FANDOM

Opis

Camo- szczeniak, starszy syn Cayenne i Fletchera. Starszy brat Pike'a. Jest najstraszy z miotu. Zakochany w Blitz

Pike- szczeniak, młodszy syn Cayenne i Fletchera. Jest najmłodszy z miotu. Młodszy brat Camo. Zakochany w Akicie.

Wygląd

Camo- bardziej podobny do ojca, Camo ma w dużej mierze złote futro. Prawe ucho jest oklapnięte, a lewe stojące. Ogon jest puszysty i wywinięty do góry. Na przednich łapach ma białe skarpetki, a nad nimi jest jasnoszary pasek. Od czoła do nosa biegnie złoty pas. Twarz, pysk, klatka piersiowa i brzuch są białe. Końcówka ogona ciemnobrązowa. W górnej części klatki piersiowej na środku, tam gdzie jest jego odznaka ma czarną plamkę, która jest nieco większa od rozmiaru odznaki. Pod każdym okiem na skos biegną trzy jasnoszare kropki. Oczy ma jasnobrązowe, nos czarny i nosi jasnozieloną obrożę z srebrnym kółkiem.

Pike- bardziej podobny do matki, Pike ma jej posturę. Górna część głowy, plecy i górna część ogona z jego czubkiem jest jasnobrązowa, prawie ruda. Klatka piersiowa, brzuch i spód ogona jest biały. Na wszystkich czterech łapach ma ciemnoszare, prawie czarne skarpetki. Na dwóch przednich łapach nad skarpetkami ma jasnoszare paski. Reszta jest ciemnobrązowa. Ma niebieskie oczy matki i nosi obrożę w kolorze morskiej zieleni z srebrnym kółkiem. Nos brązowy.

Charakter

Camo- to wielka kula szczęścia i bardzo pomocna. Camo to wielki miś dla rodziny i przyjaciół. Jest bardzo opiekuńczy i ochronny wobec rodziny i brata. Jest mózgiem duetu oraz jest trochę nieśmiały. Pracowity, w zamian za pracę oczekuje jedynie miłości. Camo ma złote serce i jest naprawdę miłym szczeniakiem. Trochę uparty i zawzięty, ale jak robi powierzone mu zadanie. Kochany szczeniak z dużą cierpliwością. Choć jest dużo młodszy od większości szczeniąt, nie powstrzymuje go to w dorownywaniu im kroku. Jego wadą jest to, że nie przyjmuje do wiadomości, że czegoś nie może zrobić bo to jest to za trudne itp. Jak każdy szczeniak uwielbia się bawić i prowokować kłopoty. Czuły dla rodziny. Za bliskimi skoczy w ogień. Jest jak na swój wiek dojrzały. Może płakać. Gdy ma zły dzień lub jest zły po prostu będzie cię ignorował, wtedy może być trochę pyskaty. Na codzień uwielbia się śmiać i nie znosi samotności oraz bezradności. Energiczny.

Pike- trochę bardziej ognisty od swojego brata. Energiczny, musi się wybiegać. Bardzo radosny i miły, Pike mimo wszystko jest zaradnym i opiekuńczym szczeniakiem, który nie boi się mówić co myśli. I jest totalnym kłamcą, w sensie... kompletnie nie umie kłamać. Nawet takie kłamstwa, które ludzie zazwyczaj mówią z powodu uprzejmości nie bardzo mu wychodzą. Co nie znaczy, że nie jest uprzejmy. Powie Ci wszystko czarno na białym, ale umie dochować tajemnicy. Kocha eksplorować i powodować kłopoty. Jednak gdy wymaga tego sytuacja jest poważny i spokojny. Nie da się go nie lubić, no chyba, że jest się przeciwnikiem szczeniaków. Ciekawski świata, jest uparty i dość niezależny, ale matka szybko go sprowadzi na ziemię. Pike mimo swojej żywej strony i pozorowanej brawury jest naprawdę ogromnym misiem, a rodzina jest tym czynnikiem, który sprawi, że zmięknie. Jest kochanym psiakiem, który może być nieśmiały.

Umiejętności

Camo- jest zwinny, doskonale umie gotować i piec. Ma dobrą orientację w terenie i szybko się uczy. Zna się na ziołach i umie je przyrządzać. Potrafi też rozpoznawać różne rodzaje roślin.

Pike- świetnie kopie i biega. Dobrze pływa i zna się na podwodnym świecie. Ma dobry wzrok i słuch. Umie rozpoznawać gatunki zwierząt.

Rodzina

  • Cayenne - mama
  • Flether - tata
  • Autumn - przybrana ciocia

Biografia

Camo i Pike urodzili się 1 stycznia. Camo o 2 w nocy, a Pike ok 5 nad ranem. Na początku mieli zamknięte oczy i głównie spali. Po trzech tygodniach otworzyli oczy i zaczęli poznawać świat i uczyć się chodzić. Obecnie ciągle poznają świat, a przy okazji pakują się w kłopoty.

Lubią

Camo

  1. Pory roku
  2. Włoskie jedzenie
  3. Słońce
  4. Radość
  5. Pomaganie innym
  6. Dobro Miłość
  7. Pomaganie Cii
  8. Zabawa
  9. Gotowanie i pieczenie
  10. Ciasta
  11. Pierniczki
  12. Góry
  13. Morze
  14. Spokój
  15. Naturę
  16. Rośliny
  17. Zwierzęta
  18. Filmy przyrodnicze
  19. Zimowe wieczory przy kominku z kakao itp
  20. Robić coś
  21. Światło
  22. Spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi

Pike

  1. Dobro
  2. Eksplorować
  3. Przygody
  4. Wodę
  5. Nurkować
  6. Piach
  7. Lato
  8. Plażę
  9. Podwodny świat
  10. Pomagać
  11. Zabawę
  13. Bawić się z Akitą
  14. Przyrodę
  15. Góry
  16. Morze
  17. Kopać
  18. Ciasteczka
  19. Gdy coś się dzieje
  20. Ciepło
  21. Pory roku
  22. Śnieg

Nie lubią

Camo

Pike

Hobby

Camo

Pike

Strach

Camo- duże burze, samotność, wojna, rodzinie coś się stanie

Pike- duże burzę, odrzucenie, zastąpienie, rodzinie coś się stanie

Dubbing

Camo, wersja angielska - głos Kody z ,, Mój brat niedźwiedź " w wersji angielskiej

Camo, wersja polska - głos Kody z ,, Mój brat niedźwiedź" w wersji polskiej

Pike, wersja angielska - głos małego Kristoffa z Krainy Lodu w wersji angielskiej

Pike, wersja polska - głos małego Kristoffa z Krainy Lodu w wersji polskiej

Ciekawostki

  1. Pierwszy urodził się Camo, prawie dwie godziny po rozpoczęciu skurczy, a potem Pike trzy godziny późnej.
  2. Camo jest najstarszy, a Pike jest drugi co czyni go najmłodszym.
  3. BFF Pike'a jest Miło, a także Akita.
  4. Pike uwielbia kopać w piachu i spędzać czas na plaży toteż razem z Akitą często się bawią.
  5. Camo uwielbia piec- zawsze z Zuzią lub Cream.
  6. Pike interesuje się też przyrodą.
  7. Debiutują w odcinku,, Pieski świętują Sylwestra ".
  8. Camo urodził się o 2 w nocy, a Pike ok 5 rano 1 stycznia.
  9. ,, Pike" oznacza dosłownie Szczupak.
  10. Camo nie może zdzierżyć, że są pieski, które śmieją się z Cii. Często jej pomaga w trudniejszych zadaniach. Bardzo ją lubi, tak jak ona go.
  11. Camo i Pike po matce odziedziczyli strach przed odrzuceniem, zastepieniem, samotnością. Pierwsze dwa to Pike.
  12. Pike podkuchuje się w Akicie. Jest dla niego więcej niż przyjaciółką.
  13. Camo zakochał się w Blitz. Suczka jest dla niego można powiedzieć,, księżniczką ", a piesek uwielbia spędzać z nią czas. Totalnie się rozbraja gdy Blitz się do niego uśmiecha. Podziwia ją za jej charakter.

Galeria