FANDOM

Opis

Aine to sunia rasy Kunming Dog. Mieszka w Psim Patrolu, ale nie ma w nim zawodu. Spotkała pieski w opowiadaniu "Pieski wyjeżdżają do Szkocji". Jest celtyckiego pochodzenia. Jest zakochana po uszy w Adairze i są parą. To także najlepsza przyjaciółka Juliet.

Wygląd

Suczka ma większość futra w kolorze szaro- kremowym. Uszy zaś są ciemno-szare, na prawej przedniej łapie ma białą ,,skarpetkę" a na lewej rudą. Bok po z ,,kryzy" ciągną się dwie szare łaty, ostro zakończone. Klatka piersiowa suczki jest biała. Plecy ma szary z ciemniejszą łatą u góry. Górę ogonka ma jasnoszarą. Urodziła się z heterochromią. Lewe oko ma żółte a prawe brązowe. Przy prawym uchu nosi kwiatek w kolorze grejpfrutowym. Na prawej łapce nosi srebrną bransoletę.

Charakter

Sunia jest na co dzień odważna, lojalna, przyjacielska, miła oraz twarda. Kiedy jest smutna nie przyznaje się do tego, a zwłaszcza do płaczu i własnych słabości. Jest twardzielką chłopczycą, ale w 99 % gdyż ma uczucia, które czasem niestety ukazuje. Jednak nie przeszkadza jej zbytnio kiedy, ma założyć sukienkę, czy się umalować, uważa, że może być, jednak woli raczej na co dzień żyć bez tego. Na początku wydaje się oschła, opryskliwa, sarkastyczna. Jednak, kiedy pozna się ją głębiej to bardzo cierpliwa, miła, wesoła, odważna i nawet czuła suczka. Zawsze pomoże, nie ważne czy to odbyłoby się kosztem jej życia. Kiedy ma zły dzień to faktycznie staje się opryskliwa, sarkastyczna. Traktuje Psi Patrol jak swoją rodzinę, kocha ich bardzo mocno, oraz ich przyjaciół. Nie przeszkadza jej zajmowanie się szczeniakami. Uwielbia poczucie wolności, biegania po górach. Przywołują sentyment do czegoś odległego i zapomnianego. Kocha wyzwania. Bardzo lubi dzielić się opowieściami o jej kulturze. Co do Juliet to mimo różności ras, są jak siostry dla siebie. Gotowa oddać za nią życie. Wolałaby, żeby coś jej się stało niż jej BFF. Jeżeli chodzi o Adair'a to bardzo mocno go kocha, zawsze podziwia go, i czuje się przy nim dobrze. Oddałaby za niego życie. Nie znosi zła ani wrogów Psiego Patrolu, kiedy trzeba to wystawi zęby i pokaże, żeby nie próbowali, staje się przy nich agresywna i bardzo sarkastyczna.

Umiejętności

Sunie świetnie skacze, wspina się po górach, jak i ląduje. Dobrze pływa jak i węszy. Dobrze biega, jak i jest silna. Nawet dobrze skacze oraz wspina się po drzewach. Dość dobrze tańczy szkockie tańce jak i gra w Hop Hop Boogie.

Dubbing

  • Wersja angielska- Dinah Jane Hansen
  • Wersja polska- Magdalena Kusa

Rodzina

  • Loch- tata.
  • Glenco- mama.
  • Pilar- siostra.
  • Maxi- brat.
  • Adair- chłopak.

Biografia

Suczka urodziła się w Szkockim lesie, nieopodal Fort- William. Wraz z psem z jej grupy Adair’em, wychowywali się. Zawsze się lubili i bawili ze sobą. Mieli bardzo dobre relacje. Żyli w legowiskach. Jako szczeniaki często wpakowywali siebie w tarapaty. Pewnego dnia obaj zaczęli trenować wspinaczkę, techniki walki i tym podobne. Tak dorastali. Jednak zaczęli żywić do siebie uczucie. Nadszedł dzień, gdy postanowili opuścić grupę. Grupie było smutno, lecz nie mieli wpływu na ich decyzje. I tak zaczęli razem podróżować. Trochę takim życiem pożyli. Gdy pewnego razu Aine zasugerowała by poszli nad górskie jezioro. Idąc górą, zauważyli, że grupka szczeniąt goni motyla, ich rodzice je zawołali a gdy mieli wracać kamień na którym stali osunął się w dół. Uratowali je. Okazało się, że były to szczenięta członków Psiego Patrolu. Postanowili z nimi do końca wyjazdu podróżować. W tym czasie uratowała podczas burzy Juliet. Poznawały się i zostały BFF. W wieczór wyjazdu dostali propozycję zamieszkania w bazie i tak też zrobili. Aine było ciężko pożegnać się z jej najlepszą przyjaciółką. A gdy wychodzili Adair, do którego od dłuższego czasu żywiła uczucia, zapytał się czy chce być jego dziewczyną. Zgodziła się. Od tej pory ona z jej chłopakiem mieszkają w bazie Psiego Patrolu.

Lubi

  1. Spędzać czas z Adair’em, Juliet, Psim Patrolem i ich przyjaciółmi.
  2. Przygody
  3. Dobro
  4. Wyzwania
  5. Boże Narodzenie
  6. Sylwester
  7. Walentynki
  8. Wielkanoc
  9. Wszystkie pory roku
  10. Gdy jest słonecznie
  11. Deszcz
  12. Góry
  13. Lasy
  14. Wycieczki

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Zła.
  3. Oszustów.
  4. Nudy.
  5. Kłamców.
  6. Zdrajców.
  7. Lakonicznego traktowania.
  8. Poniżania.
  9. Hejtu.
  10. Gdy Adair jest smutny.
  11. Gdy Adair ma kłopoty.

Hobby

  1. Wspinaczka górska.
  2. Pływanie.
  3. Bieganie.
  4. Wspinaczka po drzewach.
  5. Taniec
  6. Hop Hop Boogie 

Strach

  1. Adair'owi może coś sie stać.

Ciekawostki

  1. Ma 66 cm wzrostu.
  2. Ma heterochromię. Jej lewe oko ma kolor złoty, a prawe brązowy.
  3. Przy prawym uchu nosi kwiatek, a na prawej łapie srebrną bransoletę.
  4. Ona i Juliet to najlepsze przyjaciółki.
  5. Jest pochodzenia celtyckiego.
  6. Urodziła się w Szkocji, ale nie ma akcentu szkockiego ni brytyjskiego.
  7. Jest twardzielką i chłopczycą w 99%.
  8. Zakochana jest po uszy w Adairze i są parą.
  9. Mieszka w Psim Patrolu.
  10. Pierwszy raz pojawiła się w odcinku: ,,Pieski wyjeżdżają do Szkocji".
  11. Tylko ona i Angus wiedzą, że Juliet jest magiem wody.
  12. Jest rzadką rasą psa gdyż to Kunming Dog.

Galeria Aine