FANDOM

Opis

Córka Nadry i Echo. Siostra Dusty. Jest medyczką i pomaga w kancelarii lub w wojsku jeśli ktoś zostanie ranny. Jej właścicielką jest Katelyn. Jest w związku z Szastą.

Wygląd

Aisha jest szczupłą, piękną, brązowo-białą suczką o jasnoniebieskich oczach. Przez jej bark przebiega blizna. Ma oklapnięte uszy i zakręcony ogon. Na co dzień nosi czerwoną chustkę w biały wzorek.

Charakter

Suczka jest ostra i ma B A R D Z O cięty język. Zdecydowanie nie jest święta. Kocha szaleństwo i adrenalinę. Uwielbia grać na perkusji i na gitarze elektrycznej albo akustycznej. Nie jest kobieca. Nigdy z własnej woli nie założyłaby sukienki czy się umalowała. Opanowała sarkazm do perfekcji. Zgasi każdego. Zawsze szczera. Nie toleruje kłamców i złodziei. Jest bardzo przywiązana do swojej właścicielki jak i przyjaciółki Katelyn. Za bratem skoczyłaby w ogień, mimo, że udaje, że jej nie obchodzi. Dla Szasty jest bardzo opiekuńcza i potulna. Tak naprawdę to tylko on jest osobą, która nigdy nie odczuła jej ciętego języka. Pomaga mu także w panowaniu nad emocjami. Zna się na lekach, ziołach i medycynie jak mało kto.

Umiejętności

Jest bardzo zwinna, szybka i zręczna. Bardzo dobrze strzela z pistoletu jak i z łuku. Zna się na medycynie jak mało kto. Ma świetny słuch, wzrok i węch. Bardzo dobrze umie grać na perkusji i gitarze elektrycznej jak i akustycznej.

Rodzina

Relacje

Rodzice

Suczka bardzo ich kocha i bardzo tęskni za nimi.

Dusty

Często się kłócą i dogryzają sobie. Jednak mimo to Aishy bardzo zależy na bracie i bardzo go kocha. Jest jedynym co pozostało jej po rodzicach.

Jaskier

Lubi go. Ciekawi ją osobowość psa. Jednak nie odwzajemnia jego uczuć. Stara się go bronić przed Ante(słowami nie fizycznie).

Ante

Nie przepada za nim. Stara się go unikać jak ognia. Irytuje ją jego zachowanie. Także nie odwzajemnia jego uczuć.

Szasta

Suczka bardzo go kocha i jest w stosunku do niego bardzo opiekuńcza. Pomaga mu panować nad emocjami.

Biografia

Ona i jej brat urodzili się w Kolorado, na obrzeżach Denver. Często rozrabiali i psocili. Ich właściciele byli dość bogaci, a ich dom był dość doży. Jednak największą frajdę młodym psiakom sprawiało podwórko, które było ogromne. Psiaki spędzały całe dnie na świeżym powietrzu. Można powiedzieć, że był to najszczęśliwszy okres w życiu obu psów.

Niestety gdy psiaki podrosły, wszystko się zmieniło. Jeden z ich właścicieli umarł, a drugi wyprowadził się wraz z nim.

CDN

Strach

  • Jej właścicielce może się coś stać
  • Szaście może się coś stać

    Hobby

  • Medycyna
  • Ratowanie życia
  • Rysowanie
  • Granie na perkusji
  • Granie na gitarze elektrycznej
  • Granie na gitarze akustycznej
  • Słuchanie muzyki
  • Bieganie
  • Shuffle dance
  • Gra w kręgle

Ciekawostki

  1. Bardzo dobrze umie tańczyć shuffle dance.
  2. Kocha włoskie jedzenie.
  3. Umie hiszpański, włoski i czeski.
  4. Uwielbia chodzić do kręgielni.
  5. Urodziła się w USA, a dokładniej w Kolorado.

Galeria

Nowy wygląd

Stary wygląd