FANDOM

Opis

Młoda suczka, mieszaniec Border Collie i Akity Amerykańskiej. Jest ratownikiem górskim, ale jest półdzikim psem i nie pozwala dotykać się ludziom. Partnerka Matthew. Kuzynka Ember.

Wygląd

Avalon jest puszystą, białą w brązowe łaty. Posiada dwukolorowe oczy - niebieskie i zielone oraz czarno-różowy nos. Ma oklapnięte ucho i puszysty ogon.

Charakter

Suczka jest sprytna i bystra. Ma cięty język i uwielbia używać sarkazmu oraz ironii. Kocha adrenalinę i nowe wyzwania. CDN

Umiejętności

Suczka potrafi pływać i świetnie się wspinać. Jest też silna, zwinna i szybka. Ma doskonały wzrok, węch i słuch. Zwłaszcza ten ostatni. Potrafi wejść nawet w bardzo ciasne przejścia i wysoko skakać. Ma zaskakujące zdolności w polowaniu i walce.

Rodzina

  • Saga- matka
  • Ojca nie zna. Wiedziała tylko tyle, że był rasowym Akitą Amerykańską.
  • Wild- przybrana matka
  • Ember- kuzynka
  • Matthew- chłopak

Relacje

Saga

Nie znała zbyt dobrze swojej matki. Gdy miała dwa miesiące jej matka zmarła od kuli ze strzelby myśliwego, ale żałuje, że nigdy nie poznała jej bliżej.

Wild

Jest jej bardzo wdzięczna za wszystko co dla niej zrobiła. Kocha ją tak i traktuje jak matkę.

Ember

Bardzo kocha swoją kuzynkę i troszczy się o nią. Uszanowała jej decyzje o posiadaniu właściciela. Nigdy nie pozwoli by stało się jej coś złego.

Matthew

Bardzo go kocha. Są parą. Dla niego jest w stanie zrobić wszystko.

Biografia

Avalon urodziła się w Pirenejach po Hiszpańskiej stronie. Był środek jesieni. Wychowywała ją tylko matka. Ojca nie znała. Wiedziała tylko, że był rasową Akitą Amerykańską. Ale niestety gdy suczka ledwie przestała pić mleko jej matka zginęła. Nie wróciła wtedy do legowiska na obrzeżach małego miasteczka. Mała sunia postanowiła poszukać jej. Niestety po jakimś czasie zgubiła się w lesie. Zaczął lać deszcz. Schowała się pod krzakiem i nawet nie wiedząc kiedy usnęła. Obudziła się w ciepłej norze na posłaniu z mchu i paproci. Obok niej siedziała wilczyca biała jak śnieg. Przedstawiła się jako Wild. Minęły dwa lata. Wild przez ten czas nauczyła ją jak polować i walczyć, w czym była zaskakująco dobra. Wilczyca cały czas wmawiała jej jak bardzo ludzie są źli i zakłamani i jak bardzo nie można im ufać. W skrócie Wild wychowała ją na wilka, a nie na psa. Avalon była święcie przekonana, że wszystko co Wild mówi o ludziach jest szczerą prawdą do czasu aż nie przypałętała się przez przypadek do ludzkiego miasteczka i nie poznała Ember. Suczki świetnie się dogadywały, więc już po pół roku były najbardziej zżytymi przyjaciółkami w całym miasteczku. Ember przekonała nawet Avalon, że mogłaby pomóc ludziom jako ratownik górski. Avalon zastanawia się i ostatecznie zgadza się. Odkopuje ludzi zasypanych przez lawiny lub znajduje zaginionych. Niedługo później poznaje psa zaprzęgowego Matthew. Mimo, że ich pierwsze spotkanie nie było najlepsze, to nie trzeba było długo czekać by zostali parą.

Hobby

  • ratowanie ludzi
  • polowanie
  • trenowanie walki
  • Wspinaczka
  • Bieganie
  • Eksplorowanie jaskiń
  • Pływanie
  • Rysowanie

Strach

  • Utrata bliskich

Ciekawostki

  1. Jest moją papyfikacją i pierwszą OC na tej Wiki
  2. Nadal dzieli norę z Wild
  3. Uwielbia się ścigać.
  4. Potrafi ładnie śpiewać, ale ona sama uważa, że śpiewa okropnie
  5. Uwielbia węże
  6. Wild nic nie wie o jej związku z Matthew i pomaganiu ludziom jako ratownik górski
  7. Bardzo ładnie rysuje
  8. Jest perfekcjonistką i marzycielką
  9. Słyszała bardzo dużo o PP

Galeria

Nowy wygląd

Stary wygląd