FANDOM

Opis

Sunia, rasowy Border Collie. Z zawodu jest paleontologiem. Siostra z jednego miotu Xeny i Rocco. Dziewczyna Koi' a. Mieszka w bazie Psiego Patrolu.

Wygląd

Bambi jest elegancką, wysoką suczką rasy Border Collie umaszczenia ee red. Posiada brązowe oczy, różowe poduszki, lśniącą sierść i piegi. Na co dzień nosi zieloną obrożę z okrągłą, żółtą zawieszką, na której widnieje brązowy pazur Velociraptor.

Charakter

Suczka na ogół jest miła i spokojna. Trudno wyprowadzić ją z równowagi, jednak gdy już ktoś to zrobi nie wyjdzie z tego cało. Kocha rodzeństwo i troszczy się o nie. Jest nawet kobieca, ale chodzenie dłużej niż godzinę po galerii, męczy i drażni ją. Nie jest aż tak skora do szaleństw i życia na krawędzi, co jej siostra, woli raczej mieć wszystko pod kontrolą. Często stara się powstrzymywać ją od bardziej ryzykownych rzeczy. Koi jest dla niej zarówno przyjacielem i chłopakiem. Bardzo go kocha i wie, że może powiedzieć mu wszystko. Uwielbia majsterkować i naprawiać różne rzeczy. Jest lojalna Ryderowi. Kocha swoją pracę i czasami tak bardzo się jej poświęca, że lekko zaniedbuje Koi' a oraz rodzinę.

Umiejętności

Potrafi szybko biegać i wysoko skakać. Umie również dobrze pływać. Ma lepszy wzrok, niż węch, którego o mało co nie straciła. Ładnie śpiewa i umie nawet dobrze tańczyć. Świetnie zna się na paleontologii, gdzie ma już spore doświadczenie.

Rodzina

Biografia

Wkrótce...

Strach

  • Utrata bliskich
  • Koi'owi może się coś stać

Hobby

  • paleontologia
  • rysowanie
  • biegi
  • pływanie
  • piłka ręczna
  • koszykówka
  • podróże
  • wspinaczka górska
  • czytanie książek

Ciekawostki

  1. Suczka KOCHA oglądać Netflixa.
  2. Jej ulubionym dinozaurem jest Velociraptor.
  3. Jest biseksualna.
  4. Kiedyś była zauroczona w Breeze.
  5. Jej ulubioną książką są Igrzyska Śmierci.

Galeria