FANDOM

Opis

Suczka będąca mieszańcem Dobermana i Greyhounda. Należy do PP, jednak nie mieszka w bazie. Nie oficjalnego zawodu, jednak bardzo często uczestniczy w nielegalnych walkach psów, które prawie zawsze wygrywa(jeżeli nie, to jest remis). Do perfekcji opanowała magię białego ognia, jak i wszystkich typów tego żywiołu, co niestety sprowadziło ją na złą drogę i całkowicie ją pochłonęło...

Wygląd

Callie to wysoka, szczupła, ładna suczka o sierści w odcieniach brązu, kremowego, czerni i bieli. Posiada dwukolorowe oczy: jedno brązowe, a drugie jasnoniebieskie. Kły suczki są wyjątkowo ostre i mocne. Ma mocne, długie łapy, oklapnięte uszy, brązowy nos oraz spiczasty pysk.

Charakter

Suczka ma zdecydowanie ciężki charakter. Ma bardzo cięty język i prawie zawsze używa sarkazmu oraz ironii. Potrafi dobrze ukrywać swoje zamiary jaki i uczucia. Jest świetnym strategiem i wybitnym kłamcą, aktorką oraz manipulatorką. Cechuje ją duża inteligencja i spryt. Posiada również charyzmę i w jednej chwili potrafi zjednać sobie wszystkich(no może prawie). Mimo wszystko kocha swoją rodzinę, choć tego nie okazuje(uważa również PP za swoją rodzinę, ale nie kocha ich, tylko bardzo lubi). Uwielbia czytać książki i pogłębiać swoją wiedzę na temat magii. Niestety owa magia całkowicie ją pochłonęła. Callie dostała można by powiedzieć na niej obsesji. Zawładnęło nią pragnienie dowiedzenia się o niej wszystkiego i opanowania jej do perfekcji, co później przerodziło się w chęć odebrania życia wszystkim, prócz jej rodziny. W międzyczasie wpadła również w różne, brudne interesy i walki psów. Jest dość dobrym hakerem, czasami udziela się w darknecie. Dla wrogów kompletnie nie zna litości i zazwyczaj nie używa swojej magii do szybkiej, bezbolesnej śmierci. Jednak na pierwszy rzut oka, nikt by nie pomyślał, że potrafi być niebezpieczna. Dla obcych jest niezwykle zdradliwa, przez sztuczną uprzejmość oraz chęć pomocy, ale ciężko jest ją rozgryźć, gdyż jest wybitną aktorką jak i manipulatorką.

Umiejętności

Callie jest bardzo szybka i zwinna. Wszędzie się przeciśnie. Świetnie walczy i potrafi dobrze pływać oraz się wspinać. Magię wszystkich typów ognia ma opanowanych do perfekcji, niestety niosło to ze sobą pewną cenę. Jest również wytrzymała ma wszelkie mrozy i niesprzyjające warunki pogodowe.

Moc

Callie ma opanowane do perfekcji wszystkie cztery typy ognia: czerwony, pomarańczowy, biały oraz niebieski. Potrafi wytworzyć z nich co tylko zechce lub stworzyć z niego barierę ochronną. Może w jednej chwili użyć samozapłonu, bez odczuwania jakiegokolwiek bólu. Warto wiedzieć, że w tejże formie jest kompletnie niewrażliwa na ataki magiczne, a jeżeli ktoś będzie chciał zaatakować ją fizycznie, w najlepszym wypadku spali mu łapę. Samozapłon pozwala jej również leczyć własne rany. Potrafi rzucać pociskami z ognia lub coś podpalić. Jeśli używa swojej magii, jej krew automatycznie przybiera kolor ognia, którym aktualnie się posługuje. Jeśli będą to na przykład wszystkie cztery typy, jej krew będzie miała wszystkie cztery kolory ogni. Dodatkowo jej krew podczas tkania magii, w zależności od temperatury żywiołu, potrafi począwszy od wywoływania pożarów do wyparzania dziur w ziemi, jeśli wejdzie w kontakt z podłożem. Potrafi również w jednej chwili ugasić cały ogień po przez pochłonięcie go.

Rodzina

  • Akeno - ojciec,
  • Ibiza - matka,
  • Brasko - dziadek od strony matki,
  • Fanta - babcia od strony matki,
  • Draco - dziadek od strony ojca,
  • Dakota - babcia od strony matki
  • można też powiedzieć, że uważa za swoją rodzinę PP

Relacje

Akeno

Callie mimo wszystko go kocha i szanuje. Lubi spędzać z nim czas.

Ibiza

Suczka również kocha swoją matkę i lubi spędzać z nią czas. Często razem się ścigają.

Brasko

Callie szanuje swojego dziadka i przepada za nim, jednak nie pochwala tego, że jest psem wystawowym.

Fanta

Sunia bardzo szanuje swoją babcię za jej osiągnięcia, umiejętności oraz inteligencję. Uwielbia spędzać z nią czas i uważa, że to zaszczyt mieć kogoś takiego w rodzinie.

Draco

Nienawidzi go i obwinia go o swoją obsesję na punkcie magii oraz wciągnięcie w walki psów. Gdy jej żądza krwi jeszcze się podsyciła w sekrecie zabiła swojego dziadka...

Dakota

Bardzo lubi swoją babcię i troszczy się o nią. Mieszka z nią przez około pół roku, ze względu na chorobę starszej suczki.

Dusty

Suczka bardzo często z nim flirtuje i próbuje przekabacić go na swoją stronę. Jej motyw jest poniekąd dobry, ponieważ próbuje odciągnąć psa od jego dawnej dziewczyny - Raven, która jest wrogiem Psiego Patrolu. Możliwe, że czuje coś do niego, jednak jest to mało prawdopodobne. To właśnie z nim spędza najwięcej czasu.

Cytaty

Cytat1 Piekło? Nie martw się, ja już w nim byłam. Cytat2
gdy zabija kogoś i ta osoba odgraża jej się
Cytat1 Żegnaj dziadku... Ale najpierw popatrz jakiego demona stworzyłeś. Demona, który cię zabije. Cytat2
Callie do swojego dziadka Draco przed zabiciem go
Cytat1 Spójrz na to z innej strony. Ja i ty - dwóch wybitnych magów ognia. To doskonałe połączenie. Zapomnij o niej, ona już nie wróci. Skup się na tym, co tu i teraz. Cytat2
Callie do Dustiego
Cytat1 Dlaczego wciąż próbujesz się tego wypierać? Przecież oboje wiemy, że jesteśmy dla siebie stworzeni. Cytat2
Callie do Dustiego

Biografia

Wkrótce…

Strach

  • utrata bliskich

Hobby

  • magia ognia,
  • pogłębianie wiedzy na temat magii,
  • walka,
  • przesiadywanie w darknecie,
  • czytanie książek

Ciekawostki

  • To ona zabiła rodziców Aishy oraz Dustiego - Nadrę i Echo, jednak nikt o tym nie wie.
  • Za niedługo pojawi się lepsze ID.
  • Być może czuje coś do Dustiego, jednak bardziej jest to chęć odciągnięcia od Raven.
  • Przez jej obsesję na punkcie magii ognia można zabić ją jedynie za pomocą magii wody lub lodu, ale tylko pod warunkiem, że osoba posługująca się nią, opanowała ją do mistrzostwa.
  • W moim uniwersum niebieski ogień jest najsłabszy ze wszystkich typów ogni. Nie ma takiej mocy, żeby rozpętać pożar takich rozmiarów jak czerwony czy pomarańczowy. Oczywiste jest to, że może wywołać poważne obrażenia, jednak nie aż tak duże jak pozostałe rodzaje. Natomiast biały jest najpotężniejszym wśród wszystkich typów ognia. Potrafi wywoływać potężne pożogi lub susze. Magowie ognia mogą opanować wszystkie cztery typy ognia, jednak wtedy trzeba całkowicie oddać się treningom. W niezmiernie rzadkich przypadkach osoby władające ogniem rodzą się również z magią lawy. Magowie ognia nie mogą nauczyć się magii lawy, muszą się z nią urodzić. Działa to również na odwrót.

Galeria