Jest zakochana po uszy w Vojtku i są parą
  • Nie była moją pierwszą postacią, jednak tamte się nie ostały. Więc teraz jest pierwszą.

GALERIA =