FANDOM

Opis

Bites to samiec lygrysa w Psim patrolu. Pracuje jako Policjant Leśny w Azji.

Wygląd

Bites ma pomarańczowe futro, na którym są brązowe pasy, górne powieki i obwódki na nosie. Jego podbrzusze, pysk, łapy i pręgi na ogonie i dolne powieki są białe. Natomiast jego oczy są krwistoczerwone, a nos ciemnobrązowy. W dodatku jego uszy i końcówka ogona są czarne. Jest 2 razy większy od Ashiry. Gdy jest dorosły wyrasta mu grzywa. W dodatku ciekawostką jest to, że jest największym członkiem Psiego patrolu.

Charakter

Bites jest odważnym, a zarazem tajemniczym lygrysem. Ogólnie jest groźny i nieufny dla wrogów PP. Najczęściej jest lojalny i odważny.

Umiejętności

Bites przez swoją budowe jest bardzo silny i zwinny, tak samo jak King. W dodatku jest szybki. Tak samo jak inne dzikie koty, umie wysunąć swoje pazury, oraz potrafi bardzo głośno ryczeć i to nawet głośniej od Ashiry, czy Urazy.

Biografia

Bites w przeciwieństwie do innych lygrysów nie urodził się w niewoli, lecz w dziczy. Gdy miał 6 ludzkich lat jego rodzice zaginęli przez pewną czarną panterę. Pewnego dnia jak oglądał Tadź Mahal, zauważył że duch gnębiący Bombajską dżunglę nawiedzał tę okolicę. Aktualnie Bites nadal żyje w dżungli, w Bombaju.

Strój

Regularnie i na misję

Jego strój to kamizelka jest w ciepłych kolorach od czerwieni do żółci, tak samo jak kask.

Mission Paw

Tym razem jego kolorowe punkty na stroju świecą i zmieniają kolor. W dodatku ma wysuwane gogle i buty, oraz tak samo jak i hełm.

Air Cub

Jest to ponaddźwiękowy jet-pack z średnimi turbinami. Strój jest tak samo w ciepłych kolorach. W dodatku ma wzorki z orłem bielikiem.

Sea Cub

Jest to w ciepłych kolorach strój na całe ciało, na którym są świecące wzory rekinów. W dodatku nosi hełm podwodny. Ma specjalny plecak do pływania, a na jego butach są przyczepione płetwy i na ogonie ma także płetwy, tylko w kształcie płetwy rekina.

Air Cub

Jego strój jest tak samo w ciepłych kolorach, oraz jetpack ze średnimi turbinami.

Space Cub

Jest to czerwono, pomarańczowo, żółty skafander. Oraz białe elementy świecące w ciemności. Posiada szybkę odbijającą światło. Na plecaku jest butla z tlenem, oraz ponad świetlne skrzydła.

Jungle Cub

Nosi koszulę w czerwone, pomarańczowe i żółte łaty. Oraz czarny kapelusz tropicielski z czerwoną przepaską, na której pośrodku widnieje odznaka PP. Oraz nosi czerwono-czarne buty.

Winter Cub

Nosi czerwono-pomarańczowo-żółtą kurtkę z kapturem, z czarnym futrem naokoło. W dodatku nosi czerwono-pomarańczowo-żółtą czapkę. Z tego powodu że tak samo jak Ashira, nie jest przystosowany do zimna, tak samo nosi ocieplane buty zimowe.

Wyposażenie plecaka

  1. Latarka
  2. Apteczka
  3. Hak do wspinaczki
  4. Sprej do laserów
  5. Gaz pieprzowy
  6. Słuchawki do nadsłuchiwania ukrytych dźwięków
  7. Uchwyty do wspinania się po drzewach.

Pojazd

Regularnie i na misje

Jest to jeep w kolorach czerwonych, pomarańczowych i żółtych.

Galeria Bites'a