Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Carmen to młoda suczka rasy Aidi. Pochodzi z innego wymiaru jak np. Tetradi

Wygląd

Rodzina

Charakter

Biografia

Carmen urodziła się w innym wymiarze w rodzinie której nigdy nie poznała. Od razu po urodzeniu została sama. Poprostu jej nie chcieli. Znalazła ją para i przygarnęła. Carmen przez całe życie wierzyła, że to jej biologiczni rodzice. Jednak przez cały czas była w błędzie. Któregoś wieczoru gdy miała około 17 lat poszła do kuchni napić się wody i posłuchała rozmowę jej ,,rodziców". Rozmawiali o niej a ona stała pod drzwiami i słuchała teho ze łzami w oczach. Pobiegła do swojego pokoju. Spakowała kilka rzeczy do niedużej torby i chwyciła małą kartkę i napisała list do rodziców, że zna prawdę. Położyła list na stole i wyszła przez okno uciekając z domu. Pech chciał, że wybuchła wojna. Przez głowę przeszła jej myśl aby pójść do wojska. Została przeszkolona na snajpera i była dwa razy na polu bitwy. Jednak zryła jej się zupełnie psychika oraz została ranna i uznała, że odjedzie. Osiadła się w małej szopie gdzie urządziła sobie mały domek. Utrzymywała się z drobnych kradzieży. O dziwo nikt jej nigdy nie nakrył. Któregoś razu kiedy szła po lesie wpadła na jakiegoś psa. Nazywał się Wolf i okazało się, że mieszka w ppobliżu. Niedługo potem zaprzyjaźnili się. Jednak Wolf był zakochany w Carmen. Któregoś razu poszli nad klify trochę odpocząć. Carmen rzucała kamienie do wody dobrze się przy tym bawiąc. Wolf postanowił, że powie jej co czuje. Jednak suczka odmówiła mu bowiem wolała żeby zostali tylko przyjaciółmi. I tak jest do dzisiaj. Któregoś razu do ich wymiaru przybyli strażnicy ziemi. Zaprzyjaźnili się i od tamtego momentu Carmen i Wolf mieszkają w bazie.

Ciekawostki

  1. Pochodzi z innego wymiaru tak jak np. Tetradi
  2. Początkowo gdy była wojna chciała być w wojsku, została przeszkolona na snajpera. Była dwa razy na polu bitwy ale porem zrezygnowała przez zniszczoną psychikę.
  3. Utrzymywała się z drobnych kradzieży pomimo, że nie była antagonistą.
  4. Kocha czerwony kolor i róże
  5. Jej imię powstało dlatego, że autorka zbyt długo słuchała piosenki Sarsy pt. ,,Carmen" i obejrzała prawie wszystkie odcinki Carmen Sandiego
  6. Przed wojną była bardzo nie ogarnięta ale później to się zmieniło
  7. wojsko odcisnęło jej piętno na psychice, do dzisiaj potrafi zerwać się w nocy krzycząc przez koszmary z nią związane
  8. po odejściu z wojska nie mogła dość długo spokojnie zasnąć
  9. jej biologiczni rodzice ją porzucili i została adoptowana. przez wiele lat jednak o tym nie wiedziała

Galeria

Advertisement