FANDOM

Adrra to suczka Owczarka Niemieckiego. W mieszka w bazie Psiego Patrolu. Suczka pełni tam funkcje agentki.

Wygląd

Suczka jest wysoka .Oraz dobrze zbudowana . Jej futerko jest puszyste . Futerko jej jest brązowe , jest tez trochę beżu. Posiada piegaty pyszczek . Posiada zielone ślepia .

Osobowość

Jej charakter trudno opisać ... Jest czasem wesoła i skoczna ,a czasem jest cicha . Ogólnie dla innych ludzi ,zwłaszcza dla tych których lubi,jest miła i rozmowna . Razem z jej przyjaciółmi uwielbia szaleć i z nimi przebywać . Z nimi się uśmiecha i się śmieje . I rozmawia na różne tematy. Jednak nie dla każdych jest taka. Oczywiście stara się być dla wszystkich miła i mieć z każdym dobre relacje . Nie jest chętna na nowe znajomości . Jednak gdy wyczuje sympatie potrafi zagadać . Ma czasem głupwakę i nie kontroluje siebie . Gdy ma głupawkę śmieje się nie wiadomo z czego . Lubi denerwować ludzi , tak jakoś .Sunia potrafi się obrazić . Lecz robi to tylko wtedy gdy ktoś naprawdę przegnie . Raz bywa leniwa a raz pełna energii .Jest bardzo zmienna ,lubi wszystko ulepszać . Zachowuje się jak chłopak . Lubi się bić i siłować na rękę .

Umiejętności

Suczka jest zwinna . Potrafi się dobrze skradać . Widzi ciut słabo , lecz jej słuch jest dobry . Jest naprawdę dobrym agentem i zna się na tym . Potrafi też sie dobrze wspinać i pływać.

Biografia

Suczka urodziła się na farmie . W tym samym czasie urodził się jej brat . Dorastała szczęśliwie w kochającym domu . Niczego jej tam nie brakowało . Po 2 latach urodził sie jej kolejny brat. Suczka mieszkając na farmie interesowała się rolnictwem . Zaganiała krowy , owcy . Pewnego razu spotkała psi patrol . Pomogła w misji jako agent . Okazało się że jest w tym dobra . Ryder widząc jej zdolności postanowił ją przyjąć . Od tej chwili stała się członkiem psiego patrolu.

Na Misje

Zwykła Misja

Misson Paw

Air Pup

Sea Patrol

Jungle Pup

Odznaka

Cytaty

Dubbing

Hobby

Ciekawostki

Galeria