FANDOM

Opis

Amy jest Kundelką W Psim Patrolu pełni funkcje pilota myśliwca, a poza nim generała armii powietrznej Zatoki Przygód. To także żona Clif'a oraz mama Hopper'a i Ally. Ma siedemnaście (ludzkich) lat.

Charakter

Jest silna psychicznie, lojalna, odważna , pewna siebie, tolerancyjna, rozsądna, sprytna, uparta, dążąca zawsze do celu, czasem chłodna. Dla rodziny, męża, dzieci i członków Psiego Patrolu jest miła, wierna i przyjazna. Kocha szybkość i ryzyko! Nie boi się podejmować wyzwań, wręcz przeciwnie jest pierwsza! Każde wyzwanie przyjmuje chętnie! Suczka nie cierpi kobiecych rzeczy! Jest urodzoną twardzielką! Lubi coś powiedzieć z sarkazmem. Jednak jeżeli przyjdzie co do rodziny i Psiego Patrolu gotowa oddać życie i lepiej by nie być w skórze wroga! Dla towarzyska piesków z Psiego Patrolu, twardzielek i pilotów staje się bardzo otwarta zwłaszcza lubi rozmawiać z pilotami innych pojazdów niż myśliwiec. Co do Clif'a to kocha go bezgranicznie! To on rozkrusza jej twardą powłokę i przy nim jest bardzo miłą, ciepłą, pełną czułości suczką! Gotowa jest za niego i ich szczeniaki oddać życie. Swoje szczeniaki bardzo kocha i mimo, że kiedy coś przeskrobią złości się na nich to z powodu, że aż za bardzo ich kocha i martwi się o nich. Na misjach powietrznych to bardzo poważna i wyrozumiała, a nawet i ostra, dążąca do celu suczka. Bardzo się cieszy kiedy Psi Patrol odwiedzają ich przyjaciele. Stara się wobec piesków z Psiego Patrolu i ich przyjaciół pomagać im, być bardzo miłą, uczynną i dobrem za dobro odpłacać, chętnie dostaje z nimi głupawki! Jeżeli wrogowie Psiego Patrolu, albo jacykolwiek im zagrożą, to lepiej by nie byli w swoich skórach! Staje się agresywna i bardzo porywcza. Można zaliczyć to do jej negatywnych stron, oraz brak cierpliwości.

Wygląd

Amy ma heterochromię. Jedno oko jest brązowe po ojcu, a drugie różowe po mamie. Jej uszy oraz grzywka są beżowe. Ma także beżową łatkę przy prawym oku, posiada też beżowe końcówki łap i ogon. Większość futra suczki ma kolor jasno-brązowy.

Umiejętności

Amy to suczka, która bardzo szybko biega, ale to nie oznacza, że jest najszybsza. Suczka potrafi wysoko skakać. Cechuje ją także siła fizyczna, choć nie jest najsilniejsza. Potrafi świetnie pilotować samoloty, a także wykonywać rozmaite akrobacje powietrzne. Jest sprytna i układa dobre plany.

Rodzina

Pojazd

Na misje - Jest to szary  myśliwiec F-16 .

Mission Paw - jest to ponad świetlny samolot , niektóre elementy świecą w ciemności

Sea Patrol - jest to ciemno różowy samolot podobny do tego jaki ma Skye), który może lądować na wodzie , niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to ciemno - różowy statek kosmiczny, ma on jasno różowe wstawki, niektóre elementy świecą w ciemności jest on nad świetlny.

Air pup - jest to czarny myśliwiec SR-71 Blackbird

Jungle Pup- jest to szaro- różowy samolot w kształcie drona, z kamerą.

Winter Patrol- to samolot ratunkowy w kolorach ciemnoróżowy- szary.

Odznaka

Jest to myśliwiec na tle nieba . 
Amy's badge

Odznaka Amy

Cytaty

Cytat1 Gotowa do lotu! Cytat2
Regularny
Cytat1 Bez odbioru! Cytat2
Na misjach powietrznych
Cytat1 Raz, dwa gotowa do lotu na 102! Cytat2
Air Pup
Cytat1 Amy radę da! Cytat2
Mission Paw
Cytat1 Nurkuje! I bez odbioru! Cytat2
Sea Patrol

Cytat1 Zgłaszam się do lotu w kosmos! Cytat2
Space Pup
Cytat1 W dżungli będę manewrować myśliwcem jak nikt inny! Cytat2
Jungle Pup
Cytat1 W śnieżycę tą! Amy zaczyna przygodę swą! Cytat2
Winter Pup
Cytat1 Czas na potężnego pilota by wkroczył do akcji! Cytat2
Mighty Pup
Cytat1 Amy leci na Soul Patrol śmiało! Cytat2
Soul Patrol
Cytat1 Szczerze! To jest głupie, ale ja nie cierpię różu!!Ale dlatego, że moja mama, Skye, jest moją idolką i autorytetem postanowiłam jakoś to przeboleć Cytat2
W opowiadaniu ,,Sylwester Piesków" przyznaje się, iż nie lubi różu.

Biografia

Amy urodziła się tego samego dnia jak reszta jej rodzeństwa, czyli Sunset, Viggo i Eco. Suczka była druga z jej miotu. Tak jej rodzeństwo była szczenięciem Skye i Rocky'ego. Z początku jej oczy tak jak u reszty były zamknięte. Z początku trzymała się blisko jej mamy. Dopiero po czasie je otworzyła i nauczyła się chodzić. Potem świat bardzo ją ciekawił. Pewnego razu zabrała się z Ryderem na pokaz lotniczy Skye na plaży w Zatoce Przygód. Amy stała z zapartym tchem w piersiach. Poczuła wtedy, że chce być taka jak jej mama. Pobiegła do Rydera i zapytała go czy poprosi Skye o jej przeszkolenie. Szkolenie trochę zajęło, ale suczka była przeszkolona. Potem zapisała się do szkółki, gdzie nauczyła się latać myśliwcem. Gdy zdała, oznajmiła to Ryder'owi i dostała odznakę.

Strach

  1. Clif'owi i szczeniętom może coś się stać.

Nie lubi

  1. Kociej Katastrofy 2
  2. Brzydkiej pogody
  3. Gorących dni
  4. Kiedy Clif jest smutny
  5. Gdy jakiś pies jest nastawiony do Clif'a agresywnie.
  6. Wrogów Psiego Patrolu.
  7. Nudy,
  8. Zła
  9. Gdy jej szczenięta są smutne.
  10. Gdy coś grozi jej szczeniętom
  11. Narkotyków.

Lubi

  1. Spędzać czas z Clif'em i ich szczeniętami.
  2. Spędzać czas z rodziną, pieskami z Psiego Patrolu i ich przyjaciółmi.
  3. Latać
  4. Bawić się z innymi pieskami 
  5. Boże Narodzenie. 
  6. Wielkanoc. 
  7. Walentynki. 
  8. Sylwester, 
  9. Wyjazdy. 
  10. Wiosnę. 
  11. Lato. 
  12. Jesień. 
  13. Zimę. 
  14. Śnieg. 
  15. Wodę. 
  16. Prędkość.

Ciekawostki

  1. Ona z Clif'em są małżeństwem.
  2. Ma ponad świetlne skrzydła.
  3. Amy ma 56 centymetrów wzrostu.
  4. Ona z Clif'em mają dwójkę szczeniąt Ally i Hoppera.
  5. Razem z Tiger Belle są dowódcami armii powietrznej.
  6. Jest generałem w armii powietrznej w Zatoce Przygód.
  7. Ma heterochromię, czyli dwukolorowe oczy. Lewe po tacie jest brązowe, a drugie po mamie różowe.
  8. Nie cierpi różowego! Ale, ponieważ jej mama Skye jest jej idolką, postanowiła to przeboleć.
  9. Należy do najlepszych pilotów na świecie, choć nie lubi się tym chwalić.
  10. Gdy ją tworzyłam latem 2017 roku to miała być w początkowych planach moją Puppyfikacją.

Galeria Amy

Strój

Regularny i na misje- jest ciemnoróżowy skafander. Na barkach ma naszywki. Nosi ciemnoróżowa hełm z okularami słonecznymi dla pilotów. Gdy pilotuje jej samolot nosi maskę tlenową.

Mission PAW- Nosi czarno-ciemnoróżowy hełm. Ma także czarny ciemnoróżowy strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Air Pup- ma wtedy bardzo ciemnoróżowy lekko popadający w fiolet hełm, ma jaśniejsze dwa paski oraz dalej jeden ciemniejszy od koloru hełmu, po bokach ma jasnoróżowe chmurki. Nosi strój, który jest ciemnoróżowy obszycia rękawków, paski na łapach ma zbliżone kolorem do hełmu. Ma on także pasy oraz wzorki w chmurki w kolorze jasnoróżowym.

Sea Patrol- jest to różowy hełm po środku ma żółty pas, a po bokach dwa błękitne i dwa z tyłu fioletowawe. Skafander do pływania jest ciemnoróżowy w błękitne, żółte i fioletowe wstawki, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space Pup- jest to ciemnoróżowy hełm z przysłoną ma on białe wstawki, nosi też ciemnoróżowy skafander w białe wstawki. Niektóre jego elementy świecą w ciemności.

Jungle Pup- nosi ciemnoróżową czapkę z kaszkietem przepasany zieloną wstążką ma ona jeszcze ciemniejsze wstawki moro. Nosi też ciemnoróżową kamizelkę w ciemniejsze wstawki moro. Na łapkach nosi zielone buty.

Winter Patrol- nosi różową czapkę, która ma jaśniejsze obszycie. Jej kurtka ma kaptur z brązowym obszyciem. Sama kurtka jest ciemnoróżowa.

Mighty Pup- Nosi ciemnoróżową maskę, która ma jest wystrzępiona podwójnie z boków, nie zakrywa całej głowie. Na ciele nosi bardzo ciemnoróżowy strój. Obszycia przy łapach są ciemnoróżowe, lekko ciemniejsze od maski. Na przednich łapach u góry ma wzorki w kształcie podmuchów wiatru, są one w kolorze cyjanowym. Pod spodem ma wzór w kształcie chmury, który jest ciemnoszary. Podbrzusze ma ciemnoszare, u góry plama jest lekko pofałdowana aby przypominać chmurę. Gdy aktywuje się jej moc łapy suczki świecą na ciemnoróżowy kolor. Mocą suczki jest wywarzanie chmur i latanie na nich.

Soul Patrol- wtedy jest mieszanką sokoła z gepardem. Z boków ma skrzydła sokole, a łapy oraz ciało, ogon są geparda.

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje- są to naddźwiękowe skrzydła, dodatkowa maska tlenowa, mikrofon, spadochron, przycisk do katapulty.

Mission PAW- w hełmie ma noktowizor, w plecaku skrzydła ponad świetlne, maska tlenowa, mikrofon, spadochron.

Air Pup- są to ponad świetlne skrzydła, mikrofon, maska tlenowa.

Sea Patrol- hiper napęd wodny, mikrofon, paralotnia, maska tlenowa.

Space Pup- jet- pack nad świetlny, butla z tlenem, dodatkowa butla z tlenem, mikrofon.

Jungle Pup- naddźwiękowe skrzydła, maska tlenowa, mikrofon, spadochron.

Winter Patrol- paralotnia, termos, koc termiczny, spadochron, mikrofon, maska tlenowa, butla z tlenem.

Hobby

  1.  Latanie
  2. Bieganie
  3. Jazda na deskorolce
  4. Gra na fortepianie
  5. Poranne ćwiczenia
  6. Ćwiczenia w terenie
  7. Skakanie ze spadochronu

Dubbing

  • wersja angielska (szczeniak) - Berkley Silverman
  • wersja polska -  Maja Kwiatkowska
  • wersja angielska (obecnie i dorosła) - Christina Applegate
  • wersja polska - Krystyna Tyszkiewicz