FANDOM

Opis

Avie to suczka rasy mix. Tundra Amerykańska i Blue Bay Shepard.Należy do psiaków drugiego pokolenia, ale jest w wieku piesków z trzeciego. Jest także starszą siostrą Male.

Wygląd

Suczka bardziej wdała się w mamę. Większość futra jest ciemno- beżowa, na uszach, plecach, ogonie i górze pyska ma taki jasno- brązowy/ rudy kolor. Na pyszczku posada także jasno- kremową łatę. Czubek jej uszu jak i łata na plecach są w kolorze ciemno- niebiesko- szarym. Jej przednie łapki mają białe ,,skarpetki". Klatka piersiowa jest jasno- szara. Posiada też heterochromię. Jej lewe oko jest zielone po mamie, a prawe niebieskie po tacie.

Charakter

Avie jest rozbrykana, energiczna, twarda, chłopięca, zabawna jak i szalona. Kocha szaleć, biegać i tym podobne. Tak jak swoja mama nie lubi kobiecości. Nie przeszkadza jej ubłocone czy mokre futerko. Lubi też żartować i śmiać się. Chętnie bawi się ze swoją siostrą, którą bardzo kocha. Jak i z resztą szczeniaczków. Kocha bardzo mocno też i swych rodziców. Bardzo lubi spędzać czas z Psim Patrolem oraz gdy odwiedzają ich przyjaciele Psiego Patrolu. Co do wrogów wie, że ma z nimi nie mówić i się nie zbliżać. Jednak gdy o nich mówi ma w głosie pogardę. Suczka także nigdy się nie zakochała i raczej nie zakocha.

Umiejętności

Bardzo dobrze biega, jak i jest dość silna. Świetnie pływa jak i kopie dołki. Potrafi robić w szybkim czasie tunele śnieżne.

Rodzina

Dubbing

  • Wersja angielska- Ciara Bravo
  • Wersja polska- Karina Szafrańska.

Biografia

Suczka urodziła się wiosennej nocy w bazie tuż przed jej siostrą. Urodziła się kilka miesięcy po zimie. Do tego czasu zdołała otworzyć oczka i zacząć razem z siostrą rozrabiać. Pierwszy raz pojawiły się pod koniec opowiadania Mighty Pups VOL.2.

Moce

Telekineza

Tak jak jej mama, urodziła się z telekinezą. Na początku nie wiedziała o tej mocy. Jednak gdy pewnego razu bawiła się ze szczeniakami, pomyślała o pufie wskazując na nią łapką. Pufa podniosła się i mogła ją przemieścić. Może dzięki niej unosić przedmioty, a nawet psy! Czasem unosi niewielki rośliny.

Super- szybkość

Odziedziczyła tą moc, w wyniku, iż mama była eksperymentem. Potrafi bardzo szybko biegać, 1km może pokonać w 3s!

Jastrzębi wzrok

Tą moc prawdopodobnie odziedziczyła po swojej babci ze strony mamy. Potrafi widzieć bardzo dobrze przedmioty oddalone nawet o 20 km! W bazie nie używa zbyt często tej mocy, jednak czasem z ciekawości na dworze używa ją.

Lubi

  1. Spędzać czas z rodziną, resztą szczeniąt, siostrą, Psim Patrolem i przyjaciółmi Psiego Patrolu.
  2. Bawić się.
  3. Rozrabiać.
  4. Wszystkie święta.
  5. Wszystkie pory roku.
  6. Śnieg.
  7. Grilla.
  8. Lody.
  9. Słodkości.
  10. Szaleństwa.
  11. Biegać.
  12. Kopać dołki.
  13. Dobro

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Kobiecości.
  3. Nudy.
  4. Zła.
  5. Kłamstwa.
  6. Oszustów.
  7. Natręctwa.
  8. Fałszywych przyjaciół.

Hobby

  1. Bieganie.
  2. Kopanie śnieżnych tuneli.
  3. Siłowanie się.
  4. Bawienie się.
  5. Pływanie.

Strach

  1. Samotność.
  2. Burze.

Ciekawostki

  1. Ma 40 cm wzrostu.
  2. Jest córką Kashy i Altrona.
  3. Jest starszą siostrą Male.
  4. Jest twardzielką.
  5. Jest mixem. Tundry Amerykańskiej i Blue Bay Shepard.
  6. Nigdy się nie zakochała i raczej nie zakocha.
  7. Ma heterochromię.
  8. Bardziej upodobniła się do swojej mamy.
  9. Bardzo lubi lody.
  10. Jej lewe oko jest zielone, a prawe niebieskie.
  11. Kocha bawić się ze szczeniakami.
  12. Moce zasugerowała Wafel <3 A jastrzębi- wzrok sama wymyśliła <3

Galeria Avie </div>