FANDOM

Balto-Piesek rasy Rottweiler. Mieszkał w innym wymiarze (Tetradi) razem z Kashą i Ernestem, jednak razem zamieszkali w psim patrolu. Najlepszy przyjaciel i zakochany po uszy w Talir.

Charakter

Piesek jest cierpliwy i bardzo opanowany. Nawet z największej opresji wychodzi cało dzięki jego odwadze i intuicji. Jest mądry. Dla wrogów bezlitosny agresywny i pierwszy rusza do walki! Dla przyjaciół jest w stanie poświęcić życie. Dla jego miłości Talir jest oddany i czuły. Wie, że nie przypodoba jej się kwiatami czy czekoladkami. Kocha ją nad życie i jest w stanie je dla niej poświęcić!

Biografia

Piesek urodził się w wymiarze Tetradi. Dorastał wśród kochających go rodziców. Gdy urósł szkolił się w wojsku. Pewnego dnia wybuchła wojna! Piesek wziął w niej udział i tam spotkał Ernesta który później okazał się być jego najlepszym przyjacielem. Pewnego dnia razem z nim poszli by porozglądać się za jakimś schronem. Gdy tak szukali znaleźli suczkę. Najpierw musieli stoczyć z nią walkę, nie ufali jej. Lecz potem przyjęli ją do paczki. Gdy pewna suczka chciała przejąć władzę nad wymiarem razem chcieli ją powstrzymać. Wtedy spotkali legendarnych strażników ziemi. Piesek spotkał tam swoją pierwszą i jedyną miłość. Na początku mieli ze sobą na pieńku, lecz później polubili się a piesek poczuł głębsze uczucie. Po pokonaniu wroga razem z przyjaciółmi zamieszkali w Psim Patrolu.

Lubi

  • Przebywać z Talir
  • Ćwiczyć.
  • Walczyć.
  • Spędzać czas z przyjaciółmi.

Nie Lubi

  • Gdy jego miłość go odtrąca.
  • Gdy Talir ma kłopoty.

Hobby

  • Ćwiczenia.
  • Jazda na deskorolce.

Strach

Ciekawostki

  • Jest bardzo silny, silniejszy od Gray'a i Sage'a.
  • Gray jest jego dobrym kumplem i lubi się z nim siłować.
  • Jest zakochany na zabój w Talir. Nie wie, że suczka również czuje do niego mięte.
  • Jest bardzo przystojny. Dorównuje Gray'owi. Sam nie uważa, że est w ogóle przystojny ale miło mu to słyszeć.

Galeria