FANDOM

Opis

Arctic jest policjantem i pilotem helikoptera ratowniczego. Jest psem rasy Northen Inuit Dog. Jest mężem Viji. Ma szesnaście lat.

Wygląd

Arctic ma białe futro w szarą łatę na czubku głowy , na końcówkach tylnych łap , jedną idącą od grzbietu do ogona i dwie łatki pod oczami przypominające kreski.Ma też ciemno kremowe końcówki łap i kremową łatkę od klatki piersiowej do podbrzusza. Jego końcówka ogona jest kremowa . Arctic ma brązowe oczy . Jego futro jest dość grube , podczas zimy.

Charakter

Arctic jest zdecydowany , trochę oschły , silny psychicznie i fizycznie , odważny , chłodny , poważny , lojalny , oddany , pracowity , czasem agresywny i bezlitosny . Jest też porywczy . Dla Viji jest zupełnie inny jest : miły , ciepły , czuły , miły , wesoły . Dla przyjaciół , kumpli , znajomych , kolegów i koleżanek oraz reszty PP jest nawet miły , pomocny , koleżeński. Dla wrogów PP nie ma zmiłuj! Tak samo jak dla Vojtka . Jest bezlitosny , sarkastyczny , agresywny , porywczy , broniący dobra i PP . Poważnie podchodzi do swoich obowiązków . Stara je się najlepiej wykonywać . Jednak większość piesków z PP i z Zatoki lubi.

Umiejętności

Jest bardzo silny, ale nie najsilniejszy, szybki, ale nie najszybszy (co się przydaje mu w pracy), ma też refleks. Daleko skacze. Jego szczęki są dość silne . Ma bardzo dobry, wzrok, węch i słuch. Może biec bardzo długo w różnym tempie.

Rodzina

  • Rodzice (nie pamięta)
  • Via - żona.
  • Niron - (przyszły) szwagier

Strój

Regularny i na misje ( policjant ) - jest to ciemno- granatowa czapka policyjna , prawie czarna , tak samo jak jego mundur

Regularny i na misje ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to granatowy hełm i granatowa kamizelka z żółtymi elementami odblaskowymi.

Mission Paw ( policjant ) - jest to czarno - granatowy hełm i czarno - granatowy strój , niektóre elementy świecą w ciemności .

Mission Paw ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to czarno ,- granatowy hełm i czarno - granatowy strój z żółtymi odblaskami , niektóre elementy świecą w ciemności.

Air pup ( policjant ) - jest to czarno - granatowy hełm i czaro - granatowy strój .

Air pup ( ratownik , pilot helikoptera ) - jest to czarno - granatowo - żółty hełm i czarno - granatowo - żółty strój , z elementami odblaskowymi.

Space pup ( policjant ) - jest to biało - granatowy hełm i biało - granatowy skafander , niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup ( ratownik , pilot helikoptera ) - jest to granatowo - żółty hełm i granatowo - żółty strój , niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol ( policjant ) - jest to błękitno - czarno - granatowy hełm i błękitno - czarno granatowy strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to błękitno - granatowo - żółty hełm i błękitno - granatowo - żółty strój ze elementami odblaskowymi , niektóre elementy świecą w ciemności

Jungle pup ( policjant)- jest to granatowa panama i granatowy strój , we wstawki moro.

Jungle pup ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to granatowo - żółta panama i granatowo - żółty strój , we wstawki moro.

Pojazd

Regularny i na misje ( policjant ) - jest to granatowo - czarne Bugatti Chiron

Regularny i na misje ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to granatowo - żółto - czerwony helikopter ratunkowy.

Mission Paw ( policjant ) - jest to czarno - granatowe Lamborghini Huracan , niektóre elementy świecą w ciemności.

Mission Paw ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to czarno - granatowo - żółty helikopter , niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup ( policjant ) - jest to biało - granatowy ponad świetlny wahadłowiec , niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup ( ratownik , pilot helikoptera ) - jest to granatowo - żółty statek kosmiczny , niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol ( policjant ) - jest to błękitno - czarno - granatowa motorówka , niektóre elementy świecą w ciemności , ma z tyłu dwa koguty.

Sea Patrol ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to błękitno - granatowo - żółta motorówka , która potrafi zmieniać się w helikopter , który może lądować na wodzie , niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle pup ( policjant)- jest to granatowy wóz terenowy , we wstawki moro.

Jungle pup ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to granatowo - żółty helikopter , może lądować na wodzie , we wstawki moro.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje ( policjant ) - paralizator , kajdanki , sieć , gaz usypiający , bomba dymna , pałka, tarcza , megafon , lizak drogowy , notes , pistolet , latarka i fotoradar.

Regularny i na misje ( ratownik , pilot helikoptera) - jest to mikrofon przy hełmie , latarka , nosze , koc termiczny , GPS , ponaddźwiękowe skrzydła , maska tlenowa ( jak u pilotów myśliwców ) , bandaże , kula , materac .

Mission Paw ( policjant ) - gogle na ultra fiolet , i gogle termowizyjne , pistolet , kajdanki , gaz usypiający , bomba dymna , pałka , tarcza , paralizator , megafon , tarcza , latarka , sieć .

Mission Paw ( ratownik , pilot helikoptera) - gogle na pod czerwień , noktowizor , bandaże , mikrofon ( taki jak u pilotów ) jeden przy hełmie , a drugi na kamizelce , maska tlenowa , ponad świetlne skrzydła , kula , materac , nosze.

Air pup ( policjant ) - ponad świetlne skrzydła , sieć , paralizator , kajdanki , gaz usypiający .

Air pup ( ratownik , pilot helikoptera )- ponaddźwiękowe skrzydła , maska tlenowa , nosze , bandaże.

Space pup ( policjant ) - przysłona, ponad świetlny jet - pack , paralizator ,

Space pup ( ratownik , pilot helikoptera ) - przysłona , jest pack 9000 km / h , bandaż , dodatkowa butla z tlenem .

Sea Patrol ( policjant ) - napęd wodny , paralizator , kajdanki , sieć, latarka

Sea Patrol ( ratownik , pilot helikoptera) - napęd wodny , dodatkowa butla z tlenem, bandaże , nosze

Jungle pup ( policjant)- sieć , kajdanki , paralizator , megafon , latarka.

Jungle pup ( ratownik , pilot helikoptera) - bandaże , mikrofon przy panamie , nosze , latarka

Cytaty

Cytat1 Przez Arctic' a zło pokonane! Cytat2
Regularny (policjant)
Cytat1 Już tam Arctic z pomocą leci! Cytat2
Regularny (pilot helikoptera, ratownik)
Cytat1 RUF! RUF! ARCTIC SZPIEG I POLICJANT RADĘ DA! Cytat2
Mission Paw (policjant)
Cytat1 Lecę w helikopterze na szpiegowskie misje! Cytat2
Mission Paw (pilot helikoptera, ratownik)

Cytat1 Nikt mi się w wodzie nie ukryje! Cytat2
Sea Patrol (policjant)

Cytat1 Już cię biorę na plecy i na brzeg! Cytat2
Sea Patrol (pilot helikoptera, ratownik)
Cytat1 Szybko jak radiowóz! Cytat2
Air pup (policjant)
Cytat1 Już lecę, aby Cię uratować! Cytat2
Air pup (pilot helikoptera, ratownik)
Cytat1 Kosmos, otwiera przede mną nowe policyjne wyzwania! Cytat2
Space Pup (policjant)
Cytat1 Nawet w kosmosie jesteś bezpieczny, gdy Arctic jest tu! Cytat2
Space Pup (pilot helikoptera, ratownik)
Cytat1 AUU! W dżungli idę na patrol! Cytat2
Jungle Pup (policjant)
Cytat1 Przedzieram się przez gąszcze, aby Cię uratować! Cytat2
Jungle Pup (pilot helikoptera, ratownik)
Cytat1 Na policyjny patrol w górach, biega Arctic po tych górach! Cytat2
Winter Pup (policjant)

Cytat1 Lawina jest! Arctic zaraz tam przyleci i na miejscu jest! Cytat2
Winter Pup (pilot ratownika, ratownik)

Odznaka

Jest to czarny pistolet na granatowym tle .

Biografia

Arctic urodził się w drugiej części Brighton , spędził tam wesołe i szczęśliwe lata szczenięce. Zawsze jednak był obrończy , chłodny ,a czasem i agresywny . Pewnego dnia , właścicielka jego rodziców oddała go do nowego domu. Był to miły Anglik , kochał sport , przygody . Raz Arctic wyszedł w sztorm . Nie wiedział co się dzieje. Gdy się obudził znalazł się w innej części Brighton . Nie wiedział , że jego właściciel musiał się wyprowadzić do dzielnicy , gdzie nie wolno zwierząt , nie był świadom , iż spał dwa dni. Na plaży ujrzał śliczną suczkę , zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia tak jak ona w nim. Była to Via. Zostali parą. Pewnego dnia jej były chłopak Vojtek z zazdrości , zaatakował Vię . On rzucił się na niego i wygrał. Dużo czasu spędzali ze sobą. Pewnego dnia poznali PP i tam dołączyli . Arctic na jednej misji wykazał się świetny i jako potencjalny policjant i jako potencjalny pilot helikoptera. Od tamtej pory ma swoją odznakę.

Lubi

  1. Spędzać czas z Vią
  2. Spędzać czas z pieskami z PP.
  3. Pomagać.
  4. Biegać.
  5. Święta Bożego Narodzenia
  6. Wielkanoc
  7. Sylwestra
  8. Walentynki
  9. Oglądać gwiazdy
  10. Zapasy
  11. Poranne ćwiczenia
  12. Ćwiczenia w terenie.
  13. Oglądać filmy
  14. Latać
  15. Jeździć w szybkich pojazdach
  16. Jazdę w samochodach sportowych
  17. Śnieg

Nie lubi

  1. Vojtka
  2. Wrogów
  3. Wrogów PP
  4. Gdy Via jest w niebezpieczeństwie
  5. Viji grozi coś/ ktoś złego
  6. Przechwalania się
  7. Poniżania
  8. Nudy
  9. Wrogów Viji

Hobby

  1. Pływanie
  2. Ćwiczenia w terenie
  3. Nurkowanie
  4. Latanie
  5. Jazda w samochodach sportowych
  6. Bieganie
  7. Zapasy
  8. Piłka nożna
  9. Piłka wodna
  10. Piłka plażowa
  11. Łyżwiarstwo
  12. Koszykówka
  13. Siatkówka

Strach

  • Viji może coś się stać.

Dubbing

  • wersja angielska - Brian Dobson.
  • wersja polska - Tomasz Borkowski.

Ciekawostki

  1. On i Via są małżeństwem, wzięli ślub dzień przed Wigilią.
  2. Ma 71 cm wzrostu.
  3. Nie lubi Vojtka.
  4. Jest dość rzadką rasą, gdyż to Northen Inuit Dog.
  5. Ma dwa zawody.
  6. On i Vojtek byli wrogami!
  7. Urodził się z łatkami pod oczyma w kształcie kresek.
  8. Gdy był sztorm i fale wyrzuciły go na plażę w Brighton, a raczej jej dalszą stronę znalazła go Via.
  9. To właśnie on sprawił Vojtek' owi jego bliznę, gdy zagroził Viji.

Galeria Arctic ' a