FANDOM

Akemi-Suczka rasy kundel. Z pochodzenia jest Japonką. Jest Ninja i przewodniczącą jej grupy. Nie mieszka w PP.

Charakter

Akemi jest zadziorna i nie da sobie wchodzić na głowę nawet najbliższym. Zajmuje się tylko ważnymi zadaniami. Jednak to nie sprawia, że nie potrafi się śmiać czy opowiadać żartów. Uwielbia to robić! Dla swoich przyjaciół i odziału jest miła i sympatyczna ale i stanowcza. Nie daje po sobie znać, że jest jej przykro czy smutno. Zataja to bo nie chce pokazywać słabości. W walce jest nieugięta i bardzo odważna. Skupia się na ciosach wroga a później sama atakuje. Jednak co najważniejsze-nigdy nie atakuje pierwsza. Noszenie ubrań jej nie przeszkadza. Tam samo jak odpoczynek. Uwielbia ćwiczyć i poznawać nowe umiejętności. Co do nieznajomych podcjodzi do nich z sympatią ale i czujnością. No chyba, że ktoś nowy ją zdenerwuje to powie parw nie fajnych słów. Jest cierpliwa i żądna przygód.

Umiejętności

Jest niezwykle wysportowaną suczką. Szybka, zwinna potrafi się masować. W nocy wręcz nieuchwytna. Obmyśla bardzo dobre plany. Świetne zarządza drużyną. Ma sokoli wzrok. Nic jej nie umknie. 

Biografia

Ciekawostki

  • Matka Akemi zmarła od razu po porodzie. 

Cytaty

Dubbing

Wersja Polska-

Wersja Oryginalna-Billie Ellish-lovely

Galeria