Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

,, Małe światło, wielka siła " ~ Luke Skywalker o Arsielu

Opis

Arsiel to mały szczeniak, kundel, drugi syn i najmłodsze dziecko Danielle i Kobalta. Młodszy brat Lei i Bear'a, mieszka z matką i rodzeństwem w świecie Gwiezdnych Wojen. Jest najmłodszym członkiem Ruchu Oporu i należy do drugiego miotu jego rodziców. Kiedy się rodzi to jego rodzeństwo jest przed nastolatkami. Urodził się niedługo przed wydarzeniami z Skywalker Odrodzenie, ale był niemowlakiem w czasie gdy miała miejsce akcja 9 części.

Wygląd

Patrz infoboks.

Charakter

To urocza mała kula szczęścia. Jest bardzo uroczy i uroczy w każdym tego słowa znaczeniu. To słodki mały boy, który ma wielkie serce i jest wrażliwy na krzywdę. Jest jak miś. Nie przeszkadza mu ochrona i miłość jaką dostaje od rodziny, raczej jest za nią wdzięczny. Jest altruistą i walki nie znosi. Miły i przyjacielski, gotów do pomocy zawsze. Jest dobry słuchaczem i wsparciem dla rodziny i Ruchu Oporu. Arsiel to żywy szczeniak, uwielbiający zabawę i przygody. Jest trochę ryzykantem, ale raczej jest ostrożny. Często podekscytowany i energiczny, ale umie zachować powagę gdy trzeba. W małym ciele jest odwaga, choć często gęsto ucieka, bo się boi. Nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest odważny. Czasem jest spokojny i opanowany, a raz dostaje kopa energii. Arsiel jest też ufny i bardzo rodzinny. Uczciwy i lojalny wobec swoich. Często się uśmiecha i śmieje, chce każdemu umilić dzień. Ale jest też uparty i dąży do celu, chociaż jest posłuszny. Ma cierpliwość, potrafi całymi dniami nad czymś siedzieć. Opiekuńczy. Bardzo jest przywiązany do Ruchu Oporu i rodziny. Ma ogromny szacunek do starszych.

Umiejętności

Jest bardzo zwinny i ma szybki refleks oraz percepcję, a to dzięki Mocy. Potrafi w jakimś stopniu ją wykorzystywać, nieświadomie. Ma dobry słuch i węch. Jest w miarę silny, ale jego umiejętności jeszcze nie są do końca poznane, bo jest mały. Zaczyna przejawiać umiejętności dobrego przyszłego mechanika.

Moce

Teleportacja- może się teleportować na różne odległości i bardzo szybko. Wtedy łapy świecą się na żółto.

Moc- tak jak matka oraz rodzeństwo posiada jej wszystkie aspekty, tak jak normalni nią silni. Jednak nie używa jej, bo jest jeszcze zbyt mały. Na razie wiadomo, że ją ma, ale trzeba poczekać aż będzie większy, by mógł rozpocząć naukę na jej temat.

Rodzina

- Danielle - mama

- Kobalt- tata

- Leia - starsza siostra

-Bear - starszy brat

Pochodzenie- Ajan Kloss

Przynależność - Ruch Oporu

Relacje z Ruchem Oporu

Biografia

Lubi

Nie lubi

Hobby

Strach

  1. Najwyższy Porządek
  2. Sitchowie
  3. Coś się stanie Ruchowi Oporu i rodzinie
  4. Zgubienie się
  5. Kylo Ren
  6. Szturmowcy
  7. Zjawiska apokaliptyczne takie jak tsunami

Dubbing

Ciekawostki

  1. Jest najmłodszym dzieckiem Danielle i Kobalta oraz najmłodszym członkiem Ruchu Oporu.
  2. Należy do drugiego miotu jego rodziców.
  3. Jest kundlem.
  4. Ma starsze rodzeństwo: Leię i Bear'a.
  5. Absolutnie ubóstwia swoją siostrę. Chodzi za nią krok w krok, jest jego autorytetem. Bardzo ją kocha, jest do niej mocno przywiązany. Chce być taki jak ona. Wie, że zawsze go obroni i ochroni. Poza tym to ona zabiera go na przygody od których Bear już kilka razy prawie dostał zawału serca. Jest z nią bardzo zżyty.
  6. Z bratem ma mniejszą więź, ale nie mniej mocną. Mówi na Bear'a,, Duzy blo" i totalnie zawsze do niego idzie gdy chce się poprzytulać. Mimo to jednak przeszkadza mu jego nadopiekuńczość, chociaż wie, że to dla jego dobra. Wie, że duży brat zawsze go obroni. Lepiej nie zadzierać ze starszym bratem!
  7. To Leia nadała mu jego imię i to na nią spojrzał gdy otworzył oczy.
  8. Urodził się w 35 ABY, już na Ajan Kloss.
  9. Mimo krótkiego kontaktu, bardzo, bardzo kocha i uwielbia generał Leię Organę. Ale bardziej pamięta ją już jako ducha Mocy. (to już później)
  10. Ma ogromny szacunek do całego Ruchu Oporu i tych, którzy przed nim walczyli o wolność.
  11. Jest mixem jego rodziców i ma oczy po matce.
  12. Boi się Kylo Rena (nadal akcja jest jeszcze przed 9 częścią) i Najwyższego Porządku.
  13. Słyszał historię tragedii rodzinnej Skywalkerów i o Hanie Solo. Przeżył to mocno.
  14. Uwielbia słuchać historii galaktyki i uczyć się od starszych.
  15. Jako syn Danielle posiada Moc, jest w nim silna. A jego zwykła moc jest jedna- teleportacja. Wtedy łapy świecą się na żółto.
  16. Wie jak przekonać innych do swojej racji. Wystarczy, że zrobi oczy szczeniaka i praktycznie nikt nie jest w stanie mu się oprzeć. Ale nie używa tego w złych kontekstach. Jedyną osobą, której to potrafi nie ruszać jest Danielle.
  17. Jest dzieckiem rodziny i chłopcem mamusi.
  18. Na Kobalta mówi,, dada", na Danielle,, mamusia", a na siostrę,, sis"
  19. Zna Psi Patrol, często ich odwiedza.
  20. NIE DO POSTACI CIEKAWOSTKA! - Autorka wróciła i w końcu się zmotywowała do zrobienia desingu Arsiela.,, Więc witam! 😁"-Joanette

Galeria

New

Advertisement