FANDOM

Opis

Alaska jest sunią rasy Łajka jakucka i z zawodu jest modelką i ratowniczką górską. Sunia jest w wieku siedemnastu lat.

Wygląd

Alaska ma puchowe futerko, które jest białe z czarnymi łatkami na uszach, po lewej stronie przy uchu, na lewej łapie, grzbiecie, i ogonie. Jej oczy są błękitne.

Charakter

Alaska jest miła, wesoła, oddana, lojalna, pomocna, przyjacielska, wrażliwa,czuła, ciepła. Dla piesków z PP taka jak powyżej. Kocha śmiać się i żartować, jednak kiedy przychodzi co do czego potrafi zmienić się w wytonowaną, wyrozumiałą sunię.Natomiast dla wrogów PP, wycofana, ostrożna, chłodna, uważna. Nawet w największą śnieżycę potrafi ruszyć na pomoc, nie poddaje się. Jednak lubi też w burze, ulewy, zostać w bazie i razem z innymi dziewczynami przypudrować noski, postroić się.

Umiejętności

Suczka ma nie zawodny węch, wzrok i słuch, co przydaje jej się w pracy. Potrafi świetnie kopać w śniegu. Sunia potrafi biec szybko na długich dystansach. Dobrze też pływa i jeździ na łyżwach. Porusza się też z gracją.

Rodzina

  • Russ - tata.
  • Kalie- mama.
  • Matt - chłopak.

Pojazd

Regularny i na misje (1) - gdy jest ratowniczką górską ma fioletowy skuter śnieżny, z czego na tablicy rozdzielczej ma guzik wysunięcia ambulatorium. Może jechać po lodzie.

Regularny i na misje (2)- natomiast gdy jest modelką ma fioletowe Aventador.

Mission Paw (1) - ma czarno - fioletowy skuter śnieżny, niektóre elementy świecą w ciemności.

Mission Paw(2)- ma czarno - fioletowy motocykl, niektóre jego elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol - ma błękitno- fioletową motorówkę, która może się zamieniać w skuter śnieżny, niektóre jego elementy świecą w ciemności.

Space pup - jest to biało- fioletowy statek kosmiczny, który może być ponad świetlny, niektóre jego elementy świecą w ciemności.

Jungle pup - jest to fioletowy wóz terenowy, w ciemno fioletowe wstawki moro.

Winter pup - jest to fioletowo - jasno fioletowy skuter śnieżny, który może kruszyć lód.

Strój

Regularny i na misje(1) - jest to fioletowo- jasno fioletowa czapka i fioletowo- jasno fioletowa kurtka z obszyciem w okół szyi i goglami.

Regularny i na misje(2)- gdy jest modelką nosi fioletową kamizelkę poszytą ,,futerkiem", i ma fioletową spódniczkę.

Air pup - ma jasno fioletowy hełm z fioletowymi wstawkami, tak samo jak ze strojem ma jasno fioletowy strój z fioletowymi wstawkami.

Mission Paw (1)- jest to fioletowo- jasno - fioletowo- czarny hełm i fioletowo - jasno fioletowy strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Mission Paw(2)- jest to fioletowo- czarny hełm i fioletowo - czarny strój, niektóre elementy świecą w ciemności.

Sea Patrol - ma błękitno- fioletowy hełm i błękitno - fioletowy skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Space pup - ma biało - fioletowy hełm i biało fioletowy skafander, niektóre elementy świecą w ciemności.

Jungle pup - ma fioletową panamę w ciemno fioletowe wstawki moro, tak samo jak ma fioletowy strój w ciemno fioletowe wstawki moro.

Winter pup- 'ma fioletowo- jasno fioletową czapkę z fioletową- jasno fioletową kurtkę z obszyciem puchowym w okół szyi.

Cytaty

Cytat1 Górska Alaska zaraz Ci pomoc przytaska! Cytat2
Regularny i na misje(ratowniczka górska)
Cytat1 Modelka jakucka! To Alaska, wasza suczka! Cytat2
Regularny i na misje(modelka)
Cytat1 W górach, szpieg, czy nie! Alaska zaraz uratuje Cię! Cytat2
Mission Paw (ratowniczka górska)
Cytat1 Modnie, nawet jako szpieg! Cytat2
Mission Paw (modelka)
Cytat1 Czy to modeling, czy to góry!Alaska leci w chmury Cytat2
Air pup
Cytat1 Śnieżna ratowniczko- modelka skacze jak kropelka! Cytat2
Sea Patrol
Cytat1 W kosmosie! Może gór nie ma, ale na modę czasu nam potrzeba! Cytat2
Space pup
Cytat1 Chętnie Ci o modzie powiem! Lecz i w górach dżungli Ci pomogę! Cytat2
Jungle pup
Cytat1 Śnieżyca! Czy nie! Modelka! Ratownik górski! Uratuje Cię! Cytat2
Winter pup

Wyposażenie plecaka

Regularny i na misje (1)- termos, koc termiczny, sanie, termometr, lina z hakiem, hak, gogle, sanie ratunkowe, zwilżacz śniegu, łopata.

Regularny i na misje(2)- puder, cienie do powiek, eye - liner, perfuma.

Mission Paw(1) - ma gogle na pod czerwień, termos, koc termiczny, sanie ratunkowe, sieć, termometr, linę z hakiem, lotnię, skaner.

Mission Paw(2)- gogle na ultra fiolet, puder, cienie do powiek, perfuma, gaz usypiający.

Air pup - gogle, ponaddźwiękowy jet- pack, termos, koc termiczny, zwilżacz śniegu, puder, cienie do powiek.

Sea Patrol - napęd wodny 600 km/h, gogle, termos, lina z hakiem, sanie ratunkowe, hak, zwilżacz śniegu, cienie do powiek, perfuma.

Space pup - przysłona, jet- pack 700 km/h, perfuma, hak, lina z hakiem, puder, butla z tlenem.

Jungle pup - gogle, hak, lina z hakiem, sanie ratunkowe, łopata, puder, cienie do powiek.

Winter pup- zwilżacz śniegu, lina z hakiem, łopata, hak, sanie, sanie ratunkowe, łopata, termos, koc termiczny, perfuma, cienie do powiek, eye- liner.

Lubi

  1. Spędzać czas z pieskami z PP.
  2. Spędzać czas z Matt ' em.
  3. Pomagać.
  4. Modeling.
  5. Stroić się.
  6. Malować się.
  7. Chodzić do SPA.
  8. Śnieg.
  9. Misje.
  10. Boże Narodzenie.
  11. Wielkanoc.
  12. Walentynki.
  13. Sylwester.
  14. Zimę.
  15. Jesień.
  16. Lato.
  17. Wiosnę.
  18. Wodę.
  19. Góry.
  20. Wyjazdy.

Nie lubi

  1. Wrogów PP.
  2. Burz.
  3. Dokuczania.
  4. Mask gazowych.
  5. Nudy.

Strach

  1. Maski gazowe.
  2. Kosmici.
  3. Stracenie poszkodowanego.
  4. Burze.
  5. Stracenie bliskich.

Hobby

  1. Bieganie.
  2. Łyżwiarstwo.
  3. Kopanie w śniegu.
  4. Pływanie.
  5. Nurkowanie.
  6. Piłka nożna.
  7. Piłka plażowa.
  8. Piłka wodna.
  9. Obserwowanie nieba.

Ciekawostki

  1. Jest dość rzadką rasą psa, ponieważ jest Łajką jakucką.
  2. Ma 54 cm wzrostu.
  3. Jej nosek jest różowy w czarne łatki.
  4. Ma dwa zawody jest: ratowniczką górską i modelką.
  5. Jej ulubiony kolor to fioletowy.
  6. Ona i Matt są parą.
  7. W jej pojeździe(regularny:jako ratowniczka górska) jest przycisk, który pozwala wysuwać z tyłu ambulatorium.
  8. Jest drugą Łajką Jakicką, która dołączyła do Psiego Patrolu.
  9. Jest bardzo ładna.

Dubbing

  • wersja angielska- Jonas Blue
  • wersja polska- Joanna Koroniewska

Biografia

Alaska urodziła się w rosyjskiej hodowli. Była jedynaczką. Zawsze lubiła modę i śnieg. Właściciele jej rodziców postanowili, aby zamieszkać na Górze Jake 'a. Sunia odbyła nużącą i długą podróż. Było jej strasznie smutno i tęskno z rodzicami. Gdy znalazła się na Górze Jake' a tam mu pomagała. Pewnego dnia na wyższej górze utknął narciarz. Jake wezwał PP. Alaska pobiegła pierwsza na tamtą górę i go odkopała, nie była świadoma, że obserwuje ją Ryder i Psi Patrol. Byli pod wrażeniem. Narciarz był jej wdzięczny. Gdy zobaczyła Ryder'a i pieski zrobiła się trochę nieśmiała, ale później się przekonała. Ryder zaproponował jej członkostwo w PP i zamieszkanie. Zgodziła się. Tam też powiedziała o byciu modelką. Dostała odznakę i dwa zawody: ratowniczka górska i modelka. Postanowiła,że gdy będzie przy rannym, lub poszkodowanym, choć trochę będzie mogła udzielić mu/jej pomocy medycznej. Dlatego przeszkolił ją Matt. Piesek był już w niej zakochany, a ona odwzajemniała uczucia. W końcu wyszkolił ją. I pewnego wieczora poprosił ją o bycie jego dziewczyną.

Odznaka

Są to gogle narciarskie i serduszko pod spodem na fioletowym tle.

Galeria Alaski