FANDOM

Aavanti-To suczka należąca do odziału Drake'a. Jest medykiem.Jest suczką rasy owczarek australijski.

Wygląd

Suczka jest bardzo pięknym przedstawicielem swojej rasy. Jej sierść jest niebieska-szara z ciemno niebieskimi łatkami. Jej uszy są odstajace a lewe jest ciemno niebieskie. Od oczy do szyi ciągnie się brązowa łatka. Łapki ,pyszczek ,podbrzusze i część ogona są białe. Ma piękne błękitne oczka ,z dwoma rzęskami. Nosi kremową chustę.

Charakter

Zacznijmy od tego ,że suczka jest bardzo tajemnicza. Nie mówi o sobie zbyt wiele. Czasami gada do nas zagadkami. W odziale Drake'a ma dobre kontakty z karzdym. Czasami odezwie się opryskliwie ,zachowa się jak czysty cham. Ale jest dobrą kumpelą dbającą o dobro innych. Choć w sumie jak inni w odziale jest pół dobra ,pół zła. Lubi gdy jej wrodzy są dręczeni. Gdy się zdenerwuje potrafi pokazać ząbki i zaatakować. Nie boi się ran i krwi. W sumie to niczego się nie boi. O kieckach nie ma mowy przy niej! Nie toleruje "dam" i z góry nie jest dla nich miła. Lubi pobawić się czyją naiwnością lub uczuciami kogoś innego. Nie znosi rutyny i nudy. Wręcz kocha adrenalinę. Jest dobrym medykiem ,choć czasami nawet do malców odnosi się z opryskliwością gdy przyjdą do niej małym zadrapaniem. Jest mądra i ogólnie inni czują się przy niej bezpueczni. Mimo iż szanuje swojego przywódcę to czasami i mu pyskuje. Jest samowystarczalną dziewczyną. Nie panikuje i myśli o rzeczywistości. Nie łatwo jest ją wyprowadzić z równowagi ,jednak jeżeli komuś się to uda niech pożegna się z życiem! Nie odpuszcza tak łatwo wykończy każdego nawet jakby sama miała zginąć. Lubi przygody. Raczej odrzuca zaloty innych piesków. Co prawda podkochuje się w Marsy'm ,ale stara się tego nieokazywać. Nie chce pogorszyć sobie z nim relacji.

Umiejętności

Suczka ma wyostrzony zmysł wzroku i węchu. Jest bardzo silna ,druga najsilniejsza w odziale. Umie poradzić sobie w każdej trudnej sytuacji. Jest szybka i zwinna. Zna każdy lek i wie jak obchodzić się z poszkodowanym.

Biografia

CDN

Dubbing

Wersja Polska-Cleo

Wersja Angielska-

Ciekawostki

  • Przez pieski jest uważna za "złodziejkę serc" ,gdyż ma dużo adoratów ,jednak nikomu jeszcze nie oddała swojego serca.
  • Jest bardzo wysportowana.
  • Jej chusta czasami służy jako bandaż ,lub do obwiązania np.krwawiącej łapy (Chodzi o to ,aby krew nie leciała).
  • Nieznosi Conre ,choć ten pomimo ,że wiele razy został uderzony ,lub goniony z groźbą zabicia nadal ją kocha.
  • To tenn...no podkochuje się w Marsy'm ,ale stara się tego nie okazywać.

Cytaty

Galeria