FANDOM

Chiro-sunia rasy Garafian Shepherd. Mieszka na farmie Ashi i jest jej psinką. Należy do psiego patroku gdzie jest szpiegiem.

Charakter

Sunia jest na codzień przyjazna i wesoła. Dla swoich przyjaciół żartobliwa i często ma uśmiech na twarzy. Jednak dla nieznajomych jest szorstka i nieprzyjemna. Czasami nawet agresywna i trudnio z nią nawiązac znajomość. Jest okropnym wrogiem. Agresywna i bezlitosna. Dla jej przyjaciółki Find jest wyluzowana i jest dla niej jak siostra. Jest chłopczycą i nie da sobie założyć czego kolwiek prócz uniformu i obroży.

Umiejętności

Chiro jest najszybszą sunią z psiego patrolu. Ma mocne szczęki. Potrafi poruszać się bezszelestnie. Przy zaganianiu owiec jest mistrzem! Dzięki Find świetnie posługuje się sprzętem gospodarczym. W miare silna. Umie wspinać się na drzewa. Skacze też dobrze.

BIiografia

Chiro urodziła się w Hiszpanii. Jej właściciek straszniebja ją katował, bił ją i wyzywał. Miał ją tylko dla pieniędzy ponieważ przez jej talent wygrywała wiele konkursów pasterskich. Gdy pp odwiedzili Hiszpanie pomogli uciec jej od właściciela. Po tym jak pomogła na misji, Ryder przyją ją do Psiego Patrolu. Wtedy zaadoptowała ją farmerka Ashi i mieszka z nią do tej pory.

Ciekawostki

*Mówi z Hiszpańskim akcentem

*Jej najlepszą przyjaciółką jest Find.