FANDOM

Opis

Buncko - Suczka rasy owczarek kaukaski. Oficjalnie jest myśliwą, ale polega to głównie na trzymaniu leśnych watah z dala od zabudowanej części Zatoki Przygód.

Wygląd

Suczka jest silnie zbudowana i wysoka. Ma szerokie barki. Ma długie i gęste sterczące futro. Jest pod nim kilka blizn w różnych miejscach, ale sierść je zakrywa. Ma długi i gruby ogon. Jedno jej ucho jest oklapnięte, a drugie stoi. Jej futro ma trzy kolory. W większości jest szare. Ma ciemniejsze łaty na uszach, oczach, pręgę od szyi do końca ogona, łapach i po dwóch bokach klatki piersiowej. Ma jasno beżowe futro na brzuchu, spód ogona, pysk, łaty na uszach i na łapach. Ma czarny nos i poduszki łap. Ma jasno miętowe oczy. Jej obroża jest w trzech kolorach: białym, błękitnym i granatowym.

Charakter

Buncko jest zazwyczaj pomocna, odważna, lojalna i waleczna. Suczka jest bardzo zawzięta i uparta. Nie odpuszcza łatwo. Jest też opanowana i potrafi zachować spokój i powagę. Dla piesków jest bardzo uprzejma. Jest bardzo odpowiedzialna. Nie lubi nieposłuszeństwa. Jest realistką. Trudno zastać ją zamyśloną. Zawsze jest czujna. Dla wrogów Psiego Patrolu jest agresywna i nie zawaha się walczyć. Raczej nie docina im i stara zachować skupienie i nie dać się sprowokować. Jej relacje z watahami są raczej skomplikowane. Pomiędzy nimi dochodziło do wielu sprzeczek i bójek, ale suczka nie jest do nich szczególnie wrogo nastawiona. Czasami rozmawia z wilkami. Jest co do nich nieufna, ale gdyby ktoś je zaatakował bez powodu, byłaby pierwsza do ich obrony. Suczka jest troskliwa o zdrowie młodych wilczków. Ogólnie to nie ma nic przeciwko szczeniakom. Lubi się czasami nimi opiekować i uważa je za słodkie. Nie chciałaby mieć jednak swoich, uważałaby to za zbyt dużą dla niej odpowiedzialność.

Umiejętności

Suczka ma wielkie umiejętności bitewne. Jest bardzo silna i duża. Z łatwością może podnieść ciężkie rzeczy. Jest świetną myśliwą. Potrafi dobrze obsługiwać się bronią palną. Ma też dobrego cela. Gra w siatkówkę. Potrafi też strzelać z łuku, ale rzadko to robi. Wyróżnia się tym, że jest niesamowicie precyzyjna.

Odznaka

Nosi trójkolorową obrożę. Jest biała, niebieska i granatowa. Na szarej zawieszce wisi tarcza w kolorach niebieskiego i granatowego.

Lubi

  • Sport
  • Spędzać czas z Psim Patrolem
  • Spędzać czas z przyjaciółmi
  • Zagadki
  • Trenować
  • Wiosnę
  • Zimę
  • Słońce
  • Bieganie
  • Oglądać filmy
  • Góry
  • Górskie powietrze

Nie lubi

  • Deszczu
  • Błota
  • Zła
  • Dokuczania
  • Kłamstw
  • Gdy pieskom coś grozi
  • Wody
  • Powodzi

Hobby

  • Strzelanie z łuku
  • Sport
  • Trenować
  • Biegać
  • Ćwiczenia terenowe
  • Czytanie

Strach

  • Brak

Ciekawostki

  • Jest jedną z większych suczek w Psim Patrolu
  • Lubie szczeniaki, ale nie chciałaby mieć własnych
  • Nawet lubi Accrę i Odinokiego. Uważa, że nie są jeszcze tak zepsuci jak reszta

Galeria