Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Cameo - Dorosła suczka kundla należąca do Bandy Bone'a gdzie jest łowcą. Jest antagonistką.

Wygląd

Cameo ma w większości ciemno szarą sierść. Ma na niej ciemniejsze łaty na uszach, łapach, plecach i ogonie. Jasne brudno-białe łaty są na klatce piersiowej, nad nosem i łapach. W niektórych miejscach ma też małe plamki w tym kolorze. Suczka ma wiśniowe oczy. Jej nos i poduszki łap są szare. No oku ma podwójną bliznę. Nosi czarną obrożę z srebrną zawieszką. Sierść Cameo jest długa i dosyć gęsta. Jest raczej matowa. Suczka jest dobrze zbudowana. Ma szerokie barki i pysk. Jej uszy są krótkie z pędzelkami sierści na końcach.

Charakter

Cameo cechuje się zadziornością i nawet przesadną pewnością siebie. Trudno powiedzieć aby miała mocne poczucie humoru, jednak często używa sarkazmu i rzuca żartobliwymi docinkami. Suczka jest bardzo niezależna. Lojalna i na swój sposób posłuszna i oddana Bone'owi. Jest odpowiedzialna, ale czasami mocno porywcza. Zazwyczaj jest jednak opanowana. Cameo właściwie jest bardzo mądra.

Umiejętności

Cameo jest bardzo silna fizycznie i psychicznie. Ma zmysł strategiczny. Ma mocny zgryz i silne tylne łapy przez co może daleko i wysoko skakać.

Ciekawostki

  • Należy do Bandy Bone'a gdzie jest łowcą
  • Jest zauroczona w Trois'ie, jednak tylko z widzenia, wyglądu
  • Zna się z Patchwork. Można powiedzieć, że są koleżankami

Galeria

Advertisement