FANDOM

Agnes-Suczka rasy mix Wilczak Saarlosa i Syberian Husky. Z pochodzenia jest niemką. Razem Jest odkrywcą razem z jej przyjaciółmi.

Charakter

Sunia często przez jej wygląd jest uważana za lekką niewinną i słodką. Jednak nic bardziej mylnego. Jest bardzo rozrywkowa i energiczna. Nie znosi siedzieć w miejscu. Uwielbia podróżować i odkrywać nowe miejsca czy skarby. Jest bardzo odważna i kocha adrenalinę. Za to nie znosi fatałaszków! Bardzo dba o swoich przyjaciól i są dla niej jak rodzina! Jest w stanie poświęcić dla nich życie. Co do wrogów opryskliwa i nie zawacha się zaatakować. Ma cięty język. Mimo to nie brak jej empatii.

Umiejętności

Sunia bardzo dobrze zna się na zabytkach. Potrafi je rozpoznywać bez problemu. Jest też niezwykle zwinna! Ma bardzo dobry węch. Jest dość silna.

Biografia

Sunia urodziła się w Berlinie. Mieszkała razem z rodzicami w opuszczonej leśnej chatce. Od małego była uczona jak radzić sobię w dziczy. Jej rodzice często wychodzili na polowania do miasta. Pewnego dnia, gdy Agnes była jeszcze szczenięciem, jej mama przyniosła ze sobą turkusową kokardkę. Sunia mimo iż nie lubiała różnego typu dodatków, z chęcią ją założyła. Tak wycjowywała się przez kilka lat. Gdy trochę podrosła, jej rodzice zaczęli dziwnie się zachowywać. Pewnej nocy do jej chatki wkroczyła banda psów. Jedyne co pamięta to słowa "Przyśpiśmy po zapłatę" oraz "Uciekaj!". Zaatakowali jej rodziców. Chciała im pomóc ale mama rozkazała ucieczkę. Sunia z wielkim strachem uciekła, jednak kątem oka zobaczyła jak jej rodzice gryzą się z psami. Uciekła w głąb lasu. Przeczekała w lisiej norce bezpiecznie kilka godizn. Nazajutrz wróciła do chatki. Gdy weszła zastała koszmarny widok. Jej rodzice leżeli na ziemi. Nie ruszali się. Nie żyli. W Agnes coś pękło. Za wszelka cenę chciała zemsty! Ruszyła w pogoń do miasta. Nigdy nie była tam sama, dlatego zgubiła się od razu. Wpadła na pudeło z napisem "do oddania". W nim leżał szczeniak rasy Corgie. Był trochę starszy od niej. Na imię miał Louis. Od razu się zaprzyjaźnili. Obiecał jej pomoc w znalezieniu zabójców jej rodziców. Jednak zaczęli interesować się artefaktami. Natrafili na artykuł o sztyleciie, który był jednocześnie kluczem do rajskiej doliny dla psów. Wyznaczyli sobie nowy cel:odnaleźć go.  Jednak miejsce gdzie ostatni raz go widziano leżało daleko stąd. Przemierzyli długą drogę. Natrafili na psa Mike'a, który był cowboy'em. Zaproponował im pomoc w odnalezieniu sztyletu. Louis miał mieszane uczucia, jednak Agnes zgodziła się. Razem przemierzali świat. Gdy byki już przy końcu odkryli prawdziwe zamiary Mike'a i wyrzucili go. Po odnalezieniu sztyletu, dowiedzieli się, że nie tylko oni go szukają. Musieli zmierzyć się z Penelopą. Podczas walki Agnes prawie spadła z urwiska, jednak w ostatniej chwili uratował ją Mike. Przepędzili Penelopę i jej pobratymców i otworzyli wrota do rajskiej dokiny. Po tym zdarzeniu przyjęto Mike'a na nowo. Rozpoczęli również nową przygodę, jaką było podróżnictwo. Jednak Agnes nadal chcę zemsty za śmierć rodziców i gdy tylko ma okazję, dowiaduje się nowych rzeczy.

Cytaty

Cytat1 No dalej panie idealny! Skaczesz czy więkasz? Cytat2
W opowiadaniu: ,,ALM:Poszukiwanie sztyletu psiego raju''

Ciekawostki

  • Mimo iż nie znosi ubrań, nosi kokardę. Dostala ją od zmarłej mamy gdy była szczeniakiem. Dlatego ją nosi bo przypomina jej o swoich rodzicach.
  • Jest niemką z pochodzenia, dlatego czasami mówi coś po niemiecku. 

Galeria