FANDOM

Opis

Blindess to suczka rasy nowofundland . Sunia jest agentem .

Wygląd

Sunia jest cała brązowa . Posiada biały krawat . Jej futerko jest mięckutkię ! Posiada oklapnięte uszy . Jej oko jest w kolorze morskim. Zaś drugie ma ,,zaćmę ". Nosek ma brązowy .

Charakter

Suczka jest wesoła ! Bardzo lubi towarzystwo . Jest totalnym innym pieskiem niż jej naj przyjaciółka Alan.Jednak nie jest kobieca ! Sympatyczna sunia ! Energiczna i szalona ! Mimo że ma taki charakter to jednak podczas sytułacji miłosnej potrafi być słodka . Co do Key'a to jest czuła i spokojna . Potrafi być słodka i grzeczna. Sunia kosia adrenalinę ! Musi się coś stać aby sie nie ruszała . Podczas ruchu jest bardzo sympatyczna . Bardzo lubi gdy Alan mówi co czuję i jej pomaga . Czasem potrafi być denerwujaca . Podczas śledzenia jest cicha i sprytna . Umie zrobić komuś krzywdę .

Umiejętności

Blind jest szybka . Widzi doskonale. Ume się wspinać . Uwielbia zapsay i jest w tym najlepsza. Słuch i węch jej nie zawodzi .

Rodzina

  • Ledder- Brat

Biografia

Suczka urodziła się w Belgi. Urodziła się w hodowli . Gdy była jeszcze noworodkiem pani wzieła ich do siebie. Okazało sie że nie widzi na jedno oko . Pani starała sie coś z tym zrobić. Gdy była już większym szczeniakiem to zaczeła się interesować jaskiniami . Podczas spaceru zobaczyła jaskinię i niestety się zgubiła . Chodziła i znalazła się nad możem . Postanowiła wejść . Popłyneła i wysiadła nad portem. Pewnego razu spotkała dwa psy bardzo sie zaprzyjażnili .W Key'u się nawet zakochała . Spotkaała grupę psów to PP. Podczas zwiedzania jaskiń spotkała Alan . Zaprzyjaźnili sie.

Relacja z Grupą

Alan- Jej najlepsza przyjaciółka! Bardzo się wspierają . Stara się aby miała kogoś by wyrzucić swoje emocje. Uwielbiają zwiedzać razem opuszczone domy i szukać różnych ciekawych przygód.

Key- Bardzo go kocha. Uwielbia z nim spędzać czas . Suczka kocha jak zwraca na nią uwagę. Kocha go niesamowicie . Nie wie że on też ja bardzo kocha.

Dorge -

Obroża

Nie jest to obroża ale chusta . Jest cała biała w niebieskie pionowe paski.

Wyposażenie

Sunia ma te rzeczy w pasie. Jest to latarka,notes ,długopis oraz telefon .

Strój

Ona rzadko coś zakłada ,ale jak już coś to nosi szaro-niebieską z kapturem.

Pojazd

Jest to terenowy Jaguar F-Pace w kolorze niebiesko-morskim .

Cytaty

Cytat1 Gotowa do zwiedzania i do szukania ! Cytat2
Kiedy idzie do opuszcznego domu .

Hobby

  1. Zwiedzanie opuszczonych domów
  2. Sport
  3. Zapasy
  4. Pływanie
  5. Farmerstwo
  6. Siłowanie się

Dubbing

  • Polska-???
  • Orginalna-???

Strach

  • Węże

Ciekawostki

  • Sunia nie widzi na jedno oko
  • Jej imię znaczy ,,Oślepnąć "
  • Należy do grupy agentów Alan
  • Jest zakochana w Key'u
  • Jej najlepszą przyjaciółką jest Alan
  • Bardzo dobrze śpiewa
  • Pochodzi z Belgi
  • Na Nowofundlanda jest średnia.

Galeria