FANDOM

Opis

Adair to młody piesek rasy Hierran Wolfdog. Jest pochodzenia celtyckiego. Mieszka w bazie Psiego Patrolu, jednak nie pełni tam zawodu. Spotkał pieski w opowiadaniu: ,,Pieski wyjeżdżają do Szkocji". Zakochany jest po uszy w Aine i są parą.

Wygląd

Piesek ma jasnoszare futro. Na przednich łapach widnieją dwie duże białe skarpetki. Na tylnych zaś są tylko białe końcówki łap. Przy barku, widać szaro- brązową łatkę. Pod oczyma ma ,,kropelki" wody w tym samym kolorze, co łatka wymieniona wcześniej. Górę głowy ma ciemno szarą. Od pyska do oczu ma także biała łata. Plecy pokrywa najpierw ciemno- szara, a centralnie czarna łatka. Góra ogona jest ciemno- szara. Koniec ogonka psa, ma czarną barwę. Od uszu, do oczu i boków ,,kryzy" ciągną się ciemno- szare łatki przypominające coś na kształt gałęzi. Oczy są w kolorze brązowym.

Charakter

Samczyk na co dzień jest przyjazny, miły, pomocny, odważny i lojalny w stosunku do Psiego Patrolu i ich przyjaciół. Chętnie wykonuje różne aktywności na dworze. Bardzo lubi pomagać. Nie lubi nudy. Nie ma problemu z nawiązywaniem nowych znajomości, co nie oznacza, że jest naiwny. Na początku trzyma dystans by przekonać sie jaki ktoś jest. Jednak gdy pozna już i może mu zaufać jestem przyjazny oraz oddany. Gdy trzeba staje się poważny i wyrozumiały. Gdy ma gorszy dzień mało mówi, czasem daje uszczypliwe komentarze. Jeżeli chodzi o Aine to kocha ją na zabój! Gotowy jest za nią oddać życie. W stosunku do niej jest czuły, romantyczny, zabawny. Nie znosi wrogów Psiego Patrolu i zawsze w ich przypadku gotowy jest do walki. Zawsze coś im odpali i wyszczerzy kły.

Umiejętności

Psiak świetnie skacze jak i jest wygimnastykowany. Dobrze biega. Nie brakuje mu siły. Szybko się wspina po górach. Ma dobrą orientacje w terenie jak i zdolność polowania, tej ostatniej już nie używa. Nauczył się surfować jak i grać w Hop Hop Boogie.

Rodzina

  • Aber- mama.
  • Ness- tata.
  • Douglas- brat.
  • Leslie- siostra.
  • Aine- dziewczyna.

Dubbing

  • Wersja angielska- Bruno Mars
  • Wersja polska- Piotr Bajtilik

Biografia

Adair urodził się jako średni z miotu. Po jego siostrze, a przed jego bratem. Urodzili się w Szkockim lesie, nieopodal Fort- William. Wraz z suczką z grupy, w której się wychowywał Aine bawili się ze sobą a po pewnym czasie zostali przyjaciółmi. Pewnego dnia obaj zaczęli trenować wspinaczkę, techniki walki i tym podobne. Jako szczenięta często wpakowywali siebie w tarapaty. Jednak gdy dorastali oboje zaczęli żywić do siebie uczucie. Nadszedł dzień, gdy postanowili opuścić grupę. Grupie było smutno, lecz nie mieli wpływu na ich decyzje. I tak zaczęli razem podróżować. Trochę takim życiem pożyli. Gdy pewnego razu Aine zasugerowała by poszli nad górskie jezioro. Idąc górą, zauważyli, że grupka szczeniąt goni motyla, ich rodzice je zawołali a gdy mieli wracać kamień na którym stali osunął się w dół. Uratowali je. Okazało się, że były to szczenięta członków Psiego Patrolu. Postanowili z nimi do końca wyjazdu podróżować. Gdy w wieczór wyjazdu wychodzili Adair zapytał się czy chce być jego dziewczyną. Zgodziła się. Od tej pory on z jego dziewczyną mieszkają w bazie Psiego Patrolu.

Lubi

  1. Spędzać czas z Aine, Psim Patrolem oraz ich przyjaciółmi.
  2. Dobro.
  3. Przygody.
  4. Boże Narodzenie.
  5. Sylwester.
  6. Walentynki.
  7. Wielkanoc.
  8. Wycieczki.
  9. Wyjazdy.
  10. Lasy.
  11. Góry.
  12. Jeziora górskie.
  13. Burze.
  14. Deszcz.
  15. Słoneczną pogodę.
  16. Rybę z frytkami.
  17. Spaghetti.

Nie lubi

  1. Wrogów Psiego Patrolu.
  2. Zła.
  3. Kłamstwa.
  4. Gdy Aine jest smutna.
  5. Gdy Aine jest w tarapatach.
  6. Oszustwa.
  7. Kłamców.
  8. Zdrajców.
  9. Poniżania.
  10. Nudy
  11. Psich ciasteczek o smaku wątróbkowym.
  12. Naśmiewania się.

Hobby

  1. Bieganie.
  2. Siłowanie się.
  3. Wspinaczka.
  4. Surfing.
  5. Gra w Hop Hop Boogie.
  6. Skoki.

Strach

  1. Aine może się coś złego stać.

Ciekawostki

  1. Jest rzadką rasą psa bo to Hierran Wolfdog.
  2. Ma 54,7 cm wzrostu.
  3. Jest zakochany po uszy w Aine i są parą.
  4. Jest pochodzenia celtyckiego.
  5. Ma przypinkę w kształcie sosny.
  6. Urodził się blisko Fort-William.
  7. Jest dość przystojny.
  8. Mimo, że urodził się w Szkocji nie posiada brytyjskiego ani szkockiego akcentu.
  9. Mieszka w Psim Patrolu.
  10. Jest średni z miotu.

Galeria Adaira