FANDOM

Opis

Caro to suczka rasy Leonberger . Suczka jest magiem ziemi . Jest też liderem w jej oddziale ,,Herosi Ziemi " .

Wygląd

Suczka jest posiada odcienie brązu i puszystą sierść. Jej oczy są żółte. Uszy ma oklapnięte . Ma sporą grzywkę. Nosek ma brązowy

Charakter

Sunia jest odważna i aktywna . Lubi się ruszać i zwiedzać nowe rzeczy . Ogólnie na co dzień jest spokojnym pieskiem . Lecz jednak bywa poważna . Na misjach jest super pewna siebie . Myśli szybko . Caro jest pomocna i przyjacielska .Bywa lecz zadziorna . Sunia jest zaangażowana w swoją pracę. Dla swoich jest bardzo szalona i naprawdę miło się z nią rozmawia . Stara się być miła .Często wybucha gniewem i łatwo ją zdenerwować. Też jest uparta. Ale dla panienek jest bardzo nie miła. Denerwują ją . Gdy widzi jak ktoś idzię z paletą z make-up'em to od razu się zmywa . Jej oddział jest jedną z ważniejszych rzeczy. Lubi się wygłupiać . Podczas walki nie poddaje się .Do wroga nie ma litości . Zaczyna atakować jak przegnie . Ogólnie nie przyjzana . Przyjaciela ceni i stara się być jak najlepszym towarzyszem.Lowelasów nie toleruję i to bardzo ! Tak samo jak tych idiotów którym hormony mówią .... sami wiecie .

Umiejętności

Caro posiada wielki talent do tkania ziemi. Suczka jest silna suczką. Skacze nawet daleko. Umie się dobrze wspinać . A wspinaczka z możliwością tkania ziemi jest mistrzynią !

Rodzina

2 bracia ,Jeden bliźniak drugi młodszy

Moc

Ziemia

Suczka potrafi obronić się ziemią jak mało kto. Potrafi tupnąć i wyskoczy skała i może posłać ją na wroga. Wyskoczy tam ziemia gdzie ruszy łapą . Może też zrobić wielkie skały i przejście nad kifem. Potrafi zrobić skały i z pomocą maga wody posłać boleśnie przeciwnika na deski . Używa swojej magi do wspinaczki.

Relacja z Oddziałem

Terra

Jej dobra kumpela. Dobrze sie dogadują.

Afton

Bardzo go lubi

Biografia

Sunia urodziła się w Królestwie ziemi (północnej częsci). Czyli na Dzikim Zachodzie . . Jej rodzice szybko się dowiedzieli że jest Magiem Ziemi . Ponieważ podczas opieki posłała mur na opiekunkę. .. Gdy poszła do przedszkola od razu się zaprzyjaźniła z jedną suczką . Spędzali ze sobą czas. W miedzy czasie trenowała tez swoją magię i była mistrzynią ! Gdy juz była w szkole to jej znajomość zaczeła się rowijać i coraz bardziej sie zżywała z tamtą suczką.Miała tylko ją .Wszyscy wyzywali ją z powodu jej mocy. Sunia też miała dobry kontakt z chłopacami i była w takiej grupce piesków. . Pewnego razu powęrowała i znalazła pewne pieski . Jedną suczkę o imieniu Terra i pieska o imieniu Afton. Okazało sie że są oni magami ziemi . Postanowili zrobić małą grupkę o nazwie ,,Herosi Ziemi". Gdy wróciła do szkoły tamta suczka zerwała z nia przyjaźń dla innej. I pierwszy raz zapłakała. Postanowiła uciec wraz z jej grupką. Po drodzę łapali przestępców . . . Sunia spotkała team avatara . Stoczyli lekką walkę. Zakończyła się przez PP. Osobiście im nie ufała ale zmieniła zdanie gdy ujżała ich dobro . Zamieszkała wraz z Herosami w domku w Królestwie Ziemi.

Odznaka

Jest to pomarańczowa chusta z srebrną gwiazdką ,,szeryfa".

Strój

Nosi ona zawsze kapelusz kowbojski . Ma też swój narodowy strój . Jest to koszulka która jest cała zielona z złotymi rękawami i paskami w niektórym miejscu . Ma też czarne rękawki . z otworami na palcach.

Wyposażenie

Ma lasso, pistolet, oczywiście swoje doświadczenie i moc.

Pojazd

Posiada swoją klacz . Jest cała kasztanowa i ma białe łatki na oczach i ,,skarpetki". Ma na imię Sonnie.

Hobby

  • Magia Ziemi
  • Łapanie przestępców
  • Wspinaczka z magią ziemi.
  • Siłowanie się
  • Bieganie
  • Jazda konno
  • Walka
  • Zapasy
  • Pływanie

Strach

  • Brak

Dubbing

Ciekawostki

  1. Sunia posiada magię ziemi.
  2. Pochodzi z Królestwa Ziemi
  3. Jest liderką w jej grupie ,,Herosi Ziemi"
  4. Ma na pieńku ze swoim bliżniakiem
  5. Jest najlepsza w wspinaczce z pomocą magi ziemi
  6. Obchodzi urodziny 25 sierpnia.
  7. Kocha latynowskie piosenki
  8. Tworzą Trio z Antoniem i z Tolysem
  9. Jej najepszą przyjaciółką jest Ollie

łGaleria

Dawny Wyglad