FANDOM

Adoptowany!
Postać ta została adoptowana od KruchyWafel przez Chye , Marevest FOREVER

Alpha- należy do grupy Dragons. Jest sunią rasy wilczak saarloosa. Zakochana w Ipsilonie.

Charakter

Zacznijmy od tego, że jest odważna i rozrywkowa. Bardzo lubi zwiedzać nowe tereny. Uwielbia zabawy z przyjaciółmi i bliskimi. Jest stanowcza i nie da sobie wejść na głowę. Uwielbia ćwiczyć. Co do wrogów jest nieobliczalna. Szczerzy kły i atakuje. Jeżeli chodzi o jej wielką miłość, to bardzo się o niego martwi i go kocha.

Umiejętności

Jest dość silna sunią. Ma sokoli wzrok. Dobrze włada swoimi mocami.

Moce

Strzelania kulami ciemności

Suczka potrafi robić z tym rozmaite rzeczy, np. tupnie łapami i może powstać ogromnych rozmiarów kula, która sieje liczne spustoszenie w szeregach wroga. Może przez machanie jedną łapą wytworzyć czarną kulę, jednak przez ruchy podobne do "tkania" może wytworzyć kulę i posłać ją w przeciwnika. Są one bardzo czarne i podczas uderzenia wylatują z nich czarne iskry i przez chwilę wygląda do jak czarne płomienie.

Sterowanie umysłem poprzez wzrok

Suczka może stanąć przed wrogiem i kierować jego umysłem. Kieruje je poprzez myśli a wzrok jest pośrednikiem. Zanim zacznie kontrolę jej oczy błysną na ułamek sekundy. Łatwo wtedy może zmusić wrogów do odwrotu.

Biografia

Alpha urodziła się w kochającej ją rodzinie. Od małego wydawało jej się, że posiada moce. Jednak dopiero kilka lat później, gdy spadła z klifu i użyła swojej mocy by się uratować, była jej 100% pewna. Postanowiła wyruszyć w podróż by dowiedzieć się o niej więcej. Gdy podczas pewnej z podróży spotkała grupę Dragons! Oni też mieli moce. Postanowiła dołączyć do nich. Wtedy spotkała swoją wielką miłość.

Ciekawostki

Galeria