FANDOM

Opis

Akro to pies rasy Husky . Jest agentem Ligi Londyńskiej oraz ich dowódcą . Z pochodzenia jest szkotem. Jest wrogiem Team'u Avatara i psiego patrolu.

Wygląd

Akro to wysoki husky . Jego futro jest odcieniu szarości i bieli . Ma heterochromię .Jedno oko ma żółte a drugie jest niebieski.

Charakter

Jest bardzo tajemniczy . Na razie nie wiadomo o nim tak dużo . Wiadomo to że jest poważny i stanowczy . Wydoroślały pies.Stara się być zawsze gotowy.

Umiejętności

Jest silny i szybki . Ma dobry wzrok,węch i słuch . Orjętuje się w terenie . Również jest najpotężniejszym wrogiem psiego patrolu i Team'u Flurr. Przez to że ma moce o których jeszcze nikt nie wie.

Biografia

Przyszedł na świat w Szkocji , właściwie w Edynburgu . Rodzice poświęcali mu dużo uwagi . Był ich jedynym dzieckiem. Przez całe dzieciństwo spędzał czas z Natalią . żoną jego prawowitego właściciela . Ten cały czas przebywał w Anglii. Pracował jako agent . Więc nie miał czasu dla pupila. Natalia zamierzała uczynić z niego twarz firmy gdzie pracowała. Akro protestował . I to stanowczo . Pomysł z byciem maskotką rozwiało pewne wydarzenie . Na spacerze w parku . Gdy tylko jego właściciel usiadł na ławce odpocząć ,Akro wodził wzrokiem po parku. Szukał czegoś na czym może wzrócić uwagę aby zabić nudę . Akro dostrzegł przestępce którego poszukiwano . Akro zerwał się i pobiegł w jego stronę i powalił na ziemię . Gdy tylko jego właściciel ujrzał co zrobił postanowił go dalej szkolić. Akro szybko się doskonalił . Po krótkim czasie został mianowany dowódcą oddziału psiego . Jego właściciel był z niego dumny . I tak mogło by być . Akro byłby dobrym agentem . I wszystko potoczyło by się inaczej . Jednak doszło do wielkiego konfliktu . Liga była podzielona na dwa oddziały . Grupę wykrywaczy , czyli tych którzy zajmowali się sprawami komputerowymi i namierzali przestępców , oraz grupę wykonawców , oni łapali ich i uczestniczyli w akcjach. Wszystkie pochwały były skierowane w wykonawców . Wykrywacze nie byli doceniani . Przez to zaczeli się upominać o należytą wdzięczność za to co robią . Nie zostali docenieni ani wysłuchani . Zaczeli się buntować i formować nowy oddział . Grupy przestępcze zaczeły ich namawiać do współracy. Aby odegrać się na wykonawców . I tak powstały dwie ligi, zła i dobra .Akro był całym sobą za wykrywaczami . Nie miał raczej powodów do nienawiści . Lecz gdy zobaczył właściciela w stanie załamania , po tym jak jego praca ,rzecz którą kochał się rozpadłą poprzysięgną zemstę . Powiedział sobię że będzie usuwał każdego kto stanie mu na drodzę . Od tej pory został dowódcą . I stał się zły . Przez ten czas poznał sojuszników i największych wrogów.

Relacja z innymi

Tago- Jego najbliższy przyjaciel .

Ned-

Lix-

Vinny-

Cytaty

Cytat1 Zapłacą za to co zrobili nam , a szczególnie tobie Cytat2
do właściciela

Dubbing

Polska- Marcin Januszkiewicz

Angielska- Donald Grover

Ciekawostki

  • Jego najgorszym wrogiem jest Flurr
  • Pojawił się pierwszy raz w "Misja w Londynie"
  • Jest jednym z najgorszych wrogów psiego patrolu i team'u Flurr.

Galeria