FANDOM

Anna to suczka Kundela. Suczka mieszka w Bazie Psiego Patrolu. Jest tam też ratowniczką wodną . Suczka przyjaźni się z Henry'm.

Wygląd

Suczka jest wysoka . I dobrze zbudowana. Ma heterochromię . Jedno oko jej jest miętowe a drugie błękitne . Sierść jej jest w kolorach brązu,szarego i beżu.Ma rany na ciele

Charakter

Suczka zazwyczaj jest pełna energii . Lubi się wygłupiać . Cechuję ją pewność siebie. Jednak bywa uparta i nie wie kiedy ma odpuścić . Zazwyczaj nie wszczyna walk . Ona się dołącza . Jeśli tylko trzeba pomóc jest zawsze pierwsza w kolejce . Nie wyobraża sobie pozostawienia kogoś bezbronnego. Lubi spędzać czas z chłopakami . Bardziej niż z dziewczynami .I lepiej się dogaduje z nimi. Nie ma oporu by się ubrudzić .Nie jest typową dziewczyną . Bardzo łatwo ją zdenerwować . Nie boi się podskoczyć większym . Staje w obronie gdy tylko trzeba. Ogólnie jest bardzo szczera z innymi .

Umiejętności

Potrafi pływać i nurkować . Zna różne style pływania . Potrafi coś ładnego narysować . Jest w miarę silna i szybka.Dobrze się wspina .

Rodzina

Nie pamięta nikogo

Biografia

Relacje z jej grupą

Denis- Nie mają ze sobą dobrych relacji .

Henry- Są najlepszymi przyjaciółmi . Jego poznała jako pierwszego . Od samego początku dogadywali się najlepiej . Jednak z początku tylko Anka czuła tylko i wyłącznie przyjaźń .Henry był w niej zakochany . Starał się jak mógł by tego nie okazywać . Jednak nie zawsze mu się to udawało . Bywało tak że nawet miał wyznać jej miłość . Lecz w porę się powstrzymywał . Jednak suczka czuła tylko do niego przyjaźń .

Gdy Anna musiała wyjechać Henry był bardzo przygnębiony . Nie miał ochoty nic robić . Tęsknił za nią . Podczas wyjazdu suczki piesek poznał Terrie . Piesek bardzo ją polubił i jego miłość do Anny zanikała . Jednak bardzo się cieszył gdy wróciła. Nadal byli najlepszymi przyjaciółmi. Razem spędzają ze sobą dużo czasu . Spędzają czas na rozmowach . Lubią też dręczyć swoich wrogów >:333.

Evis- Nie lubi jej . Nazywa ją ,,różową żabojadką" . Poznała ją po swoim wyjeździe . Suczka postanowiła że będzie dla niej miła ,choć raz... Ich rozmowa z początku była normalna . Evis zaczęła mówić o modzie,make-up'ie i o typowych kobiecych rzeczy .Anna jednak nie chciała od razu ją skreślać z tego powodu . Jednak już powoli nie mogła wytrzymać . Kazała jej być modelką i być stojakiem . Anna się wkurzyła i powiedziała kilka słów od serca.Od tej pory już jej nie lubi. Chodź Evis ją lubi .

Abro- Kolejna osoba z grupy z którą nie ma za dobrej relacji. Od samego początku nie byli zachwyceni swoim towarzystwem . Abro okazywał to bardziej niż Anna.A ona chciała mieć z nim dobrą relacje . Abro pewnego razu poruszył niewygodny temat dla suczki . Ta się wkurzyła i rozpoczęła walkę . Walka była zacięta . I właśnie po tej walce pies dostał swoją bliznę . Anna próbuje mimo wszystko naprawić relacje. Lecz na razie marnie jej to wychodzi .Abro w stosunku jest jej sarkastyczny i ironiczny

Cytaty

Cytat1 Do wody czas wskoczyć ! Cytat2
wszystkie misje
Cytat1 Spokojnie .. Nie denerwuj się .Wszystko będzie dobrze . Nie jestem taka zła ... Co nie ? Cytat2
do Abro

Na Misję

Zwykła misja- Suczka posiada kask oraz kamizelkę ratunkową w kolorze . Strój jest w kolorze ciemno niebieskim. Posiada sprzęt do nurkowania . Jeździ skuterem wodnym.

Misson Paw- Ma kask oraz kamizelkę w kolorze niebiesko -czarnym . Niektóre elementy się świecą .W wyposażeniu posiada typowe gadżety agenta.Porusza się skuterem wodnym który może zmienić się w motor

Air Pup- Nosi kombinezon i kask w kolorze niebiesko-szarym. Lata lotnią .

Sea Patrol- Ma kaszkiet założony tył na przód. Nosi też kamizelkę ratunkową w kolorze szaro-niebieskim . W swoim plecaku ma stój do nurkowania i wykrywacz metalu. Ma łódź która zmienia się także w łódź podwodną.

Dubbing

  • Polska-???
  • Angielska-???

Ciekawostki

  • Przyjaźni się z Henry'm
  • Za zasługą też tego pana dołączyła do jego grupy . Właściwie też nie ma pojęcia czemu tam jest.Ten ją poprosił o dołączenie a ta się zgodziła
  • Najchętniej to by zrobiła coś Evis lecz nie może
  • Także przez Evis nie lubi francuzów

Galeria

Dawny Wygląd

Nowy Wygląd