FANDOM

Opis

Aiden to młody piesek, rasy Hierran Wolfdog. W Psim Patrolu nie ma zawodu, lecz w nim mieszka. Jest chłopakiem Casandry.

Wygląd

Aiden ma ciemno-białą łatę na pysku, ciągnie się do klatki piersiowej i podbrzusza. Górę głowy i plecy oraz ogon są szare. Przednie łapy i uszy beżowe. Spód ogona, podbrzuszu i trochę na twarzy. Oczy ma brązowe.

Charakter

Piesek jest wyluzowany, wesoły, lojalny, odważny. energiczny, pomysłowy, kochający przygody. Lubi pomagać i dobrą zabawę. Kocha zabawy i zawsze bardzo się cieszy. Gdy sytuacja tego wymaga może być poważny. Podczas złych dni potrafi warczeć, lub łatwo go wyprowadzić z równowagi. Taki jest dla Psiego Patrolu oraz ich przyjaciół. Co do wrogów, to nie ma skrupułów, mówi im to co myśli!

Umiejętności

Dobrze biega, surfuje, żongluje i strzela z łuku. Wychodzi mu także jazda na snowboardzie.

Rodzina

  • Lola- mama.
  • Pattricko- tata.
  • Casandra - dziewczyna.

Dubbing

  • Wersja angielska-Robbie Amell
  • Wersja polska- Otar Saralidze

Biografia

Piesek urodził się w Stanach Zjednoczonych. Dokładnie w Kalifornii. Nie miał rodzeństwa. Wychowywał się w dość bogatej rodzinie. Nie musiał trafić do nowego domu, gdyż właściciele byli bardzo bogaci i mieli ogromny dom. Tak naprawdę urodził się w Dzień Dziecka, gdy córka państwa miała 16 urodziny! Kochali siebie, poświęcała mu czas, prowadzała na najlepsze kursy, gdy miał rany zawoziła do weterynarza, kupowała witaminy itp. Jednak raz wyjechali zostawiając go samego w domu. Mieli wypadek samochodowy. Niestety...Nikt nie przeżył. Do jego domu weszli bliscy, ponieważ jeden z nich miał alergię musieli go oddać do schroniska, mimo, iż go bardzo lubili. Okropnie to przeżył. Prawie co nie umarł, gdyż nic nie jadł. Pewnego dnia schronisko było przenoszone, właśnie był przy stacji paliw niedaleko niego i jadł z miłym panem hot-doga, gdy odjechał wóz. Niezbyt tym się przejął. Pan polubił go, ale nie mógł mieć psa, ze względu na alergię. Aiden zamieszkał na ulicy, ale nie głodował dzięki nowemu przyjacielowi. Po jednym z takich posiłków zobaczył dostawę mięsną wskoczył do wozu, ale była tak naprawdę transportowana na Seszele. Po tym zamieszkał tam na jakiś czas. Gdy wyszedł na plaże zauważył grupę psów! Wtedy właśnie pieski odwiedzili min. Ravva, Ilion i Elene! To właśnie w tej ostatniej suczce się zakochał a ona w nim. Dostał propozycje zamieszkania w Psim Patrolu i chętnie ją przyjął.

Lubi

  1. Spędzać czas z Psim Patrolem, ich przyjaciółmi oraz Casandra.
  2. Surfing.
  3. Przygody.
  4. Parki rozrywki.
  5. Podróże.
  6. Boże Narodzenie.
  7. Sylwester.
  8. Walentynki.
  9. Wielkanoc.
  10. Pory roku.
  11. Słońce.
  12. Wodę.
  13. Lody.
  14. Lody karmelowe.
  15. Chusty
  16. Mięsko.

Nie lubi

  1. Wrogów PP.
  2. Zła.
  3. Kłamstwa.
  4. Oszustwa.
  5. Narkotyków.
  6. Zdrajców.
  7. Gdy Casandra nie ma.
  8. Gdy Casandra jest smutna.

Hobby

  1. Surfing.
  2. Snowboard.
  3. Żonglerka.
  4. Bieganie.
  5. Strzelanie z łuku

Strach

  1. Casandrze może coś się stać.

Ciekawostki

  1. Ma 53, c cm wzrostu.
  2. Jest bardzo rzadką rasą psa, gdyż to Hierran Wolfdog.
  3. Był zakochany po uszy w Elene.
  4. Jest pochodzenia amerykańskiego.
  5. Ma amerykański akcent.
  6. Pochodzi z Kalifornii.
  7. Nosi czerwoną apaszkę na szyi.
  8. Mieszka w Psim Patrolu.
  9. On i Casandra są parą.
  10. Przez jakiś czas mieszkał na Seszelach.

Galeria Aiden'a