Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Brina to młoda suczka rasy Dalsky bądź Dalmatian Husky. Jest antagonistką. Po raz pierwszy debiutowała w odcinku: Pieski poznają dwa nowe pieski.

Wygląd

Brina to niska suczka, o gęstej oraz puszystej sierści. Całe futro ma białe, upstrzone jest ono licznymi brązowymi ciapkami, niektóre z nich są szaro-brązowe, inne brązowe, jeszcze inne ciemnobrązowe bądź czarne. Dwie największe łatki ma na pysku, dokładniej na dolnej szczęce z przodu oraz po lewej stronie na górnej szczęści pyska. Nos ma szaro-różowawo-fioletowy, który wpada w czerwień. Oczy Briny mają kolor brązowy.

Charakter

Brina to suczka o dwóch twarzach. Jedną z nich pokazuje na co dzień, jest często przykrywką dla jej prawdziwego oblicza. Daje się poznać jako otwarta, zawadiacka i śmieszna sunia. Stwarza pozory, że można jej zaufać. Spędza całe dnie w towarzystwie innych piesków. Dopiero gdy coś nie idzie po jej myśli, pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Zacznijmy, że świetnie manipuluje, z roli oprawcy robi z siebie ofiarę całego zdarzenia. Nie waha się "wbić nóż w plecy". Rola ofiary zdarzenia to jej ulubiona rola. Uważa, iż takowa jest najlepsza. Psy, które uważają ją za swoją przyjaciółkę chce by cały czas spędzały z nią. Robi się szybko zazdrosna, gdy ktoś znajduje innego psa, z którym spędza dużo czasu. Chętnie naskakuje słownie. Brina jest dość nachalna. O tą samą rzecz potrafi nuć wiele razy tego samego dnia. Niezbyt dotrzymuje sekretów. Suczka jest jak chorągiewka, gdzie zawieje tam poleci, ma to odniesienie w kwestii jej przyjaciół. Nie odczuwa większej lojalności w stosunku do nich, jeśli uzna, że ktoś jest "lepszy" to spędza więcej czasu z nim, a gdy zostanie skonfrontowana z tym faktem potrafi się wyprzeć. Nie ma poczucia winy, aby kogoś zastąpić. Brina potrafi tak zmanipulować, że inne psy odwrócą się od tego, który jej nie pod pasował. Jest bardzo wyrafinowana. Nie ma respektu dla osób starszych od niej. Często się wykłóca, podważa autorytet. Brina jest bardzo flegmatyczna. Nie znajdzie się w niej wsparcia czy zrozumienia. Mimo, że ona oczekuje tego w stosunku od innych. Bardzo dużo jęczy. Jeśli chodzi o kwestie futra, makijażu to Brina jak najbardziej jest typową panienką. Jeśli chodzi o Psi Patrol to nienawidzi ich za to, że przyjęli Eyrę, której wręcz nie znosi. Można powiedzieć, że jest zdradliwa oraz kłamliwa. Nagina fakty na jej korzyść. Znając ją można wtedy takowe zdarzenia wskazać. Ma osobowość marzycielki, ale też dużo, bardzo dużo narzeka. Swoje emocje okazuje otwarcie, czasem aż nader. Często dzięki nim uzyskuje to co chce. Kocha atencję, jak jej nie dostaje to robi się wściekła. Dodatkowo uwielbia plotki, co za tym idzie plotkować. Urządza też imprezę- litości, kiedy chce zrobić z siebie ofiarę lub ponarzekać jak jej jest źle.

Umiejętności

Suczka świetnie manipuluje, zdaje się być bardzo wiarygodna. Tryb ofiary to jej jedyna strategia, ale dobrze wyrobiona. Oprócz tego dobrze potrafi kłamać. Dodatkowo umie wspinać się na drzewa. Jest dość wygimnastykowana. Oprócz tego zna podstawy gry na gitarze.

Rodzina

  • Louie- tata.
  • Donna- mama.
  • Hibiskus- brat.

Dubbing

  • Wersja angielska- Brianna Daguanno
  • Wersja polska- Marcjanna Lelek

Biografia

Suczka urodziła się wczesną zimą. Jej rodzice byli zachwyceni wieścią, że mają córkę. Kochali ją mocno. Na początku mieszkali w niewielkim miasteczku Miała starszego brata o imieniu Hibiskus. Ale gdy Brina była jeszcze małym szczenięciem kupili dom i przeprowadzili się na wieś. Tam poznała Loe. Dwie suczki szybko się zaprzyjaźniły. Potem poznała przy okazji Sue, Nayę i Eyrę. Od początku wykazywała brak szczególnego przywiązania do przyjaciół. Co spowodowało, że we wczesno szczenięcych latach doszło do ochłodzenia relacji między nią a Sue na jakiś czas. Potem dwie suczki pogodziły się. Wtedy też Brina postanowiła, że przedstawi Eyrę Loe. Po pewnym czasie suczki utworzyły grupę. Loe żyła na drugim końcu wsi i często wyjeżdżała z jej rodziną. Dlatego lato był to okres ich najczęstszych spotkań. Loe zostawała u ciotki. Po pewnym czasie Brina zauważyła, że Loe bardziej dogaduje się z Eyrą niż nią. Zaczęła robić się zazdrosna. Dlatego powoli zaczęła obmyślać plan co by zrobić by być tą, którą woli Loe. Z początku jej to nie wychodziło. Zaczęła wykorzystywać okazję, że Eyra zaczęła bardzo jej ufać. Mimo to Brina nadal obmyślała plan, dlatego zaczęła udawać, że także bardzo ubi suczkę rasy Malinois. Próbowała znaleźć jej słabe punkty i udało się, gdy raz wyszła z drugą suczką na miasto i mijając Eyrę zlekceważyła ją. Kątem oka widziała jak bardzo ją to zraniło. Mimo to wszystko układało się dobrze w ich "przyjaźni" aż do pewnych wakacji. Tydzień zanim się rozpoczęły pokłóciła się z Loe, kiedy spotkała się tylko z Eyrą zaczęła opowiadać, że chce unikać Loe. Mimo to pogodziła się z suczką rasy Border Collie pod koniec tygodnia. Wtedy opracowała plan, który miał zmienić wszystko. Między słowami zaczęła opowiadać Loe, o opuszczonym domostwie. Widziała, że suczce się to podoba. W końcu doprowadziła do tego stanu, że sama Loe podczas jednego spotkań w ich grupie powiedziała o tym, aby pójść do opuszczonego domostwa. Przy okazji zaczęła sprzeciwiać Loe przeciwko Eyrze. Gdy Eyra powiedziała, że nie może, Brina wykorzystała okazję i zaczęła ją przetaktowywać. Do ataku dołączyła Loe. Doprowadziły ją do płaczu. Wszystko szło po jej myśli. Zaczęła ponownie manipulować. Wtedy wiedziała, że Loe woli spędzać czas z nią. Mijały kolejne dni, a Brina zaczęła przypuszczać inne ataki np. "Widziałam jak dzisiaj przechodziłaś na mieście...i co zignorowałaś mnie?!". Po tamtej kłótni ich relacja się urwała na jakiś czas, na krótką chwilę się pogodziły co było nie w smak Brinie.Dlatego w dwa tygodnie później rozpętała kolejną aferę. Tym razem na tyle skuteczną, że Eyra urwała z Loe kontakt. Border Collie uważała ją za swoją najlepszą przyjaciółkę. Brina podrosła. Nadal utrzymywała relację z Loe. Po pewnym czasie wyprowadziła się ze swojego domu. Zamieszkała w domku pod Zatoką Przygód. Początkowo słyszała tylko o Psim Patrolu, którzy byli jej obojętni. Jednak gdy dowiedziała się, że należy do niego Eyra zaczęła ich z całego serca nienawidzić.

Cytaty

Cytat1.png Widziałam jak dzisiaj przechodziłaś na mieście...i co zignorowałaś mnie? Cytat2.png
Z odcinka:"Pieski poznają dwa nowe pieski"
Cytat1.png Ja jestem Brina. Słyszałam, że nienawidzisz wraz z Ligą Psiego Patrolu. Tak się składa, że ja też. Powiedzmy, że jest pewien członek, który powoduje moją nienawiść do nich. Oferuję Ci moją pomoc w ich zniszczeniu... Cytat2.png
W odcinku:"Mighty Pups: Charged Up: Pieski i Ostateczna Bitwa
Cytat1.png Dziś nadszedł twój i ich koniec. Cytat2.png
Do Eyry przed ich walką w "Mighty Pups:Charged Up: Pieski i Ostateczna Bitwa"

Lubi

  1. Być w centrum uwagi
  2. Lody truskawkowe
  3. Spędzać czas z Loe
  4. Lato
  5. Wrogów Psiego Patrolu
  6. Popcorn
  7. Przebywać na świeżym powietrzu
  8. Oglądać seriale
  9. Liliowy
  10. Jasnoszary
  11. Gotować

Nie lubi

  1. Psiego Patrolu
  2. Eyry
  3. Gdy ktoś przejrzy jej intencje
  4. Czarnego
  5. Żółtego
  6. Ryb
  7. Przebywania w samotności
  8. Nudy
  9. Siedzenia w domu
  10. Biegania

Hobby

  1. Ćwiczenia gimnastyczne
  2. Gotowanie
  3. Gra na gitarze
  4. Słuchanie muzyki
  5. Oglądanie seriali

Strach

  1. Pająki
  2. Robaki
  3. Węże
  4. Duchy

Ciekawostki

  1. Jest dobrym manipulatorem. Jednakże znając ją można wskazać kiedy to robi. Mimo to udaje się ją rozgryźć bardzo nielicznym.
  2. Ma 40 cm wzrostu.
  3. Jej ojciec był Husky'm, a mama Dalmatyńczykiem. Obydwoje mieli biało-brązowe futra, dlatego odziedziczyła taką kolorystkę.
  4. Nigdy nie miała najlepszych relacji z bratem.
  5. Nienawidzi z całego serca Eyry jest to także powód jej nienawiści do Psiego Patrolu. Nawet gdy się przyjaźniły niezbyt przepadała za nią. Choć był okres, że lubiła ją, ale to w wczesnych latach znajomości.
  6. Przez krótką chwilę w jej życiu była zauroczona w Aleksei'u.
  7. Jest zakochana w Vinny’m.
  8. Kolor nosa jest jedyną rzeczą, którą nie odziedziczyła po swoich rodzicach.
  9. Dzięki meteorowi zyskała moc kontroli umysłu.
  10. Nie lubi ciemnych kolorów.
  11. Jej typ osobowości to ESFJ.

Galeria Briny

Advertisement