FANDOM

Opis

Cinder to suczka, mix Blue Bay Shepherd i Husky. Pochodzi z magicznego wymiaru. Jest najlepszą przyjaciółką Liam'a

Wygląd

Suczka jeat dość wysoka i dobrze zbudowana. Ma puszyste futerko w kolorze szaro-niebieskim. Posiada ciemniejsze skarpetki na łapach. Od pleców do ogona ciągnął się pręgi. Pyszczek i podbrzusze są jaśniejsze. Uszy ciemnejsze od reszty futra. Oczy ma w kolorze granatowo-szarym.

Charakter

Na początku suczka wydaje się być oschła i agresywna. Tak naprawdę jest miła i jest dobrą kumpelą.  Gdy poznaje kogoś nowego nie mówi zbyt dużo o sobie. Jest bardzo ostrożna co do obcych. Nie ocenia ich po wyglądzie. Gdy okaże się, że osoba ma dobre zamairy, jest miła i sympatyczna. Natomiast gdy wykryje, że ktoś kłamie i niesie niebezpieczeństwo od razu atakuje bez zastanowienia. Każdą swoją decyzje musi dokładnie przemyśleć. Czasami jednak jest lekkomyśna i działa natychmiastowo. Jest cicha i spokojna. Może i nie spędza całych dni na wypoczynku, ale nie należy do tych co lubią zabawę. Jeżeli ma ochotę, pogania za kijem, poprzeciąga linę lub pobawi się w chowanego. Ale na codzień nie robi tego. O swojej przeszłości mówi tylko wybranym pieskom i nie zdradza jej od tak. Nie do końca jest też szczera w niektórych sprawach. Przyznaje się do porażki. Nie ma zbyt dużego poczucia humoru. Jeżeli chodzi o jej adoratorów to nie jest już taka miła. Często na nich wrzeszczy i trzepie ogonem w ich stronę. Nie jest typem dzoewczyny co kocha przebieranki. Cechują ją odwaga. Gdy tylko wyczuje, że ktoś jest zagrożony z jej przyjaciół od razu im pomaga. Ma wielki szacunek co do strażników ziemi. Jeżeli chodzi o wrogów to na początku wydaje się być nimi nie zainteresowana. Nie reaguje na zaczepki . Jednak gdy ktoś się na nią rzuci walczy. Nie,poddaje się tak łatwo. Bardzo dba o Liam'a.

Umiejętności

Rodzina

Nieznana

Dubbing

Wersja Polska-Polski cover piosenki ,,Pod drzewem" (chodzi o tą główną wokalistkę, nie o chór) Weraja Angielka-piosenka ,,Legend never die"

Biografia

Lubi

  • Zabawę z innymi
  • Grę w hop hop boogie
  • Burze

Nie lubi

  • Gdy coś zagraża jej bliskim
  • Gdy zostaje sama

Hobby

  • Bieganie
  • Ćwiczenie
  • Gra w hop hop boogie

Strach

  • Utrata bliskich

Ciekawostki

  • Uwarza, że pioruny to najpiękniejsze rzeczy na świecie. Podczas burz uważnie im się przygląda.
  • Gdyby miała strój Mighty Pups, posiadałby moc piorunów.
  • Czasami zachowuje się jak kot. Szczególnie widać to po ruchach jej ogona.

Galeria Cinder