FANDOM

Opis

Avalon to młoda suczka, która jest mieszańcem Border Collie i Akity Amerykańskiej. Jest Ratowniczką Górską. Pochodzi z Pirenejów po Hiszpańskiej stronie. Nie ma właściciela. Mieszka w lesie w norze, a na co dzień pomaga ludziom. Jest pół dzikim psem. Nie pozwala sobie zakładać obroży no chyba, że ktoś chce stracić palca. Jest to moja papyfikacja.

Wygląd

Sunia jest biała w brązowe, pręgowane łaty. Jej sierść jest średniej długości i jest gruba oraz gęsta. Jedno z jej oczu jest intensywnie zielone, a drugie jasne, lodowato-niebieskie. Charakterystyczne cechy u niej to oklapnięte lewe ucho, gruby, puszysty ogon i blizna na barku. Posiada czarny nos.

Charakter

Suczka jest ostra, sprytna, wojownicza, odważna i twarda. Nie nadaje się do życia w sforze. Nie jest kobieca. Kocha adrenalinę i jest baaardzo energiczna. Jest też bardzo wybuchowa i gwałtowna. Nie grzeszy okazywaniem uczuć, jednak wyjątkiem jest dla Matthew. Bardzo go kocha mimo, że ten mieszka w ludzkim domu. Nie patrzy w przeszłość i idzie dalej. Nigdy też się nie poddaje. W stosunku do obcych jest chłodna i nieufna. Bardzo ciężko jest jej zaufać ludziom. Potrafi o siebie zadbać. Troszczy się o swoją młodszą kuzynkę.

Umiejętności

Suczka potrafi pływać i świetnie się wspinać. Jest też silna, zwinna i szybka. Ma doskonały wzrok, węch i słuch. Zwłaszcza ten ostatni. Potrafi wejść nawet w bardzo ciasne przejścia i wysoko skakać. Ma zaskakujące zdolności w polowaniu i walce.

Rodzina

  • Saga- matka
  • Ojca nie zna. Wiedziała tylko tyle, że był rasowym Akitą Amerykańską.
  • Wild- przybrana matka
  • Ember- kuzynka
  • Matthew- chłopak

Relacje

Saga

Nie znała zbyt dobrze swojej matki. Gdy miała dwa miesiące jej matka zmarła od kuli ze strzelby myśliwego.

Wild

Jest jej bardzo wdzięczna za wszystko co dla niej zrobiła. Kocha ją tak i traktuje jak matkę.

Ember

Bardzo kocha swoją kuzynkę i troszczy się o nią. Uszanowała jej decyzje o posiadaniu właściciela. Nigdy nie pozwoli by stało się jej coś złego.

Matthew

Bardzo go kocha. Są parą. Dla niego jest w stanie zrobić wszystko.

Biografia

Avalon urodziła się w Pirenejach po Hiszpańskiej stronie. Był środek jesieni. Wychowywała ją tylko matka. Ojca nie znała. Wiedziała tylko, że był rasową Akitą Amerykańską. Ale niestety gdy suczka ledwie przestała pić mleko jej matka zginęła. Nie wróciła wtedy do legowiska na obrzeżach małego miasteczka. Mała sunia postanowiła poszukać jej. Niestety po jakimś czasie zgubiła się w lesie. Zaczął lać deszcz. Schowała się pod krzakiem i nawet nie wiedząc kiedy usnęła. Obudziła się w ciepłej norze na posłaniu z mchu i paproci. Obok niej siedziała wilczyca biała jak śnieg. Przedstawiła się jako Wild. Minęły dwa lata. Wild przez ten czas nauczyła ją jak polować i walczyć, w czym była zaskakująco dobra. Wilczyca cały czas wmawiała jej jak bardzo ludzie są źli i zakłamani i jak bardzo nie można im ufać. W skrócie Wild wychowała ją na wilka, a nie na psa. Avalon była święcie przekonana, że wszystko co Wild mówi o ludziach jest szczerą prawdą do czasu aż nie przypałętała się przez przypadek do ludzkiego miasteczka i nie poznała Ember. Suczki świetnie się dogadywały, więc już po pół roku były najbardziej zżytymi przyjaciółkami w całym miasteczku. Ember przekonała nawet Avalon, że mogłaby pomóc ludziom jako ratownik górski. Avalon zastanawia się i ostatecznie zgadza się. Odkopuje ludzi zasypanych przez lawiny lub znajduje zaginionych. Niedługo później poznaje psa zaprzęgowego Matthew. Mimo, że ich pierwsze spotkanie nie było najlepsze, to nie trzeba było długo czekać by zostali parą.

Hobby

  • ratowanie ludzi
  • polowanie
  • trenowanie walki
  • Wspinaczka
  • Bieganie
  • Eksplorowanie jaskiń
  • Pływanie
  • Rysowanie

Strach

  • Utrata bliskich

Ciekawostki

  1. Jest moją papyfikacją i pierwszą OC na tej Wiki
  2. Nadal dzieli norę z Wild
  3. Uwielbia się ścigać.
  4. Potrafi ładnie śpiewać, ale ona sama uważa, że śpiewa okropnie
  5. Uwielbia węże
  6. Nie wie, że Ember to jej kuzynka
  7. Wild nic nie wie o jej związku z Matthew i pomaganiu ludziom jako ratownik górski
  8. Urodziła się 25 października
  9. Jej znak zodiaku to Skorpion
  10. Jej ulubioną zwierzyną jest wiewiórka
  11. Bardzo ładnie rysuje
  12. Jest perfekcjonistką i marzycielką
  13. Słyszała bardzo dużo o PP

    Galeria

Avalon eye

Lewe oko Avalon heh

Sketch-1566753267041

Avalon

Avalon by toy-0

Narysowane przez Wilczeqq

Sketch-1566753098569

Drugie spotkanie Avalon i Matthew heh

Avalon and Matthew celebrating her birthday

Narysowane przez Chye , Marevest FOREVER z okazji urodzin

Patty Dilara Martine Delgado Kirse Avalon Honey Werix Shiraz and Flurr Halloween 2019 special

Narysowane przez Chye , Marevest FOREVER z okazji Halloween

Avalon holding Christmas card Christmas Special 2019

Narysowane przez Chye, Marevest FOREVER z okazji jutrzejszej Wigilii

Avalon celebrating 3 years of wiki

Narysowane przez Chye , Marevest FOREVER z okazji trzech lat wiki :3