Psi Patrol Według Fanów Wiki
Advertisement

Opis

Altron to młody samiec rasy Blue Bay Shepherd. Mieszka z Psim Patrolem, ale nie pełni w nim zawodu. Pochodzi z innego wymiaru. Debiutował w odcinku: 22.

Wygląd

Altron to dobrze zbudowany psiak o szczupłej sylwetce. Piesek ma ciemnoszare- niebieskie futerko. Na klatce piersiowej ma białą łatkę. Na górze pyska jaśniejsza szara oraz kropki nad oczyma w tym samym kolorze. Oczy ma niebieskie.

Charakter

Altron to dość przyjazny piesek. Jest zdecydowanie ekstrawertykiem. Nienawidzi przebywać w samotności. Lubi towarzystwo innych i czerpie z tego energię. Kiedy sytuacja wymaga pies jest bardzo gościnny. Ta cecha szczególnie była widoczna, gdy mieszkał w swoim wymiarze. Altrona cechuje jeszcze odwaga. Czasem wykonuje brawurowe popisy. Może wydawać się głupkowaty, co po części jest prawdą. Jest bardzo lojalny. Potrafi mówić żarty, które najprościej nazwać sucharami. Przez tą cechę bywa w opinii innych nieznośny. Kiedy coś go zainteresuje to poszerza wiedzę. Wbrew pozorom Altron to inteligenty psiak. Szybko myśli. Pies jest bardzo energiczny. Potrafi być entuzjastyczny gdy podchodzi do czegoś co go interesuje. Z cierpliwością to u niego różnie. Gdy czegoś chce to potrafi być cierpliwy, jednak jeśli nad czymś mu nie zależy to potrafi takowa cierpliwość szybko się wyczerpać. Ma problemy z koncentrowaniem się, dlatego bardzo uważa by nic go nie rozpraszało kiedy coś wykonuje. Nie lubi okazywać tego co czuje. Jedynie dla jego rodziny oraz kumpla. Chodzi jednak z uśmiechem na pysku, pod którym nie zawsze kryje się radość. Ma tendencje by wyręczać innych, których uważa, że nie dadzą sobie rady. Do jego negatywnych cech można zaliczyć częściowo niecierpliwość. Dodatkowo Altron ma tendencje do zwlekania. Bywa także kapryśny. Jest także wyjątkowo uparty i często zrobi tak jak zadecydował. Nienawidzi ograniczeń. Dość łatwo się nudzi. Ma tendencje by po dramatyzować, ale bardzo rzadko się to zdarza. Lubi wchodzić w różnego rodzaju rozmowy, debatować na różne tematy. Niestety wynikają z tego czasem kłótnie. Jest pewny siebie, co zdecydowanie jest jego mocną stroną. Różnego rodzaju wyzwania wywołują u niego radość, zwłaszcza te gdzie może pomyśleć. Altron to wygadany psiak. Ceni sobie własną niezależność. Cechuje go jeszcze gadatliwość, kreatywność oraz spontaniczność. Jest śmiałym psem. Nie pogardzi dobrą przygodą, takowa myśl, że może taką przeżyć wywołuje radość u Altrona. Jeśli chodzi o Kashę to mocno ją kocha. Dba u suczkę, ale rozumie, że i ona potrzebuje własnej przestrzeni. Jednakże zdarza się mu o tym zapominać. Lubi ją podrywać, co ją momentami drażni. Jest dla niej wyrozumiały, czuły i gdy trzeba to też romantyczny. Wobec niej jest potulny. Chętnie jej wysłucha. Mógłby za nią oddać życie. Swoje córki bardzo mocno kocha. Zachęca ich do kreatywności i pozwala im na spontaniczność. Dba o nie i okazuje im, że je kocha. Zdarza się mu być nadopiekuńczym. Jest z nich bardzo dumny i mówi to wprost. Tak samo gotów oddać za nie życie. Co do Nick'a to Altron jest bardzo oddany do niego. Traktuje go jak swojego brata. Nigdy nie zostawiłby go w potrzebie. Gdy trzeba to wskoczy za nim w ogień. Jeśli chodzi o wrogów Psiego Patrolu to zdecydowanie nie boi sie stawić im czoła. Jest wtedy wygadany, dość arogancki i oschły. Nie pozwala im sobie napluć w kaszę.

Umiejętności

Dość dobrze biega oraz doradza. Świetnie też pływa i się wspina. Do tego jest silny.

Rodzina

  • Nie pamięta tej z której pochodzi.
  • Kasha- żona.
  • Avie- córka.
  • Male- córka.

Dubbing

  • Wersja angielska- Justin Long.
  • Wersja polska- Modest Ruciński.

Biografia

Samczyk urodził się w innym wymiarze. Z tego co pochodzi Tetradi. Niezbyt pamięta rodziców, gdyż pracowali by pomóc. Pewnego dnia zginęli. Lecz poznał szybko swego kumpla i razem nauczyli się samodzielnie żyć. Tak dorastał. Pewnego dnia wybuchła wojna i Altron poszedł do wojska. Po wojnie natknął się na suczkę, w której się od razu zakochał i pomagał jej uciec wraz z jej przyjaciółmi. Pewnego dnia kumpel pieska, Nick został porwany przez pewną suczkę. Piesek obiecał mu, iż wróci po niego. Spotkał Strażników Ziemi i razem pomógł im ją obalić i ocalić kumpla. Po tym dostał propozycje zamieszkania w Psim Patrolu mimo iż nie chciał opuścić kumpla przyjął ją.

Lubi

  1. Spędzać czas z Kashą, jego córkami, Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  2. Spędzać czas z Nick'iem.
  3. Podróże.
  4. Boże Narodzenie.
  5. Sylwester.
  6. Walentynki
  7. Wielkanoc.
  8. Pory roku.
  9. Suczki.
  10. Wyjazdy.
  11. Słońce.
  12. Pomagać.
  13. Dobro.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Wojen.
  3. Zła.
  4. Kłamstwa.
  5. Oszustwa.
  6. Narkotyków.
  7. Podlizywania się.
  8. Gdy Kasha odrzucała jego zaloty.
  9. jego zaloty.
  10. Zdrajców.
  11. Gdy Kasha jest w tarapatach.
  12. Gdy jego córki są w tarapatach.
  13. Gdy Kasha jest smutna.
  14. Gdy jego córki są smutne.

Hobby

  1. Bieganie.
  2. Pływanie.
  3. Wspinaczka.
  4. Siłowanie się

Strach

  1. Kashy i jego córkom może coś się stać.

Ciekawostki

  1. Ma 66,04 cm wzrostu.
  2. Jest bardzo rzadką rasą psa, gdyż to Blue Bay Shepherd.
  3. Jest zakochany po uszy w Kashie, nie wiedział że suczka to odwzajemniała.
  4. Pomagał uciekać Kashy wraz z jej przyjaciółmi.
  5. Mieszka w Psim Patrolu.
  6. Pochodzi z innego wymiaru, dokładniej z wymiaru, z którego pochodzi Tetradi.
  7. Jest kumplem Nicka. Traktują siebie jak bracia.
  8. Jest zakochany w Kashie i są małżeństwem.
  9. On i Kasha wzięli ślub na Fiji, na plaży Goa.
  10. On i Kasha mają dwójkę szczeniąt: Avie i Male.
  11. Ulubiony kolor psa to szary.
  12. Typ osobowości psiaka to: ESTP.

Galeria Altron'a

Advertisement