FANDOM

Opis

Chaaya jest suczką rasy Chart Rosyjski Borzoj. Z zawodu jest policjantką powietrzną. Wykorzystywana jest również do psich walk i wyścigów.

Charakter

Chaaya jest porywaczą, ale skromną suczką. Niebezpieczeństwo, ryzyko? Ha! w jej słowniku nie ma takich słów. Niebezpieczeństwu itp...ona śmieje im się w twarz! Jest odważna i silna psychicznie jak i fizycznie. Dla niektórych jest nienormalna. Tak naprawdę jest szalona i nieco dzoecinna. Jest typową Chłopczycą i twardzielką. Uwielbia zabawę. Jest bardzo ciekawski i rządna przygód. Uwielbia bójki i walki. Jest strasznie uparta i może się wydawać chamska, ale miewa swoje humorki. Jest niesamowicie sprytna i sposzczegawcza. Ma wiele talentów. Chaaya jest tajemnicza, nieco skrytka, stanowcza i bezwzględnia. Jest pewna siebie, wytrzymała i ma nieco specyficzne poczucie chumoru. Gdy postawi sobie jakiś cel, dojdzie do niego, ona nigdy się nie poddaje. Ambitna, nie da sobie w kasze dmuchać. Nie lubi gdy ktoś jej rozkazuje. Potrafi zachować zimną krew w każdej sytuacji. Opinie innych nie znaczą dla niej wiele.

Umiejętności

Chaaya jest najszybszym pieskiem w psim patrolu (jak na charta przystało). Jest stworzona do walki. Zna ponad 38 sposobów na uduszenie kogoś. Jest zwinna i ma najsilniejsze szczęki w PP jak i jest najsilniejsza. Umie wspinać się po drzewach, wysoko skakać a z rozpędu umie wchodzić po pionowych powieszchniach. Umie biec 95 km/h. Pierwsza z psiego patrolu dostała czarny pas pup-fu.

Lubi

  • Walczyć
  • zabawe
  • Adrenaline
  • Hip hop
  • Rap
  • hip hop

Nie lubi

  • Nudy
  • Sukienek
  • Kosmetyków
  • tańca towarzyskiego

Ciekawostki

  • Ryder dał jej odznakę w sylwestra z 2017 na 2018roku, gdy kilka piesków z pp zostałoby zabitych przez lwa, ona zaczęła z nim walkę i lekko ranna zwyciężyła.
  • Bierze udział w walkach
  • Zna 38 sposobów na uduszenie
  • Jest najszybsza i najsilniejsza w pp
  • Ma najsilniejsze szczęki w pp
  • Była piratkom
  • Była generałem w wojsku

Galeria