FANDOM

Opis

Abro to pies mieszańca . W Psim Patrolu nie ma zawodu lecz mieszka w ich bazie , często. Starszy brat Henry'ego. Zakochany w Evis. Pochodzi z Angli.

Wygląd

Pies jest wysoki oraz dobrze zbudowany. Jego sierść jest w kolorze biało-szarym. Biel przechodzi w szarość. Ma żółte oczy . Na policzku ma ranę po walce z Anną.

Charakter

Jest ogólnie poważny. Zachowuje się jak typowy dorosły. Konsekwenty do decyzji jakich podejmuje. Nie jest za bardzo energiczny. To nie znaczy że jest leniwy . Wręcz przeciwnie. Pracowity jak mrówka . Jest perfekcjonistą. Każda praca według niego musi być wykonana perfekcyjnie. Bywa też oziębły dla innych. Ale nie za często. Zazwyczaj wtedy gdy ma zły humor. Jest brany za agroganta . Bywa opiekuńczy w stosunku do Henry'ego . Mimo tego czasem go irytuje.Bywa też tak że Henry specjalnie irytuję Abra. Jego wielką miłością jest Evis. Mimo stereotypów o anglikach i francuzach. Ona naprawdę jest w niej zakochany. Bywa że peszy się w jej towarzystwie. Lubi spędzać czas z nią . Potrafi długo chować urazę . Przykładem jest Anna . Po długim czasie nadal mają coś do siebie. Nie Lubią się też z powodu że Anna nie lubi Evis. Bywa bardziej wyluzowany .

Umiejętności

Jest dobrym magiem wody . Silny oraz szybki . Jest zwinny .Jego wzrok jest bardzo wysportowany .

Rodzina

Relacje z grupą

Denis-

Evis-

Anna-

Henry-

Biografia

Cytaty

Hobby

Dubbing

  • Polska-???
  • Angielska-???

Ciekawostki

  • Pochodzi z Wielkiej Brytanii
  • Jego matka była amerykanką ,a ojciec brytyjczykiem
  • Pomaga Psiemu Patrolu
  • Nie Lubią się z Anną
  • Blizne fundneła mu Anna
  • Zakochany w Evis
  • Jest starszym bratem Henry'ego
  • Anna mówi na niego ,,Przemądrzały brytol"

Lubi

Nie Lubi

Galeria