FANDOM

Opis

Avalanche to młoda spanielka. Jest starszą siostrą Anette, zaledwie o kilka minut. Żyje na ulicach, jest włóczęgą. Miała właścicieli, jednak od nich uciekła. Od jakiegoś czasu poszukuje siostry. Jest też antagonistą- gdyby spotkała PP, mogłaby zostać ich wrogiem. Przemierza USA w poszukiwaniu Anette.

Wygląd

Avalache tak jak jej siostra ma półdługie uszy i krótki ogon. Jednak diametralnie się od niej różni. Ma czarny nos, lodowe oczy i ciemnoszary, prawie czarny romb na klatce piersiowej. Ma grzywkę. Na wszystkich czterech łapach ma ciemnoszare, prawie czarne skarpetki, jak Chase. Pysk, klatka piersiowa i podbrzusze jest białe. Reszta sierści jest ciemno szara. Jest ładna.

Charakter

Avalanche to twarda suczka. Nie daje sobie wchodzić na głowę. Jest miła tylko dla tych, w których widzi przedmiot wykorzystania. Uważa, że wszyscy są do jej dyspozycji i ona to gracz, a inni to pionki. Będzie filtrować i przymilać się, lecz gdy dostanie to co chce, zniknie w poszukiwaniu kolejnej ofiary. Uparta i dążąca do celu. Odważna, nie stroni od walki. Nie podda się dopóki nie dostanie tego czego chce. Myśląca o sobie. Urodzona przywódczyni, myśli strategicznie. Tolerancyjna, lecz bardzo rzadko. Łobuzów nie toleruje, choć sama nim jest. Nie okazuje uczuć mimo to posiada empatię. Często kłamie, kradzieże to dla niej codzienność. Jest samotniczką. Sprytna i przebiegła, nie zna pomocy i dobroci. Swoją siostrę kochała bardzo, dopóki ta nie odeszła. Teraz jej nienawidzi.

Umiejętności

Avalanche jest silna i szybka, na ziemię powali nawet Kashę, Teradi, Mindnight i Gray'a razem wziętych. Walka to jej drugie imię. Jest w niej mistrzynią. Ma ostre zęby i mocny chwyt. Dobrze planuje i myśli logicznie.

Rodzina

  • Rise- mama
  • Fix- tata
  • Anette- siostra
  • CJ, Sora, Bia- siostrzenice
  • Hershel, Snow- siostrzeńcy
  • Minimus- szwagier

Biografia

Jest opisana w odcinku,, Lodowe serca cz. 1" i dalszych częściach.

Lubi

  1. Zło
  2. Walczyć
  3. Dręczyć innych
  4. Brak pomocy
  5. Wojnę
  6. Zapasy
  7. Biegi
  8. Walczyć tak, że jest krew
  9. Sport
  10. Samotność
  11. Burze
  12. Ciemność
  13. Błoto
  14. Kradzieże

Nie lubi

  1. PP
  2. Anette
  3. Każdego
  4. Dobra
  5. Pomocy
  6. Lata
  7. Wiosny
  8. Innych antagonistów
  9. Bustera
  10. Ludzi!!!
  11. Braku walki
  12. Walentynek
  13. Świąt
  14. Pracowania w grupie

Hobby

  1. Walka
  2. Sport
  3. Kradzieże
  4. Biegi

Dubbing

Wersja angielska - Dasiy Ridley

Wersja polska - głos podobny do głosu Lili z Zakochanego Kundla w wersji polskiej

Strach

  1. HE-HE.. dobre, BRAK!!!!!

Ciekawostki

  1. Nie wie, że ma siostrzenice, siostrzeńców i szwagra.
  2. Jest antagonistką, ma zatargi z prawem.
  3. Nie chce właścicieli i domu. To skaza jaka jej powstała po rozstaniu z siostrą.
  4. Nienawidzi ludzi- uważa, że zabrali jej siostrę. Mimo iż szuka Anette, nie lubi już jej.
  5. To siostra Anette.
  6. Urodziła się w Nowym Jorku, wychowywała się tam, a później na ulicach.
  7. Debiutuje w odcinku ,,Lodowe serca cz. 1'', jednak wspominana jest w kilku poprzednich.
  8. Na klatce piersiowej ma taki sam romb jak Pax.
  9. Jest ładna, co często wykorzystuje.
  10. Jej imię oznacza dosłownie Lawina.
  11. Spoiler! Piszę to dlatego, ponieważ raczej nie szybko skończę,, Lodowe serca cz. 1". Do odcinka,, Mighty pup Charget up: Pieski i Ostateczna bitwa", Avalanche z Pax'em są źli. Zmieniają się dopiero po tym odcinku, a przed następnym (będzie kolejna część Lodowych serc i tam to będzie). Od czasu narodzin jej siostrzenic i siostrzeńców mija dość sporo czasu, więc oni poznają ciocię, a ona ich dość późno.

Galeria