FANDOM

Opis

Brooklyn jest suczką rasy Gerberian Shepsky i z zawodu jest instruktorką pływania i ratowniczką wodną. Ma osiemnaście lat. Jest dziewczyną Volva.

Wygląd

Jest szaro - białą suczką rasy Geberian Shepsky, układ łat odziedziczyła po ojcu. Na twarzy ma szarą łatę, gdzie zwęża się do nosa, góra ogona, plecy jak i większość ciała są w tym samym kolorze. Na twarzy ma białą łatkę ciągnącą się przez całą klatkę piersiową, poprzez podbrzusze aż do spodu ogona. Końcówki łap ma w tej samej barwie. Ma ona cyjanowe oczy, czasami nosi niebieski makijaż.

Charakter

Brooklyn na co dzień jest miła, lojalna, odważna, pewna siebie, przyjacielska i zabawna. Ma bardzo wysoko rozwiniętą empatię. Nie jest w pełni twardzielką, gdyż nosi makijaż, jednak też ni panienką, bo lubi przygody, adrenalinę zabawy w błocie. Nie przywiązuje uwagi do wyglądu. Na ratunek może wyjść nawet w nocy o północy. Bardzo kochać pomagać i uczyć pływać. Chętnie spędza czas ze szczeniakami, rodziną i członkami Psiego Patrolu i ich przyjaciółmi. Dla nich zrobi wszystko. Gdy ma zły dzień nie odzywa się, często chodzi poddenerwowana, może coś powiedzieć uszczypliwego. Bardzo kocha Volvo, jest w stanie oddać za niego życie. Zawsze w jego towarzystwie jest czułą, pełną miłości romantyczną suczką. Ma świetne zdanie o nim. Niezbyt popiera lekkomyślność i czasem może zwrócić surowo uwagę. Jednak robi to po ratunku. Nie cierpi zwleka, i jej mankamentem jest brak cierpliwości czasem, choć nad tym pracuje. Latem oraz wiosną energia wręcz z niej tryska strumieniami, choć to za mało powiedziane. Często przebywa blisko wody, na plaży lub gdzieś z pieskami. W chłodniejsze trochę wycisza się. Co do wrogów Psiego Patrolu, nie ma przebacz! Gdy tylko może zawsze coś powie im uszczypliwego. Gotowa jest bronić swoich. Chętnie opiekuje się swoim młodszym rodzeństwem, lub bratankami jak na razie oraz innymi szczeniakami.

Umiejętności

Brooklyn świetnie biega, pływa, jak i skacze. Można powiedzieć iż jest silna. W wodzie porusza się z zawrotną szybkością. Suczka dobrze tłumaczy.

Rodzina

Biografia

Brooklyn urodziła się w tym samym dniu co Gray. Jest od niego o godzinę młodsza.Ona i on urodzili się w letni burzowy wieczór.  Była przesłodkim szczenięciem, Ryder był bardzo dumny z Chase'a i Everest. Były to pierwsze szczeniaki w Psim Patrolu drugiego pokolenia. Everest otoczyła ich wielką opieką, a Chase pozwalał im po sobie chodzić. W pewnej chwili rozległ się potworny grzmot, młodzi Gray i Brooklyn wskoczyli pod Everest i Chase'a, którzy stali, on i Brooklyn bardzo się bali. Mimo, że ich rodzice uspokajali ich. W końcu zasnęli. I tak mijały tygodnie .Od początku lubiła pływać, dbać o czyjeś bezpieczeństwo. Dlatego przeszła szkolenie i dostała jej odznakę. Jej nauczycielem był Zuma.

Odznaka

Jest to biały krzyżyk z kołem ratunkowym wokół niego na ciemno-turkusowym tle.

Strój

Regularny i na misję - Jest to ciemno-turkusowa kamizelka wodna. Oraz ma ciemno-turkusowy kaszkiet z wycięciem.

Mission Paw - posiada wtedy czarny kask który ma ciemno-turkusowe elementy, kamizelka suczki także jest czarna w ciemno-turkusowe elementy. Niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol - posiada ciemno-turkusowy hełm który ma żółte, błękitne wstawki tak jak i skafander do pływania, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air pup - posiada wtedy ciemno-turkusowy hełm, który u góry ma dwa turkusowe pasy, z tyłu zakończone jako kropelki. Kamizelka jest ciemno-turkusowa w turkusowe paski.

Space pup - suczka na takiego rodzaju misje posiada biały hełm z przysłoną, który ma ciemno-turkusowe wstawki. Jej skafander także jest biały i ma ciemno-turkusowe wstawki, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- nosi ciemno-turkusowy kaszkiet, który u góry jest przepasany zieloną tasiemką ma on ciemniejsze wstawki moro. Nosi także ciemno-turkusową kamizelkę w ciemniejsze wstawki moro.

Winter Patrol- suczka posiada wtedy ciemno-turkusową czapkę z turkusowym obszyciem oraz pomponem, pas po środku czapki jest jasnoniebieski. Nosi ciemno-turkusową kurtkę z kapturem, pas po środku kurtki tak jak i końcówki przy łapach i rękawach są turkusowe.

Mighty Pup- ma wtedy maskę, która wygląda jak kropla wody. Cała jest ciemno-turkusowa i ma tylko metaliczny połysk. Jako podstawę kostiumu suczki tworzy kolor ciemno-turkusowy, na środku klatki piersiowej ma wielką turkusową kroplę. Kropla jest na jasnoniebieskim tle, którego pas ciągnie się do podbrzusza. Końcówki kostiumu są turkusowe. Pas na plecach jest cyjanowy i ma na nim brokat. Gdy aktywuje się moc suczki łapy świecą jej na ciemno- turkusowo. Moc Brooklyn to leczenie wodą.

Soul Patrol- wtedy suczka jest mieszanką delfina z rekinem oraz krokodyla. Łapy ma krokodyla, płetwę i ciało rekina. Zaś ogon delfini. Nosi też dość jaskrawy makijaż na pysiu.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje - jest to napęd wodny, koło ratunkowe, boja ratunkowa, sonar.

Mission Paw - w hełmie, gogle na pod czerwień, w plecaku to sonar wodny, system do echolokacji, jest to hiper napęd wodny, latarka,

Sea Patrol - jest to turbo napęd z przyspieszeniem, może pływać 9000km/h sonar, koła ratunkowe.

Air pup - są to ponaddźwiękowe skrzydła , które mogą nurkować, unosić się nad i pod wodą , oraz mogą pływać w wodzie z prędkością 2500 km/h

Space pup - jest to jet pack 5000 km /h, przysłonę, butlę z tlenem, wykrywacz wody, sprzęt do nurkowania.

Jungle Pup - suczka wtedy posiada wtedy napęd wodny, koło ratunkowe, lampę, hak, koc termiczny.

Winter Pup- snowboard, koło ratunkowe, lampa, rozmrażacz śniegu i lodu, wiertło do lodu, kij to wykrywania głębokości pomagający przy ratunkach gdy ktoś tonie.

Pojazd

Regularny i na misje - to ciemno turkusowa motorówka, z której z tyłu jest lampa.

Mission Paw - jest to skuter wodny, jest on czarno - ciemno-turkusowy, niektóre elementy świecą w ciemności

Sea Patrol - jest to łódź podwodna, jest ona turkusowo - niebieska, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to biało- ciemno- turkusowy statek kosmiczny, niektóre elementy świecą w ciemności

Jungle Pup - Brooklyn wtedy jeździ ciemno-turkusową motorówkę w ciemniejsze wstawki moro. Z tylu ma lampę. Dół motorówki jest z zieloną obudową.

Winter Pup - na takiego rodzaju misje jeździ ciemno-turkusowy quad który może jeździć po śniegu, zarówno jak i lodzie ale wtedy ma tryb poduszkowym. Może też poruszać się po wodzie, i także pod nią.

Ciekawostki

  1. Jest zakochana w Volvo i są parą.
  2. W czasie wakacji często jest na misjach.
  3. Jest o godzinę młodsza od Gray 'a.
  4. Ma 59 cm wzrostu.
  5. Świetnie pływa.
  6. Jest Gebrerian'em Shepsky.
  7. Ma podobny wzór łatek do jej taty, tyle, że jest szaro-biała.
  8. Nosi niebieski makijaż.
  9. Uczyła się u Zumy.
  10. Jest najstarszą córką Chase’a i Everest.

Hobby

  1. Pływanie
  2. Nurkowanie
  3. Piłka wodna
  4. Piłka plażowa
  5. Słuchanie muzyki
  6. Gra na gitarze
  7. Surfing

Cytaty

Cytat1 Tak czy nie Brooklyn pomoc niesie! Cytat2
Regularny i na misje
Cytat1 Jestem pływającym szpiegiem! Cytat2
Mission PAW
Cytat1 Wskakuję do wody! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 Już czas na lot! Cytat2
Air Pup
Cytat1 Uratuję, Cię też i w kosmosie! Cytat2
Space Pup
Cytat1 Szybko jak w wartka woda w Amazonce Cię uratuje! Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 Zimowa śnieżka, płynie na ratunek! Cytat2
Winter Patrol
Cytat1 Już czas na potężne pływanie! Cytat2
Mighty Pup
Cytat1 Nie bójcie się! Na ratunek płynie Brooklyn Alebrije! Cytat2
Soul Patrol

Lubi

  1. Spędzać czas Volvo,  spędzać czas z pieskami z Psiego Patrolu i ich przyjaciółmi.
  2. Pływać.
  3. Pomagać.
  4. Wieczory.
  5. Boże Narodzenie.
  6. Sylwester.
  7. Walentynki.
  8. Wielkanoc.
  9. Wyjazdy.
  10. Deszcz.
  11. Słońce.
  12. Wiosnę.
  13. Lato.
  14. Jesień.
  15. Zimę.
  16. Ratować.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Gdy Volvo jest smutny.
  3. Gdy Volvo  jest w niebezpieczeństwie.
  4. Zła.
  5. Kłamstwa.
  6. Narkotyków.
  7. Ignorowania.
  8. Oszustów
  9. Poniżania

Strach

  1. Burze.
  2. Pająki.
  3. Tornada
  4. Volvo coś się stanie.

Dubbing

  • wersja angielska ( obecnie i dorosła ) - Sandra Bullock
  • wersja polska - Anna Gajewska

Galeria Brooklyn