FANDOM

Opis

Brick to kilkunastoletnia suczka rasy Landseer. Należy do Bandy Drake 'a, gdzie jest łowcą.

Wygląd

Brick ma białe puszyste futerko, które usiane jest różnej wielkości łat, w kolorze jasno- czarnym. Jej oczy są brązowe. Do tego posiada brązowy nosek. Na szyi często nosi chustę w pomieszaną w kolorach ciemnozielony i turkusowy.

Charakter

Suczka to wytrwały i cierpliwy łowca. To także twardzielka! Lubi wszelakiego rodzaju imprezy. Jest też śmieszkiem. Lubi żarty. Mimo to nie cierpi kobiecości. Jak większość oddziału jest w połowie dobra, a w drugiej zła. Co do jej dobrej połowy, potrafi okazać skruchę, jest odważna, miła, przyjacielska, cierpliwa i wesoła. Natomiast w tej złej potrafi wpaść w nieoczekiwaną furię, wyszczekana, chamska i samolubna. Uważa siebie za słabego łowcę, mimo iż takim nie jest.

Umiejętności

Świetnie poluje, co się z tym wiąże i biega. Ma dość silne szczęki by zmiażdżyć kości. O dziwo potrafi grillować!

Rodzina

  • (Z, której pochodzi jest nie znana)

Dubbing

  • Wersja angielska- Berenice Marlohe
  • Wersja polska- Anna Mucha

Biografia

Brick urodziła się w hodowli jako jedyne szczenię z miotu. Nie wiele pamięta o swych rodzicach, tylko tyle,iż okazali jej bardzo dużo uczucia. Mijały cudne lata szczenięctwa. Gdy osiągnęła wiek, by zamieszkać w nowym domu, zezłościła się. Nie chciała mieć innego domu! Dlatego gdy przyjechał po nią ,,nowy właściciel" już chciała czmychnąć lecz nie udało się, wziął ją do samochodu. Człowiek okazał się brutalem! A, że do jego domu było bardzo daleko zatrzymał się na stacji paliw, zastraszył małą Brick by nie uciekła i poszedł tankować auto. Przez nieuwagę zostawił otwarte okno z przodu. Brick wykorzystała okazję. Wyskoczyła z okna i cicho uciekła w pobliski lasek. Tam nauczyła się polować. Pewnego dnia, gdy wyszła na ulicę, poznała grupę psów. Byli to przyszli członkowie bandy. Mimo to przymierali lekko głodem. Wpadła na pomysł by im coś upolować. Nie była już małym szczeniakiem, więc wykorzystała atut siły. Upolowała im sarnę, mimo, że była od niej większa. Ucieszyli się. Postanowiła zostać z nimi. Tak razem z nimi dorastała. Jednego dnia natknęli się na pozornie opuszczoną uliczkę za barem. Weszli jednak zaraz zostali zaatakowani przez masywnego Rottweiler 'a. Pokazali mu uległość. Później zaufał im i pozwolił zamieszkać. Tak się stworzyła jego banda! Brick przydzielił zadanie i funkcję myśliwego. Jeszcze jednej okazji poznała PP.

Lubi

  1. Spędzać czas z bandą.
  2. Odwiedzać Psi Patrol i ich przyjaciół.
  3. Polowania.
  4. Grille.
  5. Adrenalinę.
  6. Żartować.
  7. Boże Narodzenie.
  8. Sylwester.
  9. Wielkanoc.
  10. Wyjazdy.
  11. Pogonie za ofiarą.
  12. Pory roku.
  13. Śnieg.
  14. Deszcz.
  15. Słońce.
  16. Biegać.

Nie lubi

  1. Wrogów.
  2. Wrogów Psiego Patrolu.
  3. Zuchwalców.
  4. Bandy Bone 'a.
  5. Nie udanych polowań.
  6. Gadać o jej przeszłości.
  7. Kłamstwa.
  8. Zdrajców.
  9. Brutalnych ludzi.

Hobby

  1. Polowania.
  2. Bieganie.
  3. Grille.
  4. Żarty.
  5. Pływanie.

Strach

  • BRAK!

Ciekawostki

  1. Ma 72 cm wzrostu.
  2. Jest rzadką rasą psa, gdyż to Landseer.
  3. Sunia uważa siebie za fatalnego łowcę, lecz tak na prawdę to jest bardzo dobrym.
  4. W bandzie Drake 'a pełni funkcję myśliwego.
  5. Jej imię oznacza dosłownie ,,Cegła".
  6. Nosi chustkę, która jest w kolorach: zgniło- zielony pomieszany z turkusem.
  7. Jest twardzielką.
  8. Umie grillować.
  9. Ma bardzo silne szczęki.
  10. Nie cierpi brutalnych ludzi, przypominają jej człowieka, który ją chciał ,,zaadoptować".
  11. Nie lubi mówić o jej przeszłości.
  12. Chętnie odwiedza pieski z Psiego Patrolu.

Galeria Brick